'O yıldıza basmak ya da basmamak,
işte bütün mesele bu!'Evet ve beklenen o an ilk kurgumuz vatan millete hayırlı uğurlu olsun..
İlk kurgumu yazmaya başlayacağım ama cidden nasıl olacak hiç bilmiyorum çünkü ilk kitap ama bence başaracağız aklımda hiç bir şey yok ama akışına bırakacağım yazım hatalarım illaki olacaktır ama ben yinede dikkatle yazmaya önem göstereceğim.
İlerleyen bölümlerde karakter tanıtımları eğer isterseniz yaparız önce bi kurguya başlasaydın be kızım der gibisiniz şuan çok uzattım ilk bölümden yıldızlar kadar sevgilerle..☆DİKKAT!: okuyacağınız bu kitapta küfür içerikli şeyler yer almaktadır, rahatsız olanların okumaması önerilmektedir.
'Ey Türk kızı! Dön bak
aynaya uyansın gönlündeki ASENA'_____________
Vatan.
Nedir bilir misin? Beş harften mi ibaret bu kelime? Sen hiç bu vatanı yaşadın mı? Yoksa vatan deyip geçtin mi? Vatan deyip geçme, o vatanı yaşa, o vatanı yaşamadıysan bana türküm deme. Çünkü Türk bu vatanı yaşayandır çünkü Türk bu vatana sahip çıkandır çünkü Türk bu vatanı koruyandır çünkü Türk bu vatanı bölmeye çalışanların leşini yere serendir...Ben Kıdemli Üsteğmen Hazel Akdemir.
Vatanımı bölmeye çalışanların leşini yere serenlerdenim. O şanlı bayrağı yere düşürtmeyen, bu eşsiz vatanı canım pahasına korumaya yemin içenlerdenim. Ne demiş Mehmet Akif Ersoy " Sahipsiz olan vatanın batması haktır, sen sahip olursan, bu VATAN batmayacaktır." Biz Türk askeri, biz Türk devleti bu vatanı batırmaya çalışanları ezip geçenleriz...-HAKKARİ-
Yeni görev yerim için Hakkari'ye iniş yapmıştım yeni time katılacağımı biliyordum ama bundan korkuyordum timini kaybeden biri olarak bir timde yer almak biraz kötü hissettiriyordu. Timimi kaybettikten sonra herhangi bir timde yer almak istemediğimi söylemiştim 5 yıl boyunca herhangi bir timde yer almamıştım ama Hakkari de time alınmam beni bariz bir şekilde şaşırtmıştı.
Bunun altında babamın olduğunu düşünüyordum çünkü bunun başka açıklaması olamazdı ve evet babam bir tümgeneral ve tabiki abimde kıdemli yüzbaşı rütbesini taşıyor biz ailecek aldık başımızı gidiyoruz çünkü evet amcalarımda bir Türk askeri.
Taksiyle tugaya doğru ilerlemeye başlamıştım askeri üniformamı özlemediğim söylenemezdi heleki bebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN İNİ: KILIÇ
Action!DÜZENLENDİKTEN SONRA YENİ BÖLÜM YÜKLENECEKTİR! Vatan. Nedir bilir misin? Beş harften mi ibaret bu kelime? Sen hiç bu vatanı yaşadın mı? Yoksa vatan deyip geçtin mi? Vatan deyip geçme, o vatanı yaşa, o vatanı yaşamadıysan bana türküm deme. Çünkü Tü...