День 17 «Експеримент та удача»

4 0 0
                                    

Він ніколи не стане для мене єдиним

І зараз я почуваюся розбитою

Гей! Гей! Гей! Врятуйте мене!

Гей! Гей! Гей! Допоможіть мені!

Він ніколи не стане тим, хто зможе врятувати мене від самотності

Aris  S.O.S


Цікаво, твій психотерапевт про мене все знає?

Я тут у пошуках твоєї слави

До мене були мільйони

Це надприродне кохання,

Від якого тобі ніколи не втекти

Fall Out Boy ― The Last of the Real Ones

Минуло вже двадцять хвилин з того моменту, як я взяв у руку олівець, але лист все ще був порожній. А все від чого? Від утоми? Ні. Від болю? Ні, зараз, на диво, мені було цілком добре. Схоже, нові болезаспокійливі працюють краще минулих. Що тоді ще? Відсутність натхнення? Теж відпадає. Я з того виду художників, яким не потрібне додаткове підживлення у вигляді музи, що спустилась і дбайливо обдарувала головушку творця ідеєю і іскрометним бажанням її втілювати. Ні, звичайно, натхнення і на мене спускалося, чим знатно полегшувало роботу, та й просто захоплювало сам процес малювання. Але навіть у звичайному стані я міг творити. Нехай не шедеврально, хай не від душі і з глибоким підтекстом, але все ж таки перед порожнім листом, у такому разі, довше п'яти хвилин я не затримувався. Час... він зараз занадто швидкоплинний і обмежений, так що я вичавлював з себе все можливе, аби не витрачати його марно.

Але якщо всі ці версії невірні, то що не дозволяло мені зробити навіть перший прочерк на порожньому альбомному аркуші? Відповідь проста і складалася вона всього з двох слів, або одного імені, якщо хочете ― Кан Сонбьоль. Ця дівчина вже двадцять хвилин стоїть у мене над душею і не дає нормально сконцентруватись. Причому стоїть вона над душею буквально, хіба що не стоячи, а сидячи.

Сонбьоль сиділа поруч зі мною і, трохи нахилившись, заглядала в поки що порожній аркуш паперу. На її місці будь-яка інша людина вже б задовбалась і відсунулася б, ну, або ж просто сказала щось на кшталт: «Ну, і? Малювати збираєшся? Чи це мені за тебе зробити?». Але ж ні. Вона продовжувала тупо вирячитися в порожній альбомний лист, заважаючи не просто моїй концентрації, а й банальному комфорту. Аж надто сильно вона влізла в мій особистий простір, чого, здається, сама не помічала. Треба було з цим щось робити.

Весняне зціленняWhere stories live. Discover now