День 29 «Дякую і прощавай»

7 0 0
                                    

Перед тим, як піти, ти навчив мене сміливості зірок:

Їхнє світло живе вічно, навіть після смерті.

Задихаючись, ти пояснив мені нескінченність,

Пояснив, наскільки це надзвичайно і чудово  просто існувати.

Sleeping at last ― Saturn

Раніше ти зачаровував мене

Своїм внутрішнім світлом.

Але тепер я прив'язана до тебе життям, яке ти залишив позаду.

Твоє обличчя переслідує мене в моїх колись прекрасних снах,

А твій голос позбавив мене розуму.

Evanescence ― My Immortal

 Ну що, досі не віриш у це?  доктор стояв над душею, поки я збирала речі. Але якось ненав'язливо, переминаючись з ноги на ногу в мене за спиною, в той час, як я утрамбовувала свої скромні пожитки в містку валізу, притягнуту татом напередодні.

 Є таке,  я хотіла б посміхнутися і навіть полегшено видихнути, але не могла  всі думки були зосереджені на майбутній зустрічі з Чонде, яку відкладати більше не вийшло б ніяк  сьогодні виписка.  Пройшов цілий місяць, але як один день.

 Але ж стільки всього сталося, так?  з ноткою співчуття промовляє лікар, а я засовую останню пару білизни в багаж. Його слова не мали під собою нічого поганого  це абсолютно ясно, але все ж луна від їхнього значення відбивається від стінок душі болючим тремтінням.

«Адже справді...  паровозик спогадів проноситься перед очима, і я ледве стримую сльози, що підкотили. Все ж таки цей місяць виявився вкрай насиченим на події, які я ще довго не забуду, а можливо, й зовсім ніколи. Біль від такої рани на серці не загоїться до кінця днів, адже шрам періодично болітиме і заново кровоточитиме, воскрешаючи навіть через десятки років події цих днів: проклятих, жахливих, сумних, веселих, кращих і незабутніх. За всі свої дев'ятнадцять років життя мені ніколи не доводилося переживати такий спектр емоцій за такий короткий проміжок часу, обмежений однією сторінкою відкидного календаря. Вчора мені хотілося померти  зникнути, зробити все, щоб просто не відчувати такого болю. А сьогодні я сміюся до сліз, бажаючи лише, щоб цей день не закінчувався, а люди, що оточують мене, завжди залишалися поряд. Такі емоційні американські гірки супроводжували мене цілий місяць, який добіг кінця сьогодні  першого дня весни, коли хочеться почати все заново, вступити в майбутнє і відкрити новий розділ своєї книги життя і забути про все погане з ще вчорашнього сьогодення. Але для цього потрібно «закрити» цей розділ, вірно?! І лише сподіватися, що фінал у нього буде добрим.  Сталося так багато...»

🎉 You've finished reading Весняне зцілення 🎉
Весняне зціленняWhere stories live. Discover now