Klasik bir gün gibi görünüyordu. Sabah şık okul forması, kulağında kulaklıklarıyla okula doğru yürüyordu Hyunjin. Okulda her gün gördüğü insanları gördü, gülümsedi, Jisung'u buldu.
Dersler, teneffüsler .... İlk gün yorgunluğu vardı herkesin üstünde. Sessiz bir gündü haliyle.
Öğle arasında okul bahçsinde volta atarken uzaktan Minho, ve yanındaki çocuğu gördü.
Belki saatler akmaya devam ediyordu, yeni insanlar doğuyor, bazıları ölüyor, saatteki akrep-yelkovan ilerliyordu ama Hyunjin için zaman akmıyordu. Kendisi bile farkında değildi bunun. Sonrası ise çok hızlı gelişmişti."Jisung..."
Arkadaşına döndü mavi saçlı olan, nereye baktığını anlamaya çalıştı. "Minho'nun yanındaki kim?" Jisung çocuğu inceledi, küçük görünüyordu. Formasını inceledi. Kravatı çizgiliydi, gri ceketin üstündeki armayaya baktı, tek bir yıldız vardı.
"Yeni dönem öğrencisi" Hyunjin'in bu hallerine şaşırmıştı. Normalde detaylara dikkat ederdi. Ancak farkında değildi Hyunjin'in o an çocuğun gözlerinden başka bir şeyi görmediğinin.Yakasını düzeltti. Yüzünde içten bir gülümsemeyle Minho'nun yanına gitti. Jisung ise arkadaşının hareketlerine anlam veremeden ona ayak uydurdu.
"Selam Minho."
Hyunjin ile Minho sık sık konuşurdu. Jisung kadar yakın olmasa da sohbetleri vardı. "Günaydın Hyunjin, naber?"
Jisung olan biteni sessizce izliyordu hep yaptığı gibi, Hyunjin'in aksine konuşmayı sevmezdi. "İyidir."
Gözleri yanındaki küçüğe kaydı
"Ah, Jeongin, küçük kardeşim." Hyunjin'in sıcacık bakışları aksine Jeongin buz gibi bakıyordu ona. İlk göz göze gelişleri böyle olmuştu ikilinin. Minho'yla sohbet ettiler. Derslere girdiler ama gün boyu Hyunjin Jeongin'i düşünmeden edemedi.Parka gittiler. Hyunjin boyalarını düzenlerken tek kelime etmiyordu. "Hayırdır?" Jisung gün boyu arkadaşını izlemiş, davranışlarını analiz etmişti. Bir değişiklik vardı.
Hyunjin, "Jisung gördün değil mi onu?" Dedi gülümseyerek "Kim? Jeongin mi!?" Aklına aniden dank etti Jisung'un, Minho'yla konuştuklarından beri dalgındı. "Çok güzel değil mi? Gözleri..... Minho'yu andırıyor yüzü."
Hyunjin'i yüzünde bir tebessümle izledi Jisung.Hava kararırken Jisung kaydıraklara oturmuş bir yandan şarkı mırıldanıyor bir yandan da duvara çizim yapan Hyunjin'e ışık tutuyordu.
Hyunjin ise duvara çizdiği gözleri izliyordu.
Sabah okul bahçesinde izlediği gibi.
🐙🦭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reason is money • skz
Teen Fictionhepimizin sorunları vardı ve bu sorunlar parayla çözülecek şeyler değillerdi. Written by 🐙 Edited by 🦭