1.1

1.2K 50 5
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba 

Bölüme başlamışken yukardan bir oy verirseniz sevinirim

Keyifli okumalar

———-

Görevden geleli daha bir saat oluyordu ki onun yorgunluğunu atamadan havalimanına giriş yaptım

Bu gün babam emekliye ayrılıyordu ve bunun için konuşması felan filan törenler yapılacaktı, ve babamın çıktığı karargah'a ben giriyordum.

(Çok iyi deilmi )

————

Mardin Havalimanından çıkıp beni bekleyen asker arabasına doğru ilerledim, arabanın önündeki iki asker beni görünce hemen tekmil getirdi

"Asteğmen Ali sakar/ Konya emret komutanım" 

"Rahat Asteğmenim" dediğimde bunu bekliyormuş gibi derin bir nefes alıp ilk hamleyi yaptı ve kollarını bedenime sıkı sıkı sardı

"İyisin.."diye içten bi sesle rahatlar gibi konuşunca   bende derin bi nefes aldım.

"Bende özedim sakar bende" sırtına doğru iki kere güven verircesine vurduktan sonra ayrıldık ve hemen  arabanın kapısını açtı , bende elimdeki valizimi gösterip arabanın arkasına doğru gittiğim sırada hemen valizime yöneldi.

"Komutanım siz oturun ben koyarım" dedi ama valizimi alıp bagaja götürdüm ve kapıyı açıp koydum.

"Allah'a şükür elimiz tutuyor Sakar , daha o kadar yaşlanmadık" diyerek ona döndüm.

"Estağfirullah komutanım" dedi ve tekrar kapıyı açtı benim için 

"Hoşgeldiniz komutanım" dedi saygıyla bende başımı sallayarak ne kadar rahat desemde saygısını hiç bozmazdı sakar mesafeyi korurdu en azından.

"Hoşbulduk Sakar" dedim ve arabaya bindim.  

İçerde şöför koltuğunda oturan kişiyi görünce farkede meyeceği şekilde gülümsedim.

"Hoşgeldiniz komutanım" dedi o da bana bakarak,

"Hoşbulduk teğmen" dedim o da önüne dönünce karargah'a doğru gitmeye başladık.

———— 

Vardığımızda arabadan inip bagajdan valizimi alıp bahçeden geçerken içtima yapan erlerden tekmil aldıktan sonra içeri girdim. Eski yarbayın yani babamın odasına geldim ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Hemen selam duruşuna geçerek

"Üsteğmen Aslıhan Vuran/ Kars Emret Komutanım" dedim beni görmesiyle hemen masadından kalkıp karşıma geçti 

"Rahat üsteğmenim" dedikten sonra sert maskesini suratından atıp babacan maskesiyle kocaman gülümsedi  ve bir anda kolarını açıp  sarıldı, bende havada kalan ellerim ile ona sarılınca komutan asker ilişkisindense baba kız ilişkisine dönmüştük bile.

"Hoşgeldin kızım" dedi. Bende geri çekilip yüzüne baktım.

"Hoş bulduk baba" dedim. Eliyle koltukları gösterdi ve oturunca bende karşı koltuğuna oturdum.

"Anlat nasıl geldin , neden geldin, nasıl geçti yolculuğun , hani burayı istemiyordun bi kere en önemlisi neden şimdi?" elimi kaldırıp sakin ol dercesine salladım.

"Sakin ol reis yavaş gel , valla uçarak geldim,  grlmesemiydim ?yolculuk idare ederdi ,Alman bir adam vardı çok tilt oldum adama" dediğim sırada kaşlarımı çattı

"Sakin ol olay çıkartmadım. Ben profesyonel çalışırım biliyorsun" dediğim sırada güldü.

"Biliyorum ben o profesyonellikleri de neyse , sen burayı istemediğini söylemiştin neden geldin?" Dediğinde derin bir nefes aldım ve üstü kapalı bir şekilde anlatmaya başladım.

"Ben bir ay önce kurula burayı kabul ettiğim ila ilgili onay belgemi gönderdim bile baba" dediğimde şaşırarak baktı bana , yani bunu belki de ona söylemem gerekiyor olabilirdi.(olabilirdi deil kesinlikle söylemen gerekiyordu kızım🤦🏼‍♀️)

"Neden söylemedin, biz eşşek başımıyız burda" dediğinde hemen başımı iki yana sallayarak onu reddettim.

"Estağfirullah komutanım yani baba , ama yani şu anda söyleyemeyeceğim sebeplerim vardı" dediğimde tek kaşını kaldırarak bana baktı,

"Ne sebebiymiş o?" 

"Valla şu an söyleyemem sorgulama baba ama zamanı gelince söyleyeceğim." Dediğimde istediği cevabı alamasa da arkasına yaslanıp başını salladı.

"Peki öyle olsun bakalım"dedi.

"Öyle öyle , ben neyi yapacağımı söyledim de yapmadım?" Dediğimde güldü , idolüm adam ya gülüşe bak.( bu babanın 4 numaralı sen malsın gülüşü ama sen  bilirsin kızım)

"Yaptın kızım yaptın" dedi yumuşak bir ses tonuyla sonra oturduğu yerde dikleşip komutan şekline geldi.

"Kalk yeter ne konuştun be kaç saattir böyle mi koruyacaksın sen vatanını milletini" diye çıkıldığında hemen ayağa kalkıp selam pozuna geçtim.

"Emredersiniz komutanım!" Dedim , bana bakarken bir an hafif sırıtacak gibi olsada  hemen toparladı.

"Çıkabilirsin asker!" Dediğinde hemen başımı sallayıp  kapıya yönelmiştim ki bana seslendi

"Burada acayip ünlüsün bu arada" dedi, anlamayarak tekrar ona dönünce gülümsedi.

"Herkes seni konuşuyor daha gelmeden başarın geldi kızım. Emekli yarbay Tahsin Vuran'ın kızı başarılı üsteğmen Aslıhan Vuran buraya geliyor diye herkes çok mutlu." Dediğinde gururla yüzüme bakıp gülümsediğinde bende aynı şekilde gururla başımı kaldırarak ona baktım. Benle gurur duyuyor olması çok güzeldi.

"Müsaadenizle  komutanım" dediğimde eli ile kapıyı gösterdi,

"Müsade senin üsteğmenim" dediğinde son kez başımla selam verip odadan çıktım.

Bu gün bir kaç saat sonra babamın töreni olacaktı , bende orada olacaktım.

————

Nasıldı bölüm valla ben çok beğendim bence güzel di

Bir daha ki bölüm tanışacaklar onu da birazdan ya da sabah atarm

Düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim

Hoççakalınnn

Komutanın  Kızı = Texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin