Yeni bölüm sınır dolmadan attım ama oylar çok az bea ! Profilimde paylaştığım kurguya da göz atınnn!!
İskender 'den
"Ağam isteyerek olmadı . Zihgirim benim için çok değerli . Onu almak için çıkmıştım "
"Fikri bu çoçuk çıkarken , sen nerdeydin ? " dediğinde Fikri ağam elindeki aleti bırakıp bize döndü.
"Beni uyutup kaçmış işte Salih , daha neye kızıyorsun ? Birisi gördümü ? Hayır ," dediğinde Salih ağam nefesini verip bana döndü.
"Çok dikkatli olmalıyız İskender . Dışarı çıkamazsın böyle. Çok dikkat çekersin ," dediğinde başımı salladım.
"Çoçuklar bir şey dedi mi Fikri ? "
"İskenderin Tozkoparan İskender olduğunu , güçleri olduğunu , saldırıya uğradığımızı ve taşın kaybolduğunu biliyorlar "
"Her şeyi anlattın mı hemen ? "
"Ben bir şey yapmadım. Ama onlar da kendileri şüphelenmişler zaten. İskender'e sor "
Salih ağam çatık kaşlarla bana döndüğünde , omzumu silktim.
"Sadece bir kaç kez yardım etmiştim ," dediğimde Fikri ağam güldü.
"Asya'yı kurtarmış bu gün . Arda anlat anlat bitiremedi ."
Asya , herhalde o kızdı. Yanındakı arkadaşları da öyle seslenmiştiler .
"Ben sana kimseye kendini , güçlerini gösterme demedim mi İskender ? "
"Ama ağam , tuzak kurmuşlardı. Kurtarmasaydım tuzağa düşücekti. " dediğimde başını salladı.
"Anlıyorum yardım etmek istemeni . Ama bu senin için tehlikeli ."
"Neyse ne Salih . Sanki yabancıya görünmüşler gibi konuşuyorsun . Bizim çoçuklar işte , zararları olmaz bir şey olmaz ."
"Onlar resimdeki veletlerdi , değil mi ağam ? "
"Evet onlar , benim öğrencilerim "
"İyi veletlere benzerler . Zihgirim sapa sağlam ," dedim avucumdaki zihgire bakıp.
"Öyledirler ," dediği sırada kapı çalınmıştı. Fikri ağam aşağı indiğinde , sesler gelmeye başladı .
"Bizim çoçuklar galiba ," dediğinde ikimizde aşağı indik. Ama kapıda kısa bir adam da vardı .
"Çoçuklar hoş geldiniz ,"
"Sizinle konuşmam gereken bir konu var ."
"Evet ,"
"Ben TayGu koleji sahibi ve kurucusu Rafet Pala . Sizinle oğlunuz hakkında konuşmaya geldim . "
"Ee ," dedi Fikri ağam.
"Öğrendiğime göre bu çoçuğu okula yazdırmamışsınız . Bunun suç olduğundan haberiniz var mı ? "
"Teşekkür ederiz ama gerek yok ," dedi Salih ağam. Adam ona garip garip baktığı sırada konuştu .
"İsterseniz gelmeyin , polise giderim bende ! Ömrümü çoçuklar için adamış bir eğitimci olarak söylüyorum bunu ."
Dedikten sonra çekip gitmişti.
£££
Asya'dan
"İşte böyle . Aslında geri gelmezdik. Casus İskendere saldırmasaydı görevimizi tamamlamış olucaktık ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntertemporal love & Tozkoparan İskender
DobrodružnéA; "Sen benim görmek için bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin ..." İ: "Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duanın yer yüzündeki cevabısın ..."