День 25. Частина 2 «Ніч та прощання»

4 0 0
                                    

Моє серце було мертве і розбите

Але тепер воно знайшло свій дім

Падаю всередину, тепер я живу в сірниковій коробці

Весь цей час все, що потрібно було  трохи іскри

Поверни мені моє серце, бо хтось украв його і вклав у твою руку.

Siine ― Need A Friend


Я відчуваю, що все як слід,

Коли вчиняю неправильно.

Я відчуваю, що щось негаразд,

Коли роблю правильно.

Я міг би збрехати, міг би збрехати...

Все, що вбиває, робить мене живішим.

OneRepublic ― Counting Stars

Як мені здавалося, цей день уже не міг піднести мені ще якихось розваг чи новин. Завдяки Сонбі він і без того виділився на тлі інших, хоча, повинна визнати, що останнім часом перебування в лікарні знаменується подіями, що запам'ятовуються. Будь то розгром самовпевненого Луханя чи дурниці з хлопцями. Мені не було на що скаржитися ― дні нудьги і марного перебування в стінах клініки залишилися позаду. Як і той час, коли я більше нагадувала овоч, а не людину.

Відчуття того, що я йду на поправку, більше не здавалося лише ілюзією чи моїм власним бажанням. Я сама це розуміла. Сліди від порізів на руках зникли безвісти, через що ховати сором'язливо передпліччя було не потрібно, а на душі було спокійно. Зараз навіть складно уявити, що не так давно мій психічний стан був настільки не дуже, що перспектива вимушеного лікування в психіатричній лікарні розглядалася, як єдино вірна.

З того часу минуло не так багато днів, але спогади того, що відбувалось тоді були якимись неймовірно далекими, що змушує мене раз-по-раз задаватися питанням «Це справді відбувалося зі мною?» Відповідь була вкрай очевидною, адже, зрештою, це були мої власні спогади, нехай часом і трохи каламутні та туманні через сильнодіючі заспокійливі та седативні, якими мене напихали під зав'язку в ті дні. Але розум все одно не хотів вірити у очевидне, надто вже все ненормально і нереально виглядало, як полотно художника-абстракціоніста ― вгадувалися лише загальні риси, зображені на полотні, але сенс, який у них вклав автор, залишався загадкою. Я не хотіла займатися її розгадуванням, тому що банально не любила ніколи ламати мозок над логічними завданнями, а ще боялася знайти відповідь. Куди простіше дивитися на весь той жах з боку, не бачачи в головній дійовій особі саму себе, так?!

Весняне зціленняWhere stories live. Discover now