chapter 14 🌹

251 35 14
                                    

" ජේජූ යනවා හෙට ? "

ජිමින් කියද්දි ජස්මින් බලන් හිටියේ එකපාරට ගහෙන් ගෙඩි එන්න වගේ ජේජූ යන් ගාන ජිමින් දිහා.

" ඔව් හෙට තමයි . ආරෝ බබාව කොහෙවත් එක්කගෙන යන්නත් බැරි උනානේ ඉතින් අපි ජේජූ යමු අපි විතරක් නෙවේ හැමෝම යනවා. "

ජස්මින් ටිකක් කල්පනා කලා තමයි . ආරෝ බබා ගෙදරින් පිට කොහෙවත් ගිහින් නෑ. ඉතින් අන්තිමට ජස්මින් ජිමින් ට හා කියලා ගියේ බෑග්ස් පැක් කරන්න.

බෑග්ස් ටිකත් පැක් කරලා ආරෝවත් වොශ් කරලා නිදි කරපු ජස්මින් සලීට කෝල් එකක් ගත්තා.

" ඕ මචන් කෝමත ඉතින් මොකද මේ අපිව මතක් වෙලා. "

" අපි හෙට ජේජූ එනවා....."

ජස්මින් කිව්වා.

" වට් මොකක්ද යකෝ. අපි කිව්වේ ඔක්කොම එනවද? "

" ඔව් ඔයී ඔක්කොම තමයි මට බයයි බන් ඒත්. "

" යා බය වෙන්න එපා හ්ම්...... මම බලාගන්නම්. මෙහෙට වරෙන්කෝ පරිස්සමෙන් . මේ මම යනවා මට පේශන්ටේ කෙනෙක් ඉන්නවා. "

" හරි හරි බන් බායි.... පරිස්සමෙන් ...."

Next day ......

" ටේ ඔප්පා ඔයාට කෝ දෙන්න මම ආරෝව ගන්නම් ගොඩක් වෙලා එයාව එකම විදිහට තියාගෙන ආපු නිසා ඔයාට අමාරුත් ඇති "

ටේහියෝන් ගේ උකුලට වෙලා පපුවට හොද හේත්තුවකුත් දාගෙන වෑන් එකේ වීදුරුවෙන් එලිය බලාගෙන යන ආරෝව ජස්මින් ටේහියෝන්ග්‍ර්න් ඉල්ලුවේ කොල්ලට අමාරු ඇති කියලා හිතලා.

" අයියෝ ජැස් එක ප්‍රශ්නයක් නෑ අෆ්ෆා.... ආරෝ බබා ටේ සම්චෝන් ගාව ඉන්න ආසයි නේද ම්ම්ම්....."

ටේහියෝන් ඇසුත් නටෝ නටෝ අහද්දි ආරෝ එයාගේ යන්තම් ආපු චුටී දත් ඔක්කොම පෙන්නලා හිනා උනා. ඊලගට කෙල්ල බැලුවෙ එයාගේ ඔම්මා දිහා මෙච්චර වෙලා ඔම්මා කෙනෙක් නෑ වගේ හිටිය පොඩි බඩ්ඩට ජස්මින් ව දැක්කම ඔම්මා කෙනෙක් ඉන්නවා නේද කියලා මතක් වෙලාද කොහේ ජස්මින් ගාවට යන්න දගලන්න ගත්තා.

" ඕ ඔන්න එක්කෙනෙක්ට ඔම්මා ඉන්නෝ කියලා මතක් වෙලා....."

" මම් මම්.... මා.....ම්..... "

The game of fate | PJM |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon