Biraz hareketli ve sıcak bir bölümümüz oldu! Öyle ki şaşırabilirsiniz sonunda!
oy ve yorumlarınız beklerim ve aranızda 18 yaş altı okuyucular varsa o yerlerde gözlerinizi kapatmanızı öneririm. :D Yeni gelenlere "Hoş geldiniz" der ve sıvışırım.
* küçük küçücük not:Bölüm sırasını takip etmeyi unutma! :d
İyi okumalar!
8.BÖLÜM
*****
Elvin'in kutuyu alıp içeri girmesinden dakikalar sonra jagura binip yola koyulmuşlardı. Demir merdivenlerden inerken gördüğü kızın görüntüsünü zihninde tekrar başa sararken yolu kontrol etmeyi ihmal etmemişti. İnerken eteklerinin süzülüşü güzelliğine inat somurtkan yüzü ona bir an durup seyredesi bir an durum kahkaha mı atması gerektiğini düşündürmüştü.
Elvin, Demir kutuyu eline tutuşturduğunda pencereden sallamayı düşündü ilk elindekileri daha sonra karşısındakinin kendisininkine eş inat olduğunu hesaba katarak başa gelen çekilir diyerek usulca soyunmaya başladı. Bu mağazada gördüğü straplez elbiseydi, tanımıştı ve belli etmese de hoşuna gitmişti. Dışından Demir'e karşı burun kıvırsa da odasında dudaklarının kıvrılmasına engel olamamıştı. "Aptal adam!"diye düşündü.
İşi inada bindirmeseydi olmazdı sanki. Tamam kendisi belki başta oyunbozanlık yaptı ama bu onu tabiî ki de haklı çıkarmazdı. Bu arada elbiseyle uyumlu makyajını yaparken yanaklarına biraz allık sürdü. Sonra eliyle göz kapaklarına sürdüğü farı dağıttı. İyi olduğundan emin olduktan sonra straplez elbiseyi üzerine giydi. Fermuarı yanda olduğu için kolayca giymişti hatta düşününce eğer yanda olmasaydı fermuar içerdeki kas yığıntısından yardım isteyecek olduğunu düşündü. Ayna da kendiyle gözgöze gelerek derin bir nefes aldı. Saçı takıları dahil her şeyi tamamdı.
Topuklularını giyip merdivenlerden inerken çoktan giyinmiş bir Demir gördü. Demir özel dikim olduğu her yerinden belli olan takımının içinde o kalın pazulu, devasa cüssesiyle her zamankinden yakışıklı görünüyordu. Beğendiğini tabii ki de söylemeyecekti. Kendini toparlayarak aşağıya indiğinde adamın ağzını açmasına fırsat vermeden,
"Gidelim."dedi. Hoşnutsuzluğunu yansıtan sesle, ve yürüdü ama adım atamadan kolundan çekildi.
"Bir gün bu baloya ya da herhangi bir partiye gitmeme meselesini anlatacaksın!" dedi. Buyurgan ses tonuyla sonra ekledi. "Ayrıca güzel olmuşsun." Dedi ve yanağına masum yumuşacık bir buse kondurdu. Elvin öpücüğün büyüsüyle sarhoş olurken bir anda elektrik çarpmış gibi silkindi. Çantasından anahtarı çıkarıp kapıyı kilitlediğinde soluğu jaguar'ın kaportasında tatlı tatlı sırıtan Demir'in yanında aldı.
Demir sessiz sessiz yanında oturan kıza baktı. Çok sinirlendirmişti. Ama hoşuna gitmedi de değildi. Gerçi o verdiği ufak buse onu daha çok öpmek istemesine yol açmıştı. Ama bu hissi dizginlemeliydi. Bu gece o İvan şerefsizini yakalayıp teslimatı yapacağı şirketi öğrenecekti. Gaza asıldı ve ilk sağdan keskin bir dönüş yaparak parti mekanına doğru yola koyuldu.
Kulakları sağır edecek derecede çalan müzik eşliğinde binlerce terli vücut dans pistindeydi. Bunlara katılmayan elinde içkisiyle çalan müziğe tempo tutan kısım ve havuzda eğlenene güruh da dahil edilince insan seline kapıdan giren dahası da dahil olmaya devam ediyordu. Bunlardan biri Demir – Elvin çiftiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'a Engel
Ficción GeneralKAYBET! Elvin hayatta idealleri olan bir kadındır. Sonunda istediği üniversitede okuyabilme şansı elde etmiştir. Ama bir gün okyanuslar kadar derin o mavi gözlerle karşılaştı. O derine çektikçe içinde kayboldu hapsoldu. KAZAN! Demir sırlarla dolu...