Asya' dan
Sonunda her zaman buluştuğumuz alana geldiğimde nefes nefese ellerimi dizime yaslayıp soluklandım .
"Asya nerde kaldın ? "
"Geldim işte " dedim elimdeki kumbarayı uzatıp.
"Hem senin bisikletin nerde ? " Yüzümde bir gülümseme yayıldığında , başımı salladım.
"Boş ver sen şimdi bisikleti . Yeterli paramız var mı ? "
"Bunlarla sipariş vere biliriz . Geri kalanını da aldığımızda öderiz . "
"Tamam ," dediğimde Sinan sipariş vermek için yanımızdan ayrılmıştı . Bizde okula doğru yürümeye başladık. Kantine girdiğimizde , ekran açılmıştı .
"Ne oluyor ya ? " dedi arkamızdan gelen Sinan'da .
Kaşlarımı çattığımda ekranda Duyguyu gördüm.
"Evet , merhaba bebeklerim. Biliyorsunuz ki dünkü seçmelerde okulun has takımı Kasırga oldu. Bunun için size bir sürprizimiz var , iyi seyirler ," dedikten sonra ekranda beliren kliple yumruğumu sıktım.
Bilerek yapıyorlardı sanki. Şarkı bittikten sonra Arda şarkıya ayak uydurduğunda kaşlarımı çattım.
"Ne ? Melodi akılda kalıyor ama ."
"Arda ," dediğim sırada kantine yaygara gitmişti . Tayfun etrafımızda döndüğünde hepsi bize alayla bakıyordu.
"Ne o atarlı uzun ? Patlayacak bomba gibisin ," dedi bana sataşıp. Ayağa kalkıp çantamı elime aldım.
"Bu kadarına da katlanamıyacağım artık ." dedim kantinden çıkıp . Sınıfa girdiğimde , İskender sınıfta yalnızdı .
"Nasılsın Asya ? "
"İyiyim , sen neden tek başına oturuyorsun ? "
"Seni bekliyordum , emanetini aldım sağ olasın. Benimde sana küçük bir hediyem var ," dediğinde kaşlarımı çattım.
"Hediyemi ? Ne gerek vardı ," dediğimde ayağa kalktı. Elindeki köpeği gördüğünde gülümsedim ama aklıma gelen şeyle ona döndüm hızla .
"İskender naptın sen ? "
"Ne oldu ki ? "
"Okula hayvan getirmek yasak ." dediğimde eliyle köpeği okşadı.
"Kurtardım onu , sıkışıp kalmıştı " diye mırıldandı mahcup sesiyle . " Hem seveceğini düşünmüştüm ."
"İskender çok sevdim , teşekkür ederim. Ama asıl mesele o değil. Ceza ala bilirsin o yüzden dedim ," dediğimde başını salladı.
"Bana bak ," dedim elimi çenesine koyup. Bakışları bana çevrildiğinde gülümsedim.
"Bisikleti senin mutlu olman için verdim , karşılık beklemiyordum ki ." dediğimde içeri
bizimkiler girdi .Elimi ondan çektim.
"Asya , bu köpek ne ? "
"İskender kurtarmış." dedim.
"Asya için getirmiştim ama yasakmış ,"
"Asya için ? " dedi Arda .
"Boş verin , köpeği napıcaz . Yakalanırsak iyi olmaz ."
"Bu ders idare edelim , teneffüste bir yolunu düşünürüz ."
Savaş hocanın dersini zor bela idare etmiştik. Ama yaygara bizden şübhelenmişti . Arka bahçede geçip oturduk.
"Aslında çık tatlı ya , ama işte hayvan getirmek okula yasak ," dedi Elif üzgün ses tonuyla .
"Evet ,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntertemporal love & Tozkoparan İskender
AdventureA; "Sen benim görmek için bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin ..." İ: "Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duanın yer yüzündeki cevabısın ..."