День 4 «Провина та гість»

2 0 0
                                    

Я ніколи не потраплю до раю, бо не знаю як.

Давай піднімемо келих

Або два

За все те, що я втратила через тебе.

LP  Lost on You


Щоранку я прокидаюся, і настає ця мить блаженства,

Коли я згадую.

Я встаю і мирюся з власним вибором, але, як же я хочу,

Щоб ми могли повернутися в минуле і знайти те, що втратили,

Повернутись до того, з чого все починалося.

Melanie C  Weak

Минуло вже два дні з того часу, коли я вперше і востаннє навідувалася до лікарні до сестри. Батьки казали, що вчора її стан погіршився. Спочатку виявилася ангіна, що зовсім не дивно, враховуючи все, що сталося, що, як на зло, було пов'язане з холодом. А потім вона знову зірвалася.

Мама з татом їздили вранці до лікарні і, повернувшись, повідомили мені одне — Сонбьоль ще якийсь час пробуде там.

― Спочатку планувалося, що вона там пробуде два-три дні, поки не заживуть порізи, ― зітхаючи, сповістила мене мама, коли я тільки-но повернулася додому після школи і насамперед запитала, що з сестрою і чи скоро її випишуть, ― але потім з'явилася ця ангіна!

Голос мами зривався, і я чудово розуміла, чому. Вона себе звинувачувала. До того ж, у всьому.

Що не догледiла за Бьоль ще кілька років тому, дозволивши їй спілкуватися з поганою компанією. Я ж її оточення таким поганим назвати не можу, крім одного суб'єкта, але про це пізніше. Сестра змінилася сама, і цьому посприяли не те щоб нові знайомства та оточення, а скоріше, вона сама. Її бажання виділитися. Я завжди підозрювала, що Сонбьоль має якусь образу на батьків через мене. Ось воно в результаті і вилилося в такий підлітковий бунт. Я справді не можу їй дорікати в цьому.

Звинувачувала себе, що допустила, щоб ми із сестрою взагалі поїхали на ту вечірку. Що ж до цього, то я теж скоро відхоплю по перше число, але поки що батькам не до цього, але мене вже попередили, мовляв, коли все покращиться, то на нас чекає серйозна розмова. І мені не страшно, та я навіть рада буду отримати покарання. Бо свій внесок у весь цей дурдом теж зробила.

Весняне зціленняWhere stories live. Discover now