meleklerin yüzü • Changlix

8 1 0
                                    

İlk günün öğle arası. Hava da açık, rüzgar esiyor.
Felix arka bahçenin çimenlerine uzanmış gökyüzünü izliyor.

Çok konuşkan bir insandı ve sınıfındakileri seviyordu Felix.
Jisung ve Hyunjinle aynı sınıftalardı ancak ikilinin ne kadar yakın olduğunu bildiğinden üçüncü teker olmak istemiyordu.

Derin bir nefes alıp kendini dinlediği şarkıya bıraktı.
Çok zaman geçmeden yüzüne düşen güneş ışınlarını bir gölge kapattı.
Sarışın gözlerini açıp yanına gelen bedene baktı.
"Selam." Changbin gülümseyerek bakmıştı ona.
Felix kulaklıklarını çıkardı, gülümseyerek büyüğünü yanıtladı. "Yanına uzanabilir miyim?" Felix hafifçe yana kayınca Changbin de çimlere uzandı. "Nasılsın?" Felix gökyüzünü izliyordu ama Changbin'in tüm dikkati ondaydı. "İyiyim, sen?" gülümsemesi büyüdü Changbin'in "Mükemmel."

Havadan sudan başlayan sohbet oldukça ilerlemişti. bu süre boyunca Felix'in aklına iki soru takıldı. Changbin neden onunla sohbet ediyor ve neden konuşurken sadece kendisine bakıyor.
Öğle arası çoktan bitti ancak ikilinin sohbeti bitmedi.

Changbin bazen Felix'in sınıfına geliyordu, birkaç kez de Felix onun sınıfına gitmiş, günü bu şekilde sonlandırmıştı ikili

"...Ve sanki tüm odağı benmişim gibi beni izliyor. neden benimle konuştuğunu bile bilmiyorum?" Felix yatağına uzanmış tavanını izliyor bir yandan da makyajını çıkartan ablasına gününü anlatıyordu.
"Daha önce hiç konuşmadınız mı? yıllardır aynı okuldaymışsınız üstelik." İçeri Olivia girdi, sessizce her zamanki gibi abisinin yanına uzandı ve yanına sırnaştı. Felix kardeşini kollarının arasına alırken cevap verdi. "Hiç konuşmadık ve bir anda yakınlaşması çok garip."
Günün kritiğini yaptıktan sonra,
uzun süre konuşmalarının sonradan bir rutin olacağı gerçeğini bilmeden uyudu Felix o gece.

"Tanrı yıldızları özenerek yaratmış, gökyüzüne sığmayanları meleklerinin yüzüne yerleştirmiş bir hediye olarak."

Changbin, bütün gece odasının cam tavanından yıldızları izleyip Felix'i düşünmüştü. "Lee Felix, çillerin tanrının sana hediyesi."

Tanrının bir meleğe hediyesi....

🐙🦭

reason is money • skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin