Herkese merhabaaa.
Kaos severler burada mı? Geliyor hazır olun.
Beğenmeyi unutmayın.
●●●
Tam her şey yoluna girdi derken aslında daha yerinde gitmeyen çok şey olması benim bile beklemediğim bir şeydi.
Hayatım bile daha yeni rayına girerken tekrar raydan çıkması artık kaldırılabilir bir şey değil.
Fatih'in söylediği şey ile orada öylece kalırken Kaan'ın bağırmasıyla irkilmiştim.
" Sen ne sevmesinden bahsediyorsun lan? Şimdi mi aklına geldi eski sevgilin? Bu kız biliyor mu senin onun arkasından neler çevirdiğini söyleyeyim mi? "
Fatih hayır anlamında kafa salladı.
Ne yani benden ne saklıyordu?
" Ben onu hâlâ seviy-" sözünü tamamlamasına izin vermeden Kaan kafa atmıştı.
Ama ben yanınızdayım.
" O lafı tamamladığını duymayayım. "
Ardından beni fark etmiş olacak ki bana baktı sonra hafif bükülmüş ayağıma.
" Sevgilim iyi misin? Ayağın çok acıyor mu? "
" Burktum sanırım bileğim acıyor biraz. "
Cümleyi bitirmemle havalanmam arasında saniyeler oynuyordu.
Kaan beni kucağına almış ve sonunda şu lanet yerden çıkmıştı.
Abim bizi bu sekil görünce kaşlarını çatsada Kaan kısa bir şekilde durumu özetlemiş ve geçmiştik yanından.
Arabaya binip hastaneye gidiyorduk.
Kaan daha fazla dayanamamış olacak ki sorularını sormak için benden izin alırmışcasına bir yola bir bana bakıyordu.
Gözlerimi kırpıştırdım izin vermek mahiyetinde.
" Sen, ona karşı hâlâ bir şey hissediyor musun? "
Sesi o kadar kısık çıkmıştı ki. Şu an bir çocuktan farksızdı. Ama bir çocuğa görede fazla üzgün.
Cevabımdan mı korkuyordu acaba?
Dudaklarımı aralayıp konuşacakken o konuştu.
" Tamam ben anladım. " dedi ve geri arabayı sürmeye başladı.
Salak yanlış anladı.
Ona doğru dönebildiğim kadar döndüm ve bir kolumu cama yaslayıp konuşmaya başladım.
" Ne anladın Kaan? "
" Unutamamışsın onu. "
" Doğru anlamışsın. "
" Nasıl gerçekten onu hâlâ seviyor musun? Ama o zaman neden benimle çıktın? Sen beni sevmiy-"
" Hayır aptal seni seviyorum. Doğru onu unutmadım çünkü yaptıkları yenir yutulur şeyler değildi ve bunlar kolay kolay unutulmaz. Ben kaç aydır ona ne planlar yaptım. Madem karşıma çıktı ödeşme yüzleşme vakti. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı || Yarı Texting
Novela Juvenil0554 *** ** **: Selam yakışıklı 0554 *** ** **: Düğünde çok nefes kesiciydin 0554 *** ** **: Okulda harikaydın 0554 *** ** **: Kalbimde tahtındaydın 0554 *** ** **: Evet evet doğru 0554 *** ** **: Seviyorum seni bebeğim Kaan: Kimsin lan sen? Kaan...