Kicsivel később visszavittük a lovakat az istállóba és Shawn nagymamájának főztjéből ettünk, ami isteninek bizonyult. Azután kicsit még beszélgettünk, majd elköszöntünk, visszatekertünk a főúthoz és bár úgy terveztük, hogy mind a ketten hazamegyünk, egyikőnk se szerette volna a másik nélkül tölteni a nap hátralevő részét, ezért végül Shawn felvetette az ötletet, hogy megmutatná a legújabb számát. Úgy döntöttünk elmegyünk a tisztásra, ahol másodjára találkoztunk, mert ott senki nem zavarhat minket.
- Szóval még nem fejeztem be és ez egy nagyon kezdetleges változat, de azért megmutatom, mert kíváncsi vagyok a véleményedre. - kezdte. - Can I open my mouth and let the words come spilling now?
Show you the side of me that I hadn't figured out
And I want you to know all the things that I think about
Can I let it out?...
If I told you my secrets
And I showed you my weakness
Would you love me or leave me?
Tell me, how would you see me? - énekelte teljes szívből.If I told you my thoughts
And showed you all of my scars
Would you love me or leave me?
Tell me, how would you see me?Már ebből az egy részletből is gyanítottam, hogy a szám rólam szól, azért szerette volna annyira megmutatni, viszont nem voltam benne annyira biztos, hogy rákérdezzek. Még mielőtt elmondtam volna neki a véleményemet, mosolyogva gondoltam végig, hogy lényegében hogyan is kerültünk egymáshoz ilyen közel, ilyen rövid idő alatt. Én elmondtam neki a legféltettebb titkom, ő pedig egy elég érzelgős dalt írt feltehetőleg rólam, emellett rengeteg időt töltöttünk együtt. Kezdtem azt hinni, nem csak barátok lettünk, talán valami több kezdett kialakulni, valami amire egyikőnk sem számított négy nappal azelőtt.
- Shaawnn! Ez nagyon tetszik, imádom a hangod, imádom a számot, imádom az egészet, elképesztően tehetséges vagy. Nem értem miért nem vagy valami világhírű énekes. Én lennék a legnagyobb rajongód ezt büszkén kijelentem neked. El tudnád képzelni magad millió lány telefonjában és a falaikon kiaggatva az arcod? Mennyire menő lenne nem? - kérdezősködtem.
- Nem tudnám elképzelni magam híresnek. - nevetett. - Na meg nem is szeretném ha a képem lányok falán lógna, de ha gondolod a te faladra még én magam is felmászok, ruhában, ruha nélkül, nekem bárhogy megfelel. - vonta fel szemöldökét.
- Ahj, de most komolyan. Miért nem keresel kiadót?
- Nem szeretném. Nem szeretnék ezzel foglalkozni. Nekem ez csak egy hobbi. Szeretném élni az én kis életem a családommal, szeretnék majd építeni valahova a világ háta mögé egy házat, venni állatokat és gondozni őket, majd ha úgy alakul, elvenni egy lányt, és családot alapítani. Nem szeretném, hogy ezt a tervemet bármiféle hírnév elrontsa. - vonta meg vállát mosolyogva. - Ez elég magyarázat?
- Aztaa. Most még jobban bírlak mint eddig, tetszik, hogy van egy ilyen terved, és tartod is magad hozzá. Elég menő vagy Shawn Mendes, mit ne mondjak. Mit szólnál hozzá, ha szomszédok lennénk? Együtt nevelgetjük majd a kis malackákat meg a testvéreimet.. tudod a bocikat. Mennyire jó lesz. - lelkesedtem.
- Na van egy pár hiba, már ne is haragudj, a te testvéreid nem a bocik, hanem a tehenek, és a házam közelébe se engedlek.. - forgatta meg szemét, majd az arckifejezésemet látva hozzátette. - Ezt mondta volna egy olyan valaki, akinek nem tetszel. Ellenben velem, aki azt mondja, ne hasonlítsd magad a bocikhoz, ők cukibbak. Nem, ezt még mindig az mondaná akinek nem tetszel. Én azt mondom, szép vagy, nem úgy mint a bocik, és nem a szomszéd házban, hanem az én házamban, az én szobámban, az én ágyamban, az én takaróm alatt fogsz aludni.
- Jó legyen, nekem megfelel. - kacsintottam, mire a fiú egy perverz mosollyal nyugtázta a dolgot.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hold On [S.M.]
Фанфик"Futottam a gondolataim elől, futottam az emberek elől, futottam a bántó szavak elől, futottam egészen addig, míg a végzetem ajtajában nem találtam magam, amit gondolkodás nélkül nyitottam ki. " A történet alapja valós, Shawn nekem is rengeteget seg...