Medya (Aslıhan)
Yeni bölümden herkese selammm
Bölüme başlamadan yukarıdan bir oy verirseniz sevinirim
Keyifli okumalar
————
Törenin başlamasına bir saatten az bir zaman kalmıştı bu yüzden bütün askerler bahçeye tören alnına dizilmişti, bende babamın odasına son kez üniformamı düzeltip odadan çıktım.
Bahçe kapısından dışarıya geçip ip gibi sıraya dizilmiş olan askerleri gördüm. Askerleri her gördüğümde içimde ki gururu anlatamazdım.
Merdivenlerden indim ve tören için gelen kalabalığın arasına karışıp beklemeye başladım, gözlerim Ener Yüzbaşımı arıyordu. Söz vermiştim ona bu gün karşısına çıkacağım için
Yavaşça toplanan kalabalığın en önünde durup alay komutanının konuşmasını dinlemeye başladım, en son sözünü de söyleyip babamı çağırdığında hevesle ve gururla babama baktım, inşallah bir gün Allah o rütbede olmayı bana da nasip eder, Amin. (İki arada bi derede kendini de sıkıştırdın bravo kızım)
Babam da çok kısa bir konuşma yaptıktan sonra hiç beklemediğim bir şekilde bir anda beni çağırdı.
"Evet ben emekliye ayrılıyorum ama size kızımı bırakıyorum. Hepinizin zaten ondan haberi var. Bir babanın şu hayatta en çok istediği şey kızının başarısını görmek tir." Dedi ve bana dönerek gözlerime baktı içimi ısıtan bir gülümsemeyle devam etti.
"Bana bu gururu yaşattığın için teşekkür ederim kızım." Dedi ve yanına gitmemi söyledi, hemen yerimde kıpırdanıp dik duruşumu bozmadan yanına gittim ve selam durdum.
"Kıdemli Üsteğmen Aslıhan Vuran/ Kars Emret Komutanım!" Diye gür bir sesle tekmil verdim.
"Rahat üsteğmen" dediğinde başımı sallayıp rahat pozisyonu aldım. Bana sıkmam için elini uzattığında hiç beklemeden sıktım.
" Hoşgeldin üsteğmen" dediğinde tekrar aynı ciddiyetle ve saygıyla başımı salladım.
"Sağol komutanım" dedim. Bana gidebilirsin diye işaret verdiğinde yanından uzaklaşıp insanların arasına geri döndüm ve en arkaya geçtim. O hala konuşmasını yapıyordu ama benim ona olan dikkatim tamamen dağılmıştı sadece bir kaç metre ötemdeki Yüzbaşıma bakıyordum.
Ah onu yakından görmek ne kadar güzeldi, hep uzaktan başkalarının bana çekip attığı videoları görmüştüm ama şimdi o vücudu ve o koyu yeşil gözleri insanın aklını başından alıyordu. Ona baktığımı hissetmiş gibi bana doğru döndüğünde gözlerime bakınca kaşlarını çattı.
Fırsat bu fırsat deyip hemen ona doğru yürüdüm ve karşısına geçince hemen selam duruşuna geçtim
"Sen o- senin gözlerin- sen- sensin" diye cümle kurmaya çalışınca hiç istifimi bozmadım
"Kıdemli Üsteğmen Aslıhan Vuran/ Kars Emret Komutanım!"diye tekmil verdim. Sonuç olarak rütbesi benden üstündü , amcamın oğlu değil ki öylesine selam vereyim.
————
Yeni bölümmmmmm
Tanıştılar sonunda nasıl dı bence çok iyiydi.
Ben hemen diğer bölümü yazmaya gidiyorum onu da atarım birazdan.
Ayyy içim kıpır kıpır oldu. Yorum yapmayı unutmayınnn
Hoççakalınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanın Kızı = Texting=
Action"Ben göreve gidiyorum , o yüzden hakkını helal et" dedim ve bir cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Gelen bildirimle telefona bakınca "Allah'a emanetsin yüzbaşım, sağ Salim gel geri , bekleyenim yok deme ben varım. Bu yüzden tek parça ge...