Na igen... Itt kezdődött az, hogy közelebb kerültünk egymáshoz Petivel. Ezek után egyre szorosabb lett a viszonyunk. Szinte egész este végig vele beszélgettem, akkor is amikor náluk voltam. Kicsit csalódtam Milánban. Azt akartam, hogy lássa, hogy nekem sem jelentett semmit az az ölelés. De ez persze hatalmas hazugság volt. Ezek után hetekig találkozgattunk. Volt hogy ugyanígy négyen. De volt, hogy csak kettesben Petivel. Kezdtem belészeretni, ami végülis nem meglepő, hiszen Marics Petiről van szó. Megdöbbentő volt látni, hogy miután elkezdtünk találkozgatni, megszűntek a csajozós balhéi. Azt hiszem ő is kezdett valami különöset érezni irántam. Mesébe illett az egész. Nagyon közel álltunk már ahhoz, hogy összejöjjünk. Szörnyen éreztem magam amiatt, hogy néha még mindig eszembe jutott Milán. Óvatosan próbáltam kérdezgeti róla Petit, és annyit elmesélt, hogy Miló újra összejött a lánnyal, aki megcsalta. Mondanom sem kell, hogy mennyire nem helyeseltem. Belül kb ordítottam, hogy ez nem jó így, nem akartam elfogadni, hogy megbocsátott neki. De semmit nem mondhattam, mert közben Petivel már alakult valami. Aztán... egy szép májusi este, elcsattant a tipikus első csókunk a holdfényben. És azóta, azaz 2 hónapja együtt vagyok Marics Petivel. Még mindig hihetetlen érzés, de boldog vagyok. Azt hiszem ennél még nem voltam boldogabb. Peti nagyon gondoskodó barát, szóval egy rossz szavam sem lehet rá. Mióta összejöttünk minden koncertjére elkísérem ő pedig csak engem les közben. Rengetegszer nekem énekel.
Már a médiában is felröppent a pletyka, miszerint Petinek új barátnője van, de egyenlőre még nem nyilatkozott rólam. Én sem igazán szeretném, mert valljuk be, elég hamar közutálat tárgyává válhatnék. Peti is mondta nekem, hogy ő büszkén felvállal, ha úgy adódik, de amíg lehet, inkább megóv engem a sok rosszindulattól...ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
Ebből adódott az az ötlet, hogy közösen elutazunk augusztus közepén a Balcsira. Nem kettesben, mert Peti nyilván meghívta Milánt meg a barátnőjét, én pedig Encit és még két barátnőmet, Gerdust és Hedviget. Szóval így heten megyünk Petiék nyaralójába.
Arra keltem, hogy Peti óvatos puszikat lehelt az arcom és a nyakam környékére.
-Jó reggelt, Baby! Gondoltam felébresztelek, mert fél óra múlva itt vannak Milánék. -simított ki kedvesen egy tincset az arcomból, aztán fölém hajolva ráérősen megcsókolt. Pár perc heves csókcsata után eltoltam magamtól.
-Kicsim, mindjárt indulunk, ha nem hagysz elkészülni, itt kell maradnom. -nyomtam egy kis puszit az orrára, és felálltam az ágyról. Meggyötört arccal a kezem után kapott.
-Nemár, Kincsem! -nyavajogta, de aztán elhallgatott, és minden egyes mozdulatomat figyelemmel kísérte öltözés közben.
-Hé! Ne leskelődj! -hajítottam az arcába egy párnát, mire olyan tipikus Petisen felnevetett.
-Hogyne leskelődnék, ha a csajom itt vetkőzik előttem? -tárta szét a karját értetlenül, mire csak a fejemet fogva elnevettem magam. Miután felvettem a gondosan megtervezett outfitemet a fürdő felé indultam egy kicsit sminkelni. Már a tükör előtt álltam, amikor Peti hátulról átölelte a derekam, és egy puszit nyomott a fülem mögé. Vigyorogva magunkra néztem a tükörbe. Ez tényleg olyan mint egy álom.
-Baby, nem kell neked smink, anélkül is gyönyörű vagy. -suttogta a fülembe. A forró lehelete csikladozta a nyakam. Megfordultam és a pólójába temettem az arcom.
-Cuki vagy. -motyogtam fülig érő szájjal, aztán felpillantottam rá. Imádom, hogy milyen csillogó szemekkel tud rám nézni. Szerelmes belém. Marics szeret engem és én is őt, nagyon. Nehéz feldolgozni.
-Tudom, hogy az vagyok. -vigyorgott egoistán, aztán egy gyors csókot nyomott a számra. -Na, hagylak. Ha kész vagy, gyere le! -kacsintott rám egy utolsót, aztán kiment.Miután elkészültem lementem a konyhába. Peti az orrom alá tolt egy bögre gőzölgő friss kávét.
-Ah... Kösz, Baby. Imádlak. -nyomtam egy gyors csókot a szájára hálám jeléül. Nyugodtan kortyolgattam a gőzölgő finomságot, miközben Peti jól bereggelizett. Engem már nem is kínált, mert tudja, hogy reggel egy falatot sem tud lenyomni a torkomon. Hiába vetett mindig rosszalló pillantásokat rám, én mindig tartottam magam ahhoz, hogy nincs reggeli. Már tényleg soha nem voltam éhes reggelente. Szokás szerint szakadatlanul dőlt belőlünk a szó. Ezt szeretem a legjobban a kapcsolatunkban. Nincs elnyomottabb fél. Mindketten imádunk karattyolni. Mindent megbeszélünk. Soha nem fogyunk ki a közös témákból. Iszonyat jó beszélgető partner, mert mindig figyelmesen hallgat, időnként kommentál valami hülyeséget, aztán ő is mesél valami hasonlót. Rengeteg mindenben tűz és víz vagyunk, de azért van olyan amiben egyezünk. Mégis van bennem egy kis hiányérzet. Úgy érzem, majdnem tökéletes. Szeretném, hogy ez így elég legyen. Szeretem Petit. De képtelen vagyok kiverni a fejemből azt a gondolatot, hogy talán nem szeret eléggé ahhoz, hogy megtartson. Mindig is egy olyan kapcsolatra vágytam, amiben biztonságban érzem magam. Amikor tudom, hogy a barátomnak én vagyok az első már csak abból is ahogy rám néz. És azt is tudom, hogy nem dobna félre valaki másért. Most viszont egyáltalán nem érzem így. Néha szinte sírhatnékom van attól, hogy bármikor félreléphet. Szörnyen bánt, hogy nem tudok 100%ig megbízni benne, de a múltját elnézve nehéz elhinni amikor azt mondja, hogy más vagyok, mint a többi lány. De végülis... Hihetek benne... :) Mi van ha én tényleg kivétel vagyok? Sosem lehet tudni. Most amúgy is próba elé lesz állítva. Ha kibírja félrelépés nélkül a nyaralásunk alatt, akkor már 100%ig hinni fogok neki.ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
Na hali!
Ez most egy kicsit rövidebb rész lett, de remélem tetszett ez a váratlan fordulat. ;)
Írjátok meg kommentben, hogy bírjátok-e Petivel Esztit. :)
Puszi <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fiatal és őrült (VALMAR ff) ✔️
Fanfic"Annyi könyv és film szól a szerelemről. Annyiszor láttam a könyvek lapjain az ideális partnert, az ideális találkozást, az ideális befejezést, hogy már elhittem, hogy mindig így kell, hogy legyen. Aztán darabokra tört az illúzió... Megismertelek, é...