Я ходитиму навколо,
Намагаючись сказати хоч щось.
Але коли настає вирішальний момент,
Слова застряють у горлі.
Тому що це так нормально ― вірити у щось,
Katy Perry ― It's Okay to Believe
Де зараз моє серце?
У пастці, в глибині очей незнайомця.
О, як я хочу повернутися
До наївної віри в усе...
Evanescence ― Field of Innocence
Ну ось, минув ще тиждень з моменту, як за сестрою був встановлений особливий контроль. За словами батьків, Бьоль вже перестали напихати заспокійливими, і зараз вона просто перебуває під наглядом.
«Ми вранці ходили до неї, ― розповідала ввечері мама, ― вона... їй стало ніби на все начхати».
Як далі пояснив батько, Сонбьоль стала вкрай апатичною та нетовариською. Якщо спочатку це можна було списати на побічні ефекти ліків, то зараз стало ясно, що вона просто замкнулася в собі і більше ні з ким не бажає спілкуватися. Батьків вона вміло ігнорувала, коли ті приходили ― родичам все ж таки незабаром було надано відвідування. До персоналу лікарні Бьоль теж не виявляла жодного інтересу. Як було відомо з самого початку, сестра спілкувалася тільки зі своїм лікарем Чжан Ісіном, психотерапевтом До Кьонсу і одним з медбратів ― Бьон Бекхьоном. Тільки ці троє раніше були удостоєні хоч якоюсь увагою сестри. Зараз із неї й слова не міг витягти навіть психотерапевт.
Батьки консультувалися з доктором До, він розповів про те, як розмовляв з нею у перші дні перебування Сонбьоль у лікарні. За його словами, вона була відкрита із ним. Що ж до предмета самих сеансів, то, як би батьки не просили, доктор До був непохитний. «Це лікарська таємниця, я не маю права розголошувати особисту інформацію свого пацієнта», ― ось, що говорив він. І навіть протести матері під гаслом «Ми ж її батьки!» не бралися до уваги. Чому я насправді була дуже рада. Нехай егоїстично, але мені дуже не хотілося, щоб батьки дізналися про те, що сталося того клятого вечора. Точніше, головну його деталь, яка й призвела Бьоль до такого результату. Чомусь я впевнена на всі сто відсотків, що те, що розповіла сестра лікареві, не збігатиметься з моєю версією.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Весняне зцілення
FanfictionВесна - це новий початок. Шанс змінитися самому і поміняти щось довкола. Знайти новий стимул жити. Шанс заспокоїти душу та увійти в нове життя оновленим. Але кожної весни стоїть холодна зима. Лід, сніг та самотність. І тільки відкинувши минуле, можн...