2.1

1.1K 43 0
                                    

Selammmmm

Nasılsınız iyisinizdir inşallah

Şunu söylemek istiyorum sevgili okurlarım

Yorum sayısı ve oy sayısı yok denecek kadar az, en azından emeklerimin karşılığı bir yorum yaparsanız veya oy kullanırsanız sevinirim...

Keyifli okumalar...

————

Olaylar hiç istediğim gibi gitmiyordu, planım neredeyse mahvolmuştu. Bir anda her şey değişmişti.

Dosyanın gelmesi üzerinden iki gün geçmişti ve şimdi o lanet dosyayı alıp bu lanet yerden çıkacaktım ama bir sorun vardı o en başlarındaki adam daha adını bile bilmediğim adam buraya geliyordu.(hani iki gün önce gidiyodunuz burdan) sus sus bende bilmiyorum.

'Sevgili kocam'ın dediğine göre çok önemli olduğu için belgeyi kendisi korumak istemişti, son zamanlarda belgeyi böyle fazlasıyla koruma altına almak istediğine göre ya adamlarına güvenmiyordu, ya da yapacağı eylem gerçekleşmek üzereydi.

Bu da zamanımın azaldığını gösteriyordu. Bütün planımı iptal ederek yeni bir plan yaptım, biraz doğaçlama üzerine ilerleyecek olsa da dosyayı da alıp buradan bir şekilde çıkabilmemi sağlayacaktı.

Olduğum odanın kapısının önünden sesler duymamla hzıla ayağa kalkıp gardırobun yanındaki büyük boşluğa geçtim. Burası kapıdan girince görülmüyordu, bir nevi kör noktaydı yani.

Seslerin kapıdan uzaklaştığını duymamla acele ile olduğum yerden çıkıp yatağın yanındaki komedine yöneldim. Belgenin geldiği gün bir şekilde dışarı çıkarak çantamı gömdüğüm yerden alarak komodinin altına koymuştum yani artık dönüşü yoktu, bu planın çuvallama ihtimali yoktu, ya şehit olacaktım ya da görevimi tamamlayıp belgelerle birlikte sağ salim buradan defolup gidecektim.

Yüzbaşı Hüsnü ile görüştüğümde olurda buradan çıkamazsam diye dosyadaki her şeyi anlatmıştım o da dosya ile yada dosya olmadan nasıl olursa olsun oradan çıkmamı söylemişti. Tabi ki de dosyayı alacaktım sonuçta görevim buydu, bende bir beşerdim sonuçta belki de yanlış ezberlediğim yerler olabilirdi ve bunun  vatanımdaki toprağın üstünde bulunan bir tane bile taşa zarar verme ihtimali düşünülemezdi ve görevim başarısız olurdu.

Komodinin altındaki çantayı alarak yatağın üstüne koydum, içinden çıkarttığım  silahlarımı belime , bıçaklarımı da kılıfları ile birlikte kollarımın içine saklamıştım. En son bombaların kumandasını da cebime koyup elime tüfeğimi alarak çantayı kapattım ve sırtıma atıp odanın kapısına yöneldim.

Kahverengi tahta kapının yanına sırtımı duvara yaslayıp derin bir nefes aldıktan sonra sağ elim ile tersten kapıyı açtım. Hafif bir şekilde aralayıp karşımdaki boş ve karanlık koridora baktım kimse yoktu, tamam👌🏻 

Birazcık daha aralayarak kapının sağındaki karanlık koridora göz gezdirdim kimse yoktu, tamam👌🏻 

Hafif bir şekilde aralayıp solumda kalan karanlık koridora baktım, uzun koridorun en ucunda ki sola dönüşte bir adam bekliyordu ama arkası buraya dönük olduğu için beni göremezdi, bu da tamam👌🏻 

Bismillahirrahmanirrahim diyerek hemen sessizce karşımdaki boş ve karanlık olan koridora yöneldim, burası kısaydı ve etrafında kimse görünmüyordu. Sıkıntı yok buradan devam edebilirim.

Hızlıca koridoru geçip sağa döndüm ve karşıma çıkan diğer koridora saptığını bildiğim büyük siyah kapının altına eğilip izledim ve dinledim.

Komutanın  Kızı = Texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin