День -2 «Задоволення та біль»

8 0 0
                                    

Мені треба було прислухатися до своєї інтуїції,

Адже з самого початку мені здавалося, що ти темниш,

Твої очі порожні, таким було моє серце, коли ми зустрілися,

І ось ми знову тут, біля початку.

AViVA BRN

Все, що я подарувала тобі, пропало,

Розбилося, наче кинуте.

Мені здавалося, ми створили непідвладну небесам династію,

Мені здавалося, ми створили династію, якої ніколи не було,

Мені здавалося, ми створили навіки непорушну династію.

MIIA Dynasty

― Треба ж, хто нарешті зволив з'явитися! ― усміхнувшись на всю ширину своїх губ, Шон піднявся все ж на ноги і розставив руки в сторони.

― Ну а як же, ― закотила очі я, після чого все ж таки впала в обійми друга, ― не могла ж я пропустити таку подію. Не кожен день старіють давні друзі.

― По-твоєму, я старий? ― здивувався китаєць, різко відсторонивши мене на витягнуті руки і зазирнувши у вічі. Оцінювально так. Втім, як завжди.

― Ні, ― трохи скривилася я. ― Не старий, а просто в похилому віці.

― Не такою жорстокою я тебе вирощував, ― зітхнув хлопець і відпустив мене. ― Засмучуєш... стариганя.

Ззаду ж до нас, нарешті, підійшли Лухан і Сонбі, що відстали від мене. Чесно сказати, я навіть забула ненадовго про їхню присутність. Втім, усі в моєму житті зникали, коли на горизонті з'являвся Шон.

Сяо Чжань, або більш відомий у певних колах, ― Шон. Він справді був моїм давнім знайомим, з яким нас пов'язували досить міцні узи. Ще років десять тому, коли мій батько тільки-но почав розширювати свій бізнес, нам всією сім'єю довелося на рік з невеликим переїхати до Китаю. Батькові було простіше вести справи там у той час, а ми особливо й не заперечували. Саме там я з ним і познайомилася. Мені було дев'ять, а йому п'ятнадцять. Запитайте, що нас могло пов'язати? Доля, мабуть. А може, той самий батьківський бізнес. Так як саме, вже тоді не маленька фірма, що зараз перетворилася чи не на імперію, під керівництвом сімейства Сяо і стала першим партнером батька.

Весняне зціленняWhere stories live. Discover now