Tartışma

493 53 16
                                    

Asya' dan

Ormanda Giray'la atış yapıyorduk . Biz İskender'le sarıldığımızda , yanımıza kadar gelmişti ve İskender de eve gideceğini söyleyip yanımdan ayrılmıştı . Aklım onda kaldığı için çok fazla odaklanamıyordum .

"Ona atmak neden bu kadar zor ? " dedi Giray oku altıya saplandığında . Oflayıp yeni bir yay aldı .

"Daha önce hiç çalışmamışsın , ilk atışların hepsin zaten altı filan olması normal bir şey . Zamanla iyi atışlar yaparsın , ama önce çalışmalıyız ." dedim attığım ok dokuza saplandığında .

"Şu çoçuk sizin takıma yeni alındı değil mi ? "

"İskender mi ? "

"İsmini bilmiyordum , evet . Sanki önceden tanışıyorsunuz gibi geliyor ," dedi beni izlerken .

"Evet yeni olabilir . Ama başarılı ve iyi birisi . " dedim atışlarımı durmadan yaparken .

"Peki yakınlığınız ? " dedi tek kaşını kaldırıp . Yayı çektiğimde , elini saçlarıma uzattığında kaşlarımı çattım .

" Napıyorsun ? " dedim kaşlarımı çatıp .

"Saçların gözünün önüne geliyordu , " dedi omzunu silkerek .

Sabır çekip önüme döndüm . " Aranızda bir şey mi var ? "

"Arkadaşım , sadece yeni olduğu için kendisini yalnız hissetmesini istemedim ."

"Rahatladım , " demesiyle anlamayarak ona baktım .

"Ne demek bu şimdi ? "

"Yani , sevgili olmamanıza sevindim . Güzel kızsın , kendimi sana kaptıra bilirim ," dedi o da önüne dönüp atışını yaparken .

Gözlerimi devirip bakışlarımı etrafta gezdirdiğim sırada ağaçların arkasından geçen karaltıyla kaşlarımı çattım .

İskendermiydi acaba ?

"Artık gidelim mi ? "

"Daha bir saat oldu , ben kafeye de gideriz diye düşünmüştüm ."

"Kafeye falan gerek yok . Eve gidicem , yorgunum . Yarın daha uzun saat çalışırız . Görüşürüz ," dedim onu arkamda bırakıp , eşyalarımı toplayıp ormanın çıkışına doğru yürürken .

Telefonum çaldığında , arayan Elifti . Açıp kulağıma götürdüm .

"Efendim Elif ? "

"Asya , nerdesin ? "

"Eve gidiyordum ."

"Tamam . Bizim çoçuklarla bir planımız vardı . Onu sana anlatıcaktık."

"Ne planı ? "

"Yarın konuşuruz , telefonda konuşalacak bir şey değil ."

"Tamam , görüşürüz o zaman ."

£££

"Nasıl hasta hocam ? İskender dün iyiydi ama ? " diyen Ardayla Fikri hocaya baktım .

"Bilmiyorum , neyse siz okuldan sonra uğrarsınız onun yanına . Dersinize girin artık ," dediğinde yanımızdan ayrıldı .

"Çoçuk ne ara hastalandı ki ? " dedi Elif de endişeyle .

"Bilmiyorum , " dedi Sinan .

Okul çıkışı hep beraber Salih hocalara gelmiştik . Ben meyve doğrayıp yukarı çıktığımda , Salih hoca da İskender için çorba yapıyordu .

"Arkadaşlar gerek yok , iyiyim ben ." diyen İskender gözlerimi devirdim . Yatağının üstüne ayaklarımı katlayarak çıkıp yanına oturdum . Bakışları bana değdiğinde elimdeki çatalı elmaya batırıp ağzına uzattım .

İntertemporal love & Tozkoparan İskender Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin