Herkese yeni bölümdennn selammmm
Nasılsınız? İyisinizdir umarım
Medya( Aslıhan ve teröristimiz) bu bölüme uygun bir fotoğraf bulamadım ama yine de boş geçmesin diye bunu koyayım dedim.
Not: fotoğraflar temsilidir
Keyifli okumalarrr
O adam beni 'karım' diyerek koluma yapışıp peşinden yer altındaki o kampa soktuğu sırada ben güçsüzce çırpınarak bırakmasını söylüyordum. Ama tabi ki bırakmaması gerekiyordu içeri giriş biletimi kaybedersem bir daha nah girerdim.
Yani istemem yan cebime koy hesabı.
O büyük tahta kapıdan girince normal ev koridoru gibi yerin altına alçı mı sürmüştü bunlar çünkü şu an yürüdüğüm yolda ayaklarımın altında parke başımın üstünde de bildiğimiz tavan olduğuna emindim.
Burası sıradan bir kamp değildi , Allah bilir ne boklar dönüyordu burada.
Çok karmaşık bir yerdi ya da bu adam kafamı karıştırmak için bu kadar aradan sapıyordu bilmiyordum ama bütün yolları ezberlemiştim bile.
Kapıdan ilk girdiğimiz de dümdüz koridorun ilk üç kapısına gelene kadar hiç bir yere sapmamıştık, dördüncü kapıya geldiğimizde soldan dönüp ilk sağdan girmiştik, tekrar dümdüz ilerleyip geniş aralıklı olan iki kapıyı geçtikten sonra sağdaki üçüncü kapıyı es geçip soldaki koridora dönmüştük ve şimdi o koridorda yürüyorduk.
Korkuyormuş gibi davranıyordum , çekingen küçük kuş kafasındaydım yani. Adam nerden baksam otuz yaşındaydı aramızda dört yaş vardı, yani ideal bir yaş 'kızım onun karısı değilsin kendine gel' ya biliyorum herhalde böyle salak ça şeyler düşünecek halde değilim ben biprofesyönelim.
'Sana mı bakıyor o?' Siktir . Bana mı bakmıştı onu izlerken yakalanmamışımdır inşallah ' sen bir profesyonelsin öyle deme' valla benim iç sesim felan demem gebertirim seni ha. 'Korktum'.
Bir anda durduğumuzda başım onun sırtına çarptı bu yüzden anlamı geri çekip acımış gibi ovalarken bir elini oraya uzattı ama ben korkuyla hemen geri kaçtım sanki bana vuracakmış gibi , hele bir denesin.
"Sakin ol tamam bir şey yapmayacağım sana" diye kesin bir dille konuştu, sesinin altında azıcık şefkat tınıları yattığını hissetmiş olmam doğrumuydu acaba? (He aynen aşık oldu sana bak )
Odanın kapısını açtı ve bana önden geçmemi söyleyerek ben geçince peşimden geldi . Kapının kilitlenme sesini duyduğumda korkuyla oraya döndüm, gözlerimi de yuvarlağından çıkacaklarmış gibi açmayı ihmal etmemiştim.
"N-ne yapıyorsun? N-neden k-kilitledin kapıyı?" Diye en çekingen ses tonuyla sorduğumda bana bakıp gülümsedi ve sakince gidip odanın içindeki kocaman yatağa oturdu.
"Merak etme sana dokunmayacağım , bana güvene bilirsin" dediğinde kendimi gülmemek için o kadar zor tutuyordum ki ona güvenebilirdim öylemi?
Bir anda dışarı ya bağırıp ' millet bu terörist bana güvenebilirsin' diyor diyesim geldi. Ama demedim tabi ki.
"T-tamam" deyip odada ona en uzak bulunan köşedeki koltuklardan birine oturup dizlerimi kendime çektim ve başımı da kollarımın arasına aldım. Bu tam masum , saf ve namuslu bir kızın uyuma şekliydi. ( sende namussuz deilsin) deilim zaten elhamdülillah
Böyle bir durumun içinde de ancak öyle kızlar uyuyabilirdi zaten.
Yaklaşık on dakika sonra nefes alışverişlerimi düzene soktuğumda gözlerim hala kapalı başım hala kollarımın arasındaydı .
Birden bana doğru gelen adım sesleri ile hiç heyecanlanmayarak ( heyecanını dışa vurmayarak diyelim biz ona) çalışarak uyuyor numarası yapmaya devam ettim. Bana doğru eğildiğini hissettiğimde kollarının bedenime dolanması bir oldu. Beni öylece kucakladığında yüzüm boyun girintisine denk geliyordu.
Nağlet gelsin bu zalımın oğlu neden bu kadar güzel kokmak zorundaydı. (Oraya odaklnama sakın) çok geç. İçten içe deliriyor olsamda dışımda rüzgar esmiyordu. Çünkü ben bir türk askeriydim bu benim uzmanlık alanımdı.
Beni yatağın üstüne bırakıp kenardaki örtüyü de üstüme örttü ve tereddütle biraz yaklaşıp saçlarımı kokladı ve kendini anında hızlı bir şekilde geri çekip boğazını temizledi. ( bi dakka SAÇLARINI KOKLADI) hatırlatında görevden sonra ağzıyla burnunu yer değiştiriyim.
"Ee ben gidiyim" diye kendi kendine de konuştuktan sonra odanın kilidini açtı ve çıktı . Aynı anda tekrar odaya girdiğinde yine kendi kendine konuşuyordu.
"Nereye gidiyorsun amına koyim? Gece oldu yat zıbar" kendini azarlamasına gülmemek için zor dururken o bir anda yanıma gelip yatağın üstüne uzandı. Ben yatağın sağ köşesinde kapıya bakan tarafta yan yatıyordum.
O'da yatağın sol köşesinde boş duvara bakan tarafta sırt üstü uzanmıştı . Bu yüzden şu an büyük ihtimalle boş duvara bakmak yerine sırtımı inceliyordu.
Birden elini belime atıp beni kendine doğru çekti ve arkadan bana sarılarak keyifle bir nefes aldı. Şu an kolundan çıkmam mı gerekiyordu? ( hayır kızım şu an da UYANIP ONUN O KOLUNU MÜNASİP BİR YERLERİNE-) ÖHM tm sakin
Ama o zaman uyumadığımı anlardı, yalandan yaptığım rolle güvenini kazanmayı geçtim yaşamama izin vereceği bile meçhul dü.
Allahım şu an bir Türk askeri olarak bir terorist'in kolları arasında olduğuma inanamıyordum...(nağlet gelsin)
————
Selammm yeni bölümü beğendinizmiii
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ,
Sevgili okurlarım o kadar görüyorum hepiniz iyi hoş okuyorsunuz ama en azından bir oy verseniz emeklerimin karşılığı.
Eğer yazım yanlışı varsa kusura bakmayan ben kontrol etmiştim ama çıkarsa kusura bakmayın.
Hoççakalııınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanın Kızı = Texting=
Action"Ben göreve gidiyorum , o yüzden hakkını helal et" dedim ve bir cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Gelen bildirimle telefona bakınca "Allah'a emanetsin yüzbaşım, sağ Salim gel geri , bekleyenim yok deme ben varım. Bu yüzden tek parça ge...