Bölümün son partı.
Herkese keyifli okumalar.
Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.
Haydin bölümeee.
●●●
1 ay sonra,
Her şey nasıl olacaktı bilmiyorum.
Aradan bir ay geçti ama hâlâ çelişkideydim.
Bu sürede Fatih çok değiştiğini belli etmişti ama eskisinden de daha kötü olmuştu.
Flashback
" Sibel ben sana demedim mi Kaanla konuşma diye? O hâlâ seni seviyor niye konuşuyorsun? Bana vakit ayır. Sen bana şans verdin ama bakmıyorsun yine. Yine onun peşindesin. "
Fatih'in şu iki haftadır olan karışması beni artık bitirmek üzereydi.
" Ben sana o şansı seni oyalamak için mi verdim yani? Bunu mu demek istiyorsun? "
" Evet tam olarak bunu diyorum. Biz dün akşam yemeğe gidecektik ama sen iptal ettin. Neden? Bekle ben cevap veriyim. Çünkü Kaan'ın yanındaydın. "
" Sen aptalsın ve bu hakkı hak etmiyorsun. Sen bana karışamazsın. Ben dün onun yanındaydım ama o hastaydı. Tamam bana çok şey yaptı ama sende yaptın. Sen beni terk ederken nedenini söyledin mi Fatih? En azından o bunlara zorunda kaldı. Peki ya sen? Sen hasta oldun sana bakmadım mı? Tüm gece senin yanındaydım hasta olduğunda şimdi neyin kavgası bu?"
" Ben sana son kez söylüyorum Sibel. O adamla konuşma. O hâlâ seni seviyor. Düşündüğün gibi unutmadı yani seni. "
" Bende sana söylüyorum. Sen bana karışamazsın. Eğer bir daha bana emir verirsen ya da karışırsan daha başlamadan biter Fatih. Haberin olsun. "
Evinden çıktım ve kendi evime gittim.
Bu kadar olmaz. Kaan bile birlikteyken bana karışmazken o daha başlamayan ilişkide başlıyordu.
Flashback son.
Fatih yine bana karışmış ve ettiğimiz büyük kavgadan başlamadan bir ilişki bitmişti bile.
Hatta sonunda bana dediğiyle ben şok olmuştum ama beklemiyordum yani.
" Ben değiştim ama sende çok şımarık bir kız olmuşsun. "
Bana şımarık diyenin kendisi adam olsa keşke dememek için kendimi zor tuttum o an. Ama yolunu verdim.
Şimdi ne mi yapıyordum?
Cafede işleri aksattığımdan kovuldum. Sonra bir işten daha kovuldum.
Şuan yeni bir işe başlamıştım ve bir haftadır güzel gidiyordu.
Yine klasik bir iş günündeyiz.
" Sibel masa 11'e bakar mısın? "
" Tamam Canan bakıyorum. "
Masa 11'e gittim.
" Hoşgeldiniz. Siparişlerinizi alabilir miyim? "
Henüz yirmilerin başındaki kumral olan konuştu.
" Ben bir limonata ve limonlu cheesecake almak istiyorum. "
Not ettiğimde yanındaki benden birkaç yaş büyük gibi görünen sarışın ve mavi gözlü olan oldukça yakışıklı olan konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı || Yarı Texting
Teen Fiction0554 *** ** **: Selam yakışıklı 0554 *** ** **: Düğünde çok nefes kesiciydin 0554 *** ** **: Okulda harikaydın 0554 *** ** **: Kalbimde tahtındaydın 0554 *** ** **: Evet evet doğru 0554 *** ** **: Seviyorum seni bebeğim Kaan: Kimsin lan sen? Kaan...