Egész estig a történteken töprengtem, minden apró részletet megvizsgáltam. Anya nem jött fel bocsánatot kérni, nem érdeklődött, hogy mi újság, nem nézett be hozzám, ahogy máskor szokott. Haragudott rám, de mélyen belül tudta, hogy nekem van igazam. Többször is elmondtam neki, hogy fogadja el, az idő halad, és sosem áll meg, de ő nem tudta megérteni. Más hangnemben próbáltam elmagyarázni, hátha így sikerül megértetnem vele.
Az a nap nem telt el eseménytelenül, ez pedig azt jelentette, hogy az átlagosnál fáradtabb voltam, ezért úgy döntöttem, hogy egy meleg fürdőt veszek a nap lezárásaként. Ki is engedtem a fürdővizet, egy-két gyertyát is elhelyeztem a kád szélén, a hangulat kedvéért, és a pizsamámmal a kezemben indultam meg a fürdőszoba felé, amikor egy értesítéshang késztetett a visszafordulásra. A spotify jelzett, hogy a Shawn zene lejátszási lista csak arra vár, hogy elindítsam. Ekkor jutott eszembe, hogy még egy számot se hallgattam meg róla, ezért azt is a kezembe vettem és folytattam utam.
Pár perccel később, mikor már kényelmesen feküdtem a kádban, kezembe vettem a telefonom és izgatottan elindítottam a lejátszási listát.
"Ez a szám a szorongásomról szól, tudom, hogy sok mindenki szenved ezzel és hogy erről sokan nem beszélnek, különösen nem zenékben, ezért szerettem volna ezen változtatni."
Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood - énekelte az első pár sort. Őszintén meglepődtem, nem számítottam rá, hogy ilyen szép és nyugtató hangja van.I'm looking through my phone again, feeling anxious
Afraid to be alone again, I hate this
I'm trying to find a way to chill, can't breathe, oh
Is there somebody who could help me? - Hallottam, hogy szívből énekli. Éreztem, hogy nagyon nehéz időszakon ment keresztül. Tudtam, hogy sikerült legyőznie.A szám meghallgatása után egy könnycsepp csordult le az arcomon, és azt követte még számtalan ahogyan a listán elindult a következő. További húsz perc elteltével el szerettem volna mondani neki, hogy mennyire tehetséges és meg kell osztania a dalait az egész világgal. Gyönyörűen megfogalmazta azt a nehézséget és fájdalmat amin keresztülment és a lágy de mégis férfias hangja fülbemászóan tökéletes.
☁︎︎
Úgy tartják: "Ki korán kel, aranyat lel."
Reggel a konyhapulton egy váratlan üzenet fogadott egy tányár palacsintával és egy hatalmas üveg juharsziruppal. A levegőben keringett a vaj és a szirup édeskés illatának ötvözete, amely ösztönösen mosolygásra késztetett.
"Ne haragudj Kincsem, ez egy kis vigasz reggeli :) -Anya"
A legjobb bocsánatkérési módszer egy haspóknak természetesen ha a kedvenc ételét készíted neki reggelire. Az a szerencséje, hogy nem vagyok haragtartó. A reggeli elfogyasztása után házimunka gyanánt elmosogattam és összetakarítottam a szobámba, hogy feldobjam a hangulatot bekapcsoltam Shawn pár gyorsabb számát, hogy gyorsabban teljen az idő.
Később a naplómat elővéve kezdtem el megint írni, viszont nem dühből, egyszerűen csak meg szerettem volna örökíteni az első pár véleményemet és reakciómat a dalokról, viszont nem tudtam elég jól megfogalmazni, ezért többször is újra kellett kezdenem. A végeredmény sehogy se tetszett. Szeretem hallgatni a madarak csicsergését, amikor a szél megfújja a fák lombját és leesnek a levelek, gyönyörű. Mindig ilyenkor jön az ihlet. - Emlékeztem vissza arra amit Shawn mondott. "Ha neki jön az ihlet, nekem is fog" alapon indultam meg arra a helyre, ahol tegnap maratonnak tűnő távot futottunk le.
Mikor megérkeztem a nemrég felfedezett útvonalra, ösztönösen az ellenkező irányba indultam meg, nehogy összefussak a mama disznóval. Egy kisebb tisztáson kötöttem ki, egy pár fatörzs volt a földön szétszórva, tisztára mint az - Útvesztő tisztása - gondoltam, majd ezen mosolyogva helyet foglaltam a legközelebbi törzsön. Elővettem táskámból a naplóm és ismét elkezdtem írni. A madarak valóban nyugtató hatást keltettek bennem, és a szél halk fújdogálása is csak fokozta a hangulatot. A gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben, próbáltam mindent megfogalmazni úgy, hogy ha valaki elolvasná, mindenképpen kedvet kapjon a dalok meghallgatásához.
The sun is out
The sky is bright
People come and go with smiles
Yet, Im still freezing cold in California- énekeltem, miközben a dalról irt pozitív meglátásaimat olvastam vissza. A Nap már magasan a fejem fölött volt, éreztem ahogyan a sugarai lágyan csiklandozzák szabadon hagyott vállaimat. Körülöttem néma csend honolt, a madarak is egy pillanatra elnémultak ahogy a dallamok egyre magabiztosabban hagyták el a számat.
- Meghallgattad őket? - hallottam meg magam mögül a kedves hangot, amely egész este a fejembe mászkált. Hirtelen megfordultam és hatalmas vigyorral feleltem.
- Meg, de még mennyire hogy meg! - lelkesedtem. - Eszméletlen szép hangod van, és a témák amiket megemlítesz.. sokak tanulhatnának a tapasztalataidból. - mondtam, miközben a naplómat hanyagul a táskámba hajítva szenteltem minden figyelmem az előttem állónak.
- Ne túlozz Sky, annyira nem jók. - forgatta szemét játékosan. Az én szemeim akaratlanul is az ő mogyoróbarna íriszeibe meredtek, megpróbálva felfedezni a magabiztosság apró szikráját, amit felébreszthetek. Az arcának kifejezése megenyhült, amikor észrevette, hogy szavak nélkül figyelem, és kérdőre vont tekintettel nézett vissza rám.
Shawn apró mosollyal fürkészte ahogy a langyos szél belekap hosszú hajamba és a magasba emeli azt. Még mindig nem feleltem az előző kijelentésére, mert nem tudtam elhinni, hogy egy ilyen tehetséges ember, nem tudja elismerni a saját munkáját. Ezredjére is lejátszottam a fejemben visszhangzó dallamokat és hagytam, hogy a hatása alá kerítsen, mint ahogyan azt minden alkalommal tette.
- Mégis mit keresel itt? - tettem fel a kérdést, hosszú néma percek elteltével. Pulcsija ujját felgyűrve foglalt helyet mellettem, majd felemelte mutatóujját és egy fák lombjai között rejtőző kamerára mutatott.
- Megfigyeltelek.
YOU ARE READING
Hold On [S.M.]
Fanfiction"Futottam a gondolataim elől, futottam az emberek elől, futottam a bántó szavak elől, futottam egészen addig, míg a végzetem ajtajában nem találtam magam, amit gondolkodás nélkül nyitottam ki. " A történet alapja valós, Shawn nekem is rengeteget seg...