Herkeşlere yeni bölümden selammm
Keyifli okumalar...
(Medya Aslıhan vuran)temsilidir erkek karakterlerin fotolarını sonra paylaşacağım)
————
Tam üç gündür köyü izliyordum, topladığım bilgilere göre
- her gün tam aynı saatte bir adam kamyonla giriyordu
-akşama kadar orada duruyordu ve akşam her gün ki gibi tekrar aynı saatte köyden çıkıyordu. Köyün dışarı ile olan bağlantısı sadece bundan ibaretti ama içerde işler farklıydı.
-Genç bir erkek çocuğu en fazla on yedi yaşındaydı , köyün dışını dikkatlice görebilen tek yerde inşaat halinde olan binanın en üst katında kirişin arasında oturuyordu, orda yatıyor, orda kalkıyor, bütün etrafı gözetliyordu. Belli saatlerde birileri yemek ve su getiriyordu o kadar
(Kızım bu çocuk nereye işiyor allah için?) ne bilm ben manyak altına yapıyor
Köydeki kimse masum insanlar değildi ,hepsi terörist şerefsizlerdi.( köyü yak evet arkandayım kızım)
Sadece bir alan vardı köyün içinde gözcülük yapan çocuğun bulunduğu inşaat binasının çaprazında kalıyordu , orası da köyün dışından hiç bir şekilde gözükmüyordu , bütün açılardan orayı görmeye çalışmıştım ama gözükmüyordu, yer altındaki gizli kampları orada olmalıydı yani eğer salak değillerse kimsenin göremeyeceği tek yerin orası olduğunu bilerek oraya yaparlardı kampı.
Ki salak olduklarını düşünürsek buna zekaları yetmemiş olabilirdi.
Dördüncü günün öğlen saatlerindeydik bu gün planımı devreye sokup içeri girecektim, gördüğüm kadarıyla içeri giren o kamyonun içinde kadınlar ve giyecek , yiyecek malzemeler vardı.
Şerefsizler uçkurları için kurdukları kampa kamyonla kadın getiriyorlardı. Bundan hiç hoşlanmasam da görev görevdir, yani bir elim yağda bir elim balda olacak halim yoktu.
Dün akşam gizlenerek girip yaklaşık beş dakikalık bir sürede içinde telsiz, haberleşme telefonu ve bazı gerekli eşyalarımın bulunduğu çantayı kimsenin yanına yaklaşmadığı inşaat binasının altına gömmüştüm.
Eğer bir durum olursa ona kolayca ulaşabilmem gerekiyordu.
Hazırladığım planımı uygulamaya geçirmek için Saklandığım yerden en az iki saat yürüyerek uzak bir köye geldim. Kamyon bu köyden çıkıyordu , üstümü başımı biraz daha kaydırıp yolun biraz tenha kısmından yürümeye başladım.
Tam o sırada yanımdan geçen kamyonun sesini duymamla kafamı arkama doğru çevirdim ve kızları koydukları o kamyonu gördüm, güçsüz bir şekilde koşmaya başladığımda içinden bir adam çıkıp hızla bana geldi ve belimden tutup beni kamyona sürüklemeye başladı.( o belime değen elini tutup münasip bir yerine sokardım da dua et görevdeyim ben)
"Gel buraya küçük kız nereye gidiyorsun sen" diye keyifle gülerek beni kamyona sürüklemeye başladı. Bende küçük minnoş çok güzel bir kız olduğum için bağırmam gerekiyordu deilmi?
"Ya bırak kimsin sen ,napıyosun?" Dediğimde elindeki küçük çakıyı gösterdi (abi biz seninkini merak etmemiştik ama)
"Sen hele bi kere daha ses çıkar bah gör ben ne ediyom sana" diye fısıldadı kulağıma ,bende kollarında güçsüzce çırpınıyordum. Kamyonun arkasına geldiğimizde kapıyı açıp beni içeri fırlattı ve uslu dur diye bağırdıktan sonra ön tarafa gidip yerine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanın Kızı = Texting=
Action"Ben göreve gidiyorum , o yüzden hakkını helal et" dedim ve bir cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Gelen bildirimle telefona bakınca "Allah'a emanetsin yüzbaşım, sağ Salim gel geri , bekleyenim yok deme ben varım. Bu yüzden tek parça ge...