Herkese merhaba.
Bölümü yeldaGuzel6 ithafen yazıyorum.
Kendisi en değerlim.
İyi okumalar.
Lütfen şarkı ile okuyun.
●●●
Hiç düzgün bir arkadaşım olmadı.
Sena gelene kadar.
Hiç gülmedim.
Sena güldürene kadar.
Sevgimi kimseyle paylaşmadım.
Sena'yla paylaşana kadar.
Bütün her şeyin ilki Sena.
Şimdi yine yanımda ve yine bana destek oluyor.
" Kanka ya bir iyileş de gezelim ya. Abim izin vermiyor benim çıkmama. " dedi Sena.
" Hiç dert etme kanka. Ben izin alırım. " dedim.
Sena tek kaşını kaldırdı.
" Nasıl izin alacaksın? Yani ne diyeceksin? " dedi.
Senin aklından neler geçiyo bacım.
" Aklındakiler gibi değil. Normal izin isteyeceğim. " dedim.
Sena " İste bakalım. " dedi ve hızla odadan çıkıp abisini çağırdı.
Deli bu kız ya.
Kaan yanıma geldi. Bedenimde hasar tespit taraması yapar gibi heryerimi süzdü.
Röntgenci mübarek.
" Bir şeyin mi var güzelim? " dedi.
Ayy bir daha güzelim der misin?
" Evet var. " dedim.
Sena kaş göz yaparak odan çıktı.
Kaan yanıma gelip oturdu.
" Biz Sena'yla iyileştikten sonra gezmeye gitmek istiyoruz da ne diyorsun? Sena senin izin vermediğini söyledi. " dedim.
Kaan tek kaşını kaldırdı.
" Sen ve Sena. Beraber. Dışarıda gezeceksiniz. Hayatta olmaz. Biri kardeşim diğeri sevdiğim. Kafayı daha yemedim. " dedi.
" Ama neden? Ben sıkılıyorum. Abim zaten seninle gezmeme izin vermiyor. Bari onunla gezip eğleneyim. " dedim.
Kaan bir elini saçlarımda gezdirdi.
" Güzelim sana bir şey demedim. İstediğin gibi gez toz ama... Ben dışarıya güvenmiyorum. Ya size laf atarsa birisi. O zaman siz ne yapacaksınız? " dedi.
" Ya sadece bir gün. Hem bir dakika ben senden niye izin alıyorum ki? Daha sen bana teklif etmedin. Sevgilim değilsin. Abim izin verse yeter. " dedim.
Kaan yarım ağız güldü.
" Sevgilin değilim ama gideceğin kişi kardeşim. O yüzden izin alman gerekiyordu. " dedi.
Ayy doğru ben unuttum.
" Ya Kaan üzülmemi mi istiyorsun? İlla izin vermen için ağlayayım mı? " dedim.
Kaan " Ağlama. " dedi.
Eliyle şakaklarını ovdu ardından derin bir nefes verip konuşmaya başladı.
" Tamam izin veriyorum. " dedi.
Heyecanla kollarımı boynuna sardım.
" Canım. Biliyordum izin vereceğini. " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı || Yarı Texting
Teen Fiction0554 *** ** **: Selam yakışıklı 0554 *** ** **: Düğünde çok nefes kesiciydin 0554 *** ** **: Okulda harikaydın 0554 *** ** **: Kalbimde tahtındaydın 0554 *** ** **: Evet evet doğru 0554 *** ** **: Seviyorum seni bebeğim Kaan: Kimsin lan sen? Kaan...