Medya( sadece temsilidir)
spjpsjfpsjspjsps terörist diyoruz şu an ama ismini öğrenince adı ile hitap edicez tabi ki
Yeni bölümden herkese merhaba
Nasılsınız? İyisinizdir umarım
Sevgili okurlarım, şunu söylemek istiyorum , medyayı hiç boş bırakmak istemiyorum bu yüzden yazdığım bölümün konusu ile ilgili karakterlerimizin bir fotoğrafını bulabilirsem koyarım bulamazsam da karakterlerimizin birlikte olduğu fotoğrafları koyacağım.
Keyifli okumalar...
————
Bir hafta , dile kolay ama koskoca bir hafta geçmişti.
Yer altından asla çıkmama izin verilmemişti, aslında beyfendimiz "karısı"olduğumu ima ettiği için odasından bile çıkmama izin vermemişti.
Ve ben hiç bir şey bulamamıştım. Bir kere ondan gizli odadan çıkıp koridorlarda dolanarak işe yarar bir şeyler aradığım sırada beni farketmişti
"Ne yapıyorsun sen orada?" Diye arkamdan gelen ses ile gözlerimi anında ıslatarak burnumu çeke çeke başım önümde bir şekilde arkamı döndüm.
"Seni arıyordum " dediğimde tek kaşı havalandı
"Neden beni arıyorsun?" Dedi. Mantıklı bir soru, adamın suratına bakıp iki kelam etmezken şimdi onu neden aradığımı merak ediyordu.
"Sıkıldım ne yapabilirim" diye çemkirdiğimde başım hala önümde eğik bir şekilde duruyordum. Bana doğru adım attığını gördüğümde bir adım geri gittim ve Allah kahretsin ki yaz dizilerindeki klişeyi yaşadık.
ULAN BEN TÜRK ASKERİYİM BENİM NE İŞİM VAR ELİN TERÖRİSTİ İLE BUHALDE!!!
'Ha elin teröristi olmasa sorun yok yani?' Diye soran iç sesime küfürler yağdırırken sırtımın duvara çarpması ile onun ve duvarın arasında kalmıştım.
Yaşadığımız klişenin oda farkına vararak kısık sesli bir şekilde güldüğünde bende başım hala önüme ilk bir şekilde gülümsedim.
Siyah deri eldivenli eli ile çenemi tutup kaldırdı ve ona bakmamı sağladı.
"Sana karımın başının asla aşağı eğilmeyeceğini söylediğimi hatırlıyorum" diye fısıldadığında tüylerimin ürperdiğini hissettim , rüzgar felan mı esmişti? Bir, camı açık unuttu herhalde . 'Yerin altında ne camı geri zekalı' çok güzel bir cevap verirdim de terbiyem elvermiyor dua et ki.
"Hı hı" diye ona cevap verdikten sonra gülümseyip elini çekti ve arkasını dönüp gitti. Bir anda yaptığı şey şaşırmama neden olsa da toparlanıp bende hemen peşinden gittim.(karın seni si-)
Ama üstün zekam ile ondan kurtulmuştum, ben bir profesyonelim canım. 'Kıçımın profesyoneline bak adamı görünce adını unutuyor' senin o kıçını... neyse devamına terbiyem el vermedi söylemeyeceğim.(olmayan terbiyen) şüphelii
Şu anda geldiğimiz geceden beri hesapladığıma göre gece olmuştu ama saatin on ikiyi geçtiğini düşünmüyordum. Can sıkıntısı ile bir haftadır her gün karıştırdığım odayı tekrar karıştırmak için kalktım. Her akşam geliyordu arada bir de uğruyordu sonuçta belki bir şeyler bırakmış olabilirdi.
Önce yatağın ayak ucunun olduğu duvardaki beyaz gardıroba yöneldim, büyüktü ve içinde benim için bir sürü kıyafet vardı ,neden bu kadar çok olduğunu sorduğumda "karım çıplak mı gezsin?" Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanın Kızı = Texting=
Action"Ben göreve gidiyorum , o yüzden hakkını helal et" dedim ve bir cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Gelen bildirimle telefona bakınca "Allah'a emanetsin yüzbaşım, sağ Salim gel geri , bekleyenim yok deme ben varım. Bu yüzden tek parça ge...