Amikor 𝑒𝑙𝑣𝑒𝑠𝑧𝑡𝑒𝑡𝑡𝑒𝑙𝑒𝑘...

259 15 4
                                    

Mosolyogva lógattam a lábam a hűvös vízbe. A nap már lemenőben volt, így vöröses színben lassan lebukott a vízfelszín alá. A víz tetején tükröződött az utána maradt rózsaszín égbolt. Szemforgatva figyeltem Gerdát és Petit, akik egymást fröcskölték és lökdösték a derékig erő vízben. 𝐵𝑎𝑟𝑜𝑚𝑖𝑟𝑎 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑖𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒𝑘. 𝐸𝑧 𝑎𝑧 𝑖𝑔𝑎𝑧𝑠𝑎́𝑔. Miután Petivel úgymond "szakítottunk" egyre jobban éreztem a kettőjük közti kémiát. Imádtam őket együtt. Az egyetlen probléma az volt, hogy Petivel még mindig tartottuk a színjátékot. Így nem lehetett köztük semmi. Sóhajtva Milán felé pillantottam. Petra átkarolta a nyakát és mosolyogva nézte őt. Milánt. Az én Milánomat. Aki lényegében mégsem volt az enyém. Ő engem figyelt. Az arca komoly volt. Petra nem tudta elérni, hogy rá figyeljen.
-Milán! Figyelsz te rám egyáltalán?! -szólalt meg a szőke lány felháborodva, mire a vele szemben álló sármos srác mindössze pár másodpercre ajándékozta meg a figyelmével.
-Bocs... Nem figyeltem. -kapta rá a tekintetét zavarodottan. Petra újra magyarázni kezdett. Milán újra engem nézett. Kicsit elkalandozott rajta a tekintetem. Akaratlanul is végignéztem izmos felsőtestét. A szívem máris össze-vissza kezdett verni. "𝐴𝑘𝑎𝑟𝑠𝑧 𝑗𝑎́𝑡𝑠𝑧𝑎𝑛𝑖, 𝑇𝑜̈𝑟𝑝𝑖𝑙𝑙𝑎? " -csengett a fülemben. Megborzongtam. Gyorsan elkaptam a tekintetem.
-Nem jössz be, Esztus? -zökkentett ki a gondolataimból Gerda.
-Hát... Nem tudom... Eléggé fáj a bokám. -húztam el a szám.
-Jajj már... Ez nem kifogás. -indult meg felém Peti.
-Ne! Péter! Eszedbe ne jusson! -próbáltam meg gyorsan távolodni a víztől. Peti azonnal odaért hozzám. A karjait a derekam köré kulcsolta, és a vízbe emelt. Önkéntelenül is kicsúszott egy sikítás a számon.
-Ne adj ki ilyen beindító hangokat, Baby! -kezdte vonogatni a szemöldökét Peti. 𝑂𝑘𝑒́... 𝑈́𝑗𝑎𝑏𝑏 𝑠𝑧𝑖́𝑛𝑗𝑎́𝑡𝑒́𝑘. 𝑀𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑒!
-Hidd el, ennél többet is tud! -szólalt meg hirtelen Milán mosolyogva. Kihívóan méregetett engem. Megfagyott bennem a vér. Rajtam állt, hogy beszállok-e a játékba. A szemeimmel szikrát szórtam felé. Petra értetlenül nézte Milot. És Peti is összevonva a szemöldökét, őt figyelte. Gerda inkább mosolyogva engem nézett. Szereti a balhét. Tudta, hogy mi történt, hiszen elcsípte a végét. És tudtam, hogy azt szeretné, hogy végre legyen valami köztem és Milán között.
-Mondod ezt te! Elmehetnél pornó színésznek. -forgattam meg a szemeimet. Valamivel muszáj volt visszavágnom. Milán hitetelenkedve felnevetett. Petra és Peti is megelégelte, hogy semmit sem ért.
-Oké, most baromira hülyének érzem magam, amiért nem tudok semmit. És utálom az ilyet! Mi a faszomról van szó!? -kérdezte Peti ingerülten. Éreztem a hangján, hogy nagyrészt megjátssza az idegességet.
-Azt én is szeretném tudni. -nyávogott Petra is. Milánnal egymásra néztünk. Egyikünk sem szólalt meg. Gerda inkább csak a vizet nézte. Sóhajtottam egyet.
-Teljesen mindegy. Milán csak szórakozik velem, mint mindig. -forgattam meg a szemem, amikor végül megtörtem a csendet. Peti azt üzente nekem a pillantásával, hogy "ℎ𝑖𝑔𝑔𝑎𝑑𝑗𝑎𝑘 𝑙𝑒", de már baromira elegem volt. Elegem volt abból, hogy nem tudtam elengedni Milot. Elegem volt a hülye szemeiből, amik még mindig ugyanúgy megigéztek. Elegem volt a hangjából, amitől még mindig végigfutott rajtam hideg. Elegem volt Milánból, és abból, hogy nem jelentek neki semmit...
-Teljesen mindegy. Törpilla kicsit feldúlt mióta megcsókoltam tegnap. -vonta meg Milán a vállát idegesen. Élesen beszívtam a levegőt. 𝐸𝑧𝑡 𝑛𝑒𝑚 𝑎𝑘𝑎𝑟𝑡𝑎𝑚. Csendben figyeltem Petra arcát. Amikor eljutott az agyáig, dühösen Milánra nézett. Azt vártam, hogy majd kiabál egyet vele és elmegy. Na... ehhez képest egészen más történt. A szemrehányó pillantása Milánról szinte rögtön rám vándorolt. Elindult felém a vízben, én pedig a szemöldökömet összevonva vártam, hogy ennek mi lesz a vége. Petra vészesen közel megállt velem szemben. Világos szemeit dühösen összehúzta, miközben melyen beszívta a levegőt.
-Te kis ribanc! Mondd már el, mit képzelsz te magadról?! Azt hiszed el tudnád rontani a tökéletes kapcsolatomat Milánnal? Naivabb vagy mint hittem. - a mosolya egyre szélesebb lett, miközben ezt suttogta nekem, úgy, hogy csak én halljam.
-Hidd el én semminek nem vagyok, vagy leszek az elrontója. -suttogtam kimérten, miközben végig elszántan tartottam vele a szemkontaktust. Nehogy már azt higgye, hogy megijedtem.
-Figyelj! Nekem már nagyon elfogyott a türelmem. Ha mégegyszer beszélsz Milánnal, vagy akár csak ránézel, akkor én....
-Akkor te mi?! -nevettem fel gúnyosan. -Mit csinálsz velem, kinyírsz? -mosolyogtam az arcába vakmerően. Élesen beszívta a levegőt.
-Hát... Csak várd ki a végét, kis picsa! -még egy utolsó megvető pillantást vetett rám. Azt hittem, ennyivel vége, de hirtelen a tenyere egy hatalmasat csattant az arcomon. Felszisszentem. A düh már nagyon ki akart robbanni belőlem. 𝑀𝑒́𝑔𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑡 𝑘𝑒́𝑝𝑧𝑒𝑙 𝑒𝑧 𝑚𝑎𝑔𝑎́𝑟𝑜́𝑙? Mielőtt reagálhattam volna bármit, Milán már ott is termett Petra mellett.
-Te meg mit művelsz? -nézett rá megvetően. -Petra! Hogy mered megütni őt?! -rázta a fejét egyre dühösebben. Petra csak csendben állt. Dühösen nézett engem, mintha ez is az én hibám lenne. Hirtelen olyan deja vu jött rám, hogy majdnem elsírtam magam...

Fiatal és őrült (VALMAR ff) ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant