Ayrılık

105 19 10
                                    

Asya'dan

Sabah uyandığımda çocuklarla buluşmuştuk çünki önemli bir sorunumuz vardı. Refika hanım bizi okuldan atmıştı. Ve yeni okul için Rüya hoca bize yardım edecekti. O bizim için gerekli olan evrakları toplarken biz de yeni okulumuzun önünde bekliyorduk.

"Rüya hoca halleder mi dersiniz? " Diyen Arda İskendere döndüğünde başını salladı.

"Bence aksilik olmazsa, hallolur merak etmeyin," dediğinde Rüya hoca göründü. Eliyle bizi çağırdığında birlikte yanına yürüdük.

"Çocuklar işlemler tamam , imzanız gerekiyor. Yarın okula gele bilirsiniz ," dediğinde her kes mutlu olmuştu. En azından okul işini aradan çıkarmıştık.

"Teşekkürler hocam çok sağ olun ," dedi Elif gülümseyerek.

"Bir şey değil çocuklarım, benim Salih'in yanına gitmem gerekiyor. Siz de daha sonra bize gelirsiniz öğle yemeğini birlikte yeriz, olur mu ? " Dedi ve İskenderi öpüp yanımızdan ayrıldı.

Girişte bizi bekleyen kadına dönüp kalemi elime aldım ve gösterdiği yerleri imzaladım. Her kes sırayla işini bitirdiğinde kulağıma dolan cırtlak sesle sinirlerim bozulmuştu.

"Vay , vay ! Kimleri görüyoruz burada ?! " Diyen pembe saçlı kızdan başkası değildi.

"Bu kızda mı burda ? " Diyen Elif de benimle aynı duyguları paylaşıyordu.

"Ne o tatlım? Beğenmedin mi ? " Dediğinde ellerini göğsünde kavuşturup bize baktı.

"Beğenmemi mi istiyorsun ki ? " Dedi Elif de yalandan gülümseyerek.

"Kızlar, gidelim hadi. Uğraşmayalım ," diyen Sinanla başımı sallamıştım ki , renkli çocuk öne çıkarak İskenderin önünde dikildi.

Elini öne uzattığında İskender anlamazca ona bakıyordu.

"Tanışalım bari, madem aynı okuldayız," dediğinde İskender elini uzatıp sıktı.

"İskender ," dedi sakince .

"Bende Cenk , memnun oldum İskender " dedi gülümseyip. Bakışları bana döndüğünde baştan ayağa beni süzmesi ile kaşı havalanmıştı. "Dünki konuşman beni etkiledi," dedi gözlerime bakarken. "Asi birine benziyorsun " dediğinde kaşlarımı çattım. Ne alaka şimdi?

"Sana ne ? Allah Allah ya ," dediğimde yüzünde gülümseme oluştu.

"Sakin ol , hemen de atarlanıyorsun," dediğinde gözlerimi devirdim.

"Prensesimiz de hep sinirli," dedi pembe saçlı kız.

"Buraya sizinle ağız dalaşı yapmak için gelmedik, hadi gidelim " dedi İskender.  Diğerleri çıkarken ben kıza bakıyordum. Bu kız hiç içime sinmiyordu.

"Asya , hadi " dedi İskender kolumdan tutup beni de kendiyle götürürken.

Birlikte okuldan ayrıldığımızda İskender kaşlarını çatarak bana baktı.

"Sen neden böylesin ? " Dediğinde anlamayarak ona baktım.

"Nasılmışım ? " Dediğimde memnun olmayan bakışlarıyla bana baktı.

"Durduğun yerden çocuğu etkilemişsin ," dediğinde bakışlarını benden kaçırdı." Sanırım seni saklamam gerek," dediğinde gülümsedim. O beni mi kıskanmıştı ?

"Bende bir şey oldu sandım, sen var ya çok tatlısın " dedim koluna sarılıp. Diğerlerine yetişmeye çalışırken konuştu.

"Bir daha böyle benzer cümleler duyarsam tatlılıktan eser kalmaz haberin olsun."

İntertemporal love & Tozkoparan İskender Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin