'O yıldıza basmak ya da basmamak
İşte bütün mesele bu.'İlk bölümü başarıyla bitirdik evet çok okunmamış olabilir ama çabuk pes edenlerden olmadım ve olmayacağım yanımda olan okuyucularıma çok ama çok teşekkür ederim, cidden umut kaynağım olanlar var okuyan okumayan herkese teşekkür ederim, çok uzattım ikinci bölümle sizleri baş başa bırakıyorum yıldızlar kadar sevgiler ve öpücükler...
🦋🤍" Ben onu bunu bilmem!
Kimin gözü vatanımın toprağındaysa
O benim düşmanımdır! "__________
Hazel'den:
Sessizliğin ve ıssız karanlığın ızdırabında kaybolan bilincimin saniyeler içinde geri gelmesiyle mavi gözlerimi araladım, kurşun seslerinden olsa gerek ağaçlarda yuva yapan kuşların korku barındıran sesleriyle korkup kaçtıklarına şahit oluyordum. Ben neredeydim? Tim. Peki ya tim neredeydi? Vücuduma yayılan korku hissi ürpermemi sağladı.
Anlık dizlerimin üstüne doğrulduğumdan olsa gerek başımın şiddetli dönmesiyle dengemi sağlayamadım, bana ne olmuştu? Bağırışlar? bomba? tim? ahh evet, şerefsiz itler geri gideceğim esnada beni fark edip yakınıma bomba atmışlardı, bombanın şiddetiyle bir yere savrulmuştum.
Silahım? Etrafımı kontrol ettim ama silahıma dair herhangi bir şey görmemiştim, patlamanın etkisiyle elimden kayıp bir yere savrulmuş olmalıydı. Tam hareket edeceğim esnada arkamdan gelen çıtırtı sesiyle kim olduğuna bakmayıp geri yere yatıp gözlerimi kapattım, böylece her kimse bana yaklaşacak baygın olduğumu görecekti yaklaştığı an bıçağımı çıkarıp alnının ortasına saplayacaktım.
Bir an timden birilerinin olabileceğini düşündüm ama timdekilerin bu kadar ses çıkaracaklarını sanmıyordum. Ee ne demişti bizimkiler,
"Kurt avına gitmez,
Av kurda gelir,
Kurdun inine girmişsen
Sen bir leşsindir."Ne de güzel söylemiş bizimkiler vay anasını.
Gözlerim kapalı bir şekilde gelen kişiyi anlamaya çalıştım."Demek burdasan he asker, vellahi pekte güzelsindir ha Abdil görse bayilacak bayilacak."
Elini hafif yanağıma sürtüğünde midemin altüst olmasını sağlamıştı piç puşt.
Tam beni kucağına alacağı sırada dizimi karnına geçirip iki büklüm kalmasını sağlamıştım, cebimden çıkardığım bıçağı koluna art arda saplayıp yüzüne tekmemi savurdum, yerde yatan bedenden hızla uzaklaştırdım kendimi, time iyi olduğuma dair haber vermem gerekiyordu ama kulağımdan fırlamış olan kulaklığım olmadığı için bunu yapamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN İNİ: KILIÇ
Ação!DÜZENLENDİKTEN SONRA YENİ BÖLÜM YÜKLENECEKTİR! Vatan. Nedir bilir misin? Beş harften mi ibaret bu kelime? Sen hiç bu vatanı yaşadın mı? Yoksa vatan deyip geçtin mi? Vatan deyip geçme, o vatanı yaşa, o vatanı yaşamadıysan bana türküm deme. Çünkü Tü...