Amikor 𝑚𝑒𝑔𝑔𝑦𝑜́𝑔𝑦𝑖́𝑡𝑜𝑡𝑡𝑎́𝑙...

403 21 12
                                    

𝐴 𝑠𝑧𝑒́𝑝 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑘 𝑖𝑠 𝑙𝑒ℎ𝑒𝑡𝑛𝑒𝑘 𝑏𝑢̈𝑑𝑜̈𝑠𝑒𝑘, 𝑖𝑔𝑎𝑧? 𝑆𝑧𝑒𝑑𝑠𝑧 𝑒𝑔𝑦 𝑖𝑙𝑦𝑒𝑛 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑙𝑒𝑙𝑘𝑖 𝑏𝑒́𝑘𝑒́𝑑 𝑐𝑠𝑜𝑘𝑟𝑎́𝑏𝑎, 𝑒́𝑠 𝑎𝑧 𝑒𝑔𝑒́𝑠𝑧𝑛𝑒𝑘 𝑙𝑜̋𝑡𝑡𝑒𝑘. 𝐸𝑙𝑠𝑜̋𝑟𝑒 𝑠𝑧𝑒́𝑝𝑛𝑒𝑘 𝑖́𝑡𝑒́𝑙𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒𝑔 𝑒𝑧𝑡 𝑎 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑡, 𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒́𝑙 𝑡𝑜̈𝑏𝑏𝑒𝑡 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑘𝑒𝑧𝑒𝑑𝑏𝑒𝑛, 𝑎𝑛𝑛𝑎́𝑙 𝑘𝑒𝑣𝑒́𝑠𝑏𝑒́ 𝑡𝑒𝑡𝑠𝑧𝑖𝑘. 𝐸́𝑠 𝑣𝑎𝑙𝑜́𝑠𝑧𝑖́𝑛𝑢̋, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑛𝑒𝑚 𝑎 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑔𝑎𝑙 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑏𝑎𝑗, ℎ𝑎𝑛𝑒𝑚 𝑣𝑒𝑙𝑒𝑡𝑒𝑘. 𝑉𝑒𝑙𝑒𝑑 𝑒́𝑠 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑔𝑎𝑙. 𝑀𝑒𝑟𝑡... 𝐴𝑧𝑡 ℎ𝑖𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑧𝑒́𝑝𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑔 𝑚𝑢𝑡𝑎𝑡𝑛𝑖 𝑎𝑏𝑏𝑎𝑛 𝑎 𝑐𝑠𝑜𝑘𝑜𝑟𝑏𝑎𝑛. 𝑀𝑒𝑟𝑡 𝑚𝑒𝑔𝑙𝑎́𝑡𝑡𝑎𝑑 𝑒́𝑠 𝑒𝑙𝑣𝑎𝑟𝑎́𝑧𝑠𝑜𝑙𝑡... 𝑀𝑒𝑟𝑡 𝑐𝑠𝑎𝑘 𝑘𝑒́𝑠𝑜̋𝑏𝑏 𝑒́𝑟𝑒𝑧𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒𝑔 𝑎𝑧 𝑖𝑙𝑙𝑎𝑡𝑎́𝑡... 𝑀𝑒𝑟𝑡 𝑘𝑒́𝑠𝑜̋𝑏𝑏 𝑓𝑒𝑑𝑒𝑧𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑒𝑙 𝑎 ℎ𝑖𝑏𝑎́𝑖𝑡... 𝑀𝑒́𝑔𝑠𝑒𝑚 𝑎𝑘𝑎𝑟𝑜𝑑 𝑒𝑙𝑑𝑜𝑏𝑛i, 𝑚𝑒𝑟𝑡 𝑎 ℎ𝑖𝑏𝑎́𝑖𝑡𝑜́𝑙 𝑓𝑢̈𝑔𝑔𝑒𝑡𝑙𝑒𝑛𝑢̈𝑙 𝑚𝑒𝑔𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑒𝑧𝑡 𝑎 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑡. 𝑀𝑒𝑔𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑒́𝑠 𝑢́𝑔𝑦 𝑒́𝑟𝑧𝑒𝑑 𝑠𝑧𝑢̈𝑘𝑠𝑒́𝑔𝑒𝑑 𝑣𝑎𝑛 𝑟𝑎́ 𝑎 𝑐𝑠𝑜𝑘𝑜𝑟𝑏𝑎𝑛. 𝐻𝑖𝑎́𝑏𝑎 𝑣𝑒𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑒́𝑠𝑧𝑟𝑒, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑟𝑜𝑛𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑙𝑘𝑖 𝑏𝑒́𝑘𝑒́𝑑𝑒𝑡, 𝑒́𝑠 ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑒𝑙𝑒́𝑔 𝑡𝑜𝑥𝑖𝑘𝑢𝑠 𝑒𝑧 𝑎𝑧 𝑒𝑔𝑒́𝑠𝑧, 𝑚𝑒́𝑔𝑖𝑠 𝑟𝑎𝑔𝑎𝑠𝑧𝑘𝑜𝑑𝑠𝑧. 𝑀𝑒́𝑔𝑖𝑠 𝑒𝑙𝑓𝑜𝑔𝑎𝑑𝑜𝑑 𝑎𝑧 𝑢́𝑗𝑎𝑏𝑏 𝑒́𝑠 𝑢́𝑗𝑎𝑏𝑏, 𝑛𝑒𝑚 𝑓𝑒𝑙𝑡𝑒́𝑡𝑙𝑒𝑛𝑢̈𝑙 𝑗𝑜́ 𝑚𝑒𝑔𝑙𝑒𝑝𝑒𝑡𝑒́𝑠𝑒𝑘𝑒𝑡, 𝑎𝑚𝑖𝑘𝑒𝑡 𝑎 𝑡𝑒 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑑 𝑜𝑘𝑜𝑧. 𝑀𝑎́𝑟 𝑟𝑒́𝑔 𝑛𝑒𝑚 𝑠𝑧𝑎́𝑚𝑖́𝑡, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑚𝑖 𝑎 𝑗𝑜́ 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑑, 𝑚𝑖𝑣𝑒𝑙 𝑎 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔 𝑏𝑢̋𝑣𝑜̈𝑙𝑒𝑡𝑒́𝑏𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙𝑡𝑒́𝑙. 𝐸́𝑠 ℎ𝑖𝑎́𝑏𝑎 𝑓𝑜𝑗𝑡𝑗𝑎 𝑒𝑙 𝑒𝑔𝑦 𝑐𝑠𝑜𝑚𝑜́ 𝑚𝑎́𝑠𝑖𝑘 𝑒́𝑟𝑧𝑒́𝑠 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑎𝑖𝑡... 𝐻𝑖𝑎́𝑏𝑎 𝑛𝑜̋𝑡𝑡𝑒𝑘 𝑛𝑎𝑔𝑦𝑜𝑏𝑏𝑟𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒 𝑎 ℎ𝑎𝑟𝑎𝑔 𝑒́𝑠 𝑎 𝑠𝑧𝑜𝑚𝑜𝑟𝑢́𝑠𝑎́𝑔 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑎𝑖, 𝑛𝑒𝑚 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑒𝑙 𝑜̋𝑡. 𝐷𝑒 𝑏𝑖𝑧𝑡𝑜𝑠, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑗𝑜́ 𝑒𝑧 𝑖́𝑔𝑦? 𝑁𝑒𝑚 𝑙𝑒ℎ𝑒𝑡, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑚𝑎́𝑠𝑖𝑘 𝑣𝑖𝑟𝑎́𝑔𝑜𝑡 𝑘𝑒́𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑟𝑒𝑠𝑛𝑒𝑑 𝑎 ℎ𝑒𝑙𝑦𝑒́𝑟𝑒?

Ilyen fura gondolatokkal a fejemben néztem a levendula csokorra a kezembe. Éppen Tihanyban voltunk egy gyönyörű levendula mezőn. Először Milánra pillantottam, aki odalépett hozzám az eddig szedett csokrával.
-Eszti! Szeretnék valamit mondani... -kezdte halkan, mire hevesebben kezdett verni a szívem. Feszülten a tőlünk pár méterre guggoló Petire néztem, aki kicsit túl erősen kezdte el szorítani a kezében lévő levendulákat.
-Igen? -néztem fel szemébe egészen közelről.
-Szeretlek. -suttogta, mire azt hittem azonnal elájulok. Ő közelebb lépett hozzám, én pedig csak döbbenten álltam vele szemben. Peti felegyenesedett és idegesen felénk indult...

Fiatal és őrült (VALMAR ff) ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang