Yeni bölümden herkese selammm.
Bölüm 2 part olacak.
İyi okumalar.
Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.
●●●
Kaan'dan,
Bedenime bir şeyin temas etmesiyle olduğum yerde kaldım.
Kafamı aşağı indirdiğimde kaşları çatık olan bir adet Sibel vardı.
Ah mal kafam. Ne diye sipariş etmek yerine çıktıysam. Kadir o kadar uyarmıştı.
" S-sen. Sen gitmedin mi İstanbul'a? Neden buradasın? Ne yapıyorsun burada? "
Sibel ardı ardına sorular sorarken hâlâ aynı pozisyonda duyduğumuzu fark edip geri çekildim.
O neden geri çekildiğime anlam veremez bakışlar atarken hatırlamış olacak ki gözlerini yumdu ve ellerini yumruk haline getirdi.
" Ben. Ben gitmedim. Daha doğrusu gidemedim. Seni burada böylece bırakamazdım. Geçen günki kargoyu almışsın ama tek bir şey bile yazmadın. Sibel ben gerç-"
Elini kaldırıp susmam için işaret yaptı.
" Bu kadar yeter. Gerisini duymak istemiyorum ve sırası da değil şuan. Bana anlatmadığın şeyler yüzünden şuan başımız beladan arınmıyor. Tam bitti diyoruz tekrar başlıyor. Hatta yaklaşık bir ya da iki saat sonra biriyle buluşup para vereceğiz. Nedenini biliyor musun? "
O sessiz kalınca cevap beklediğini anlayarak kafamı iki yana salladım.
" Sarp hapishaneye girdi. Bunu duyan başlarındaki kişi bizi aradı. Ya parayı getireceksiniz dedi ya da,"
Benim ne yaptığımı biliyor muydu acaba?
Acaba haberi görmüş müydü?
Sessiz kaldı. Onun sessizliğini Fatih bozdu.
" Eğer o parayı götürmezsek hem Sibel'e hem Sarp'ın ailesine zarar gelecekti. Söylesene Kaan, ne diye ilk başta polise gitmedin? Belki o zaman bu işten kurtulurdun. Şuan işler daha boka batmış bir durumda. "
Fatih'in bu konuşması beni yine yerin dibine sokmuştu.
" Ben. Yapamazdım. Sarp dediğini yapardı. Yapmasa bile," bir süre bekledikten sonra devam ettim. " Sizi arayan adamın adamları her yerde. Onlardan biri yapardı. Polise giderek kimseyi çıkmaza sürükleyemezdim. "
Kendimi yine ifade etmeye çalışıp edemesemde Sibel yüzüme baktı.
Gözleri eski rengini kaybetmişti sanki. Eski ruhu ve neşesi yoktu.
Fatih, Sibel'in yanına gidip ona yarı sarılır halde sarmaladı.
" Hadi Sibel gidelim. Zaman yaklaştı. "
Sibel ona ayak uydurarak gitti.
Beni unuttu.
Artık bundan eminim.
O haberi görmemişti. Ama beni dinlememişti de. Kendisi öğrensindi. Şimdi beni dinlemeyen onu söyleyince de dinlemezdi.
😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı || Yarı Texting
Novela Juvenil0554 *** ** **: Selam yakışıklı 0554 *** ** **: Düğünde çok nefes kesiciydin 0554 *** ** **: Okulda harikaydın 0554 *** ** **: Kalbimde tahtındaydın 0554 *** ** **: Evet evet doğru 0554 *** ** **: Seviyorum seni bebeğim Kaan: Kimsin lan sen? Kaan...