13.Bölüm

448 56 17
                                    


✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Son ders olduğunda eve gitmek için her zamanki gibi sabırsızlandım eşyalarımı topluyordum önümde Bora ve Emre vardı benimle otobüs durağına kadar yürümek istiyorlardı sırf aralarının iyi olmadığını bildiğim için ikisiyle de yürümek istediğimi söyledim.

İşim bittiğinde onlara bakıp "Artık gidebiliriz"dedim.
Onların bakışmasının sona ermesini bekliyordum.
Hadi ama birbirlerine neden bu kadar kötü bakıyorlardı.

Dediklerimi yeni duymuş gibi aralarında boşluk bıraktılar aynı anda "Buyur önden git" dediler.

Garip bakışlarına karşılık "Tamam" diyerek önden yürüdüm onlar da arkamdan geldiler.

....

Ortamın fazla sessiz olması gerginlik yaratıyordu sessizliği bölüp "Bugün hava çok güzel değil mi?"diyip gülümseyerek Bora'ya baktım.
Emre hemen ona demişim gibi Bora'nın konuşmasına izin vermeden "Aynen senin gibi olmasa da güzel hava bugün" dedi Bora 'ya baktığımda sinirden kıpkırmızı olmuştu ben diyecek bir şey bulamadım ve sustum sanırım susmak en iyisiydi.

Durağa gelene kadar sessiz bir şekilde yürüyorduk ben yere bakıyordum,onlar da birbirlerine kötü kötü bakıyordu.Gelen ilk otobüse binmeden önce ikisine de "Görüşürüz"dedim.

Emre gülümseyerek el salladı Bora hiç oralı olmadı Emre'nin el sallamasına gıcık olmuştu.

Otobüse binip camdan onlara baktım çocuk gibilerdi tartışıyorlardı.Güldüm Emre sinirliyken bile çok tatlıydı.
Ne saçmalıyorum diyip otobüste o kadar insanın içinde
sanki herkes dediklerimi duymuş gibi yüzümü kapattım,
Allah akıl fikir versin.

....

Eve geldiğimde annem yüzümdeki gülümsemeyi fark edip:

"Kız sen de bir haller var ne oldu?"diyerek ağzımı aradı.

Ben hiçbir şey olmamış gibi kafamı sağa sola sallayıp "Hiçbir şey olmadı anne"dedim.

O da inanmış gibi yaptı ama güldü yüz ifademe.
Konuyu değiştirip: "Çok acım ne yemek var " dedim.

"Mercimek çorbası ve tavuk yaptım git ısıt ye"dedi.

"Tamam annem" diyip yanaklarına öpücük bıraktım.

Annem şaşırarak geri çekildi "Ne oldu bak doğruyu söyle sen durduk yere beni öpmezsin"

"Para mı isteyeceksin yoksa?"dedi.

Kendimi tutamayıp kahkaha attım "Ya ne alakası var anne içimden geldi","Neyse ben gidiyorum mutfağa".

Arkamdan "Çabuk ye gelince konuşacağız bu konuyu"dediğinde ben mutfağa ışınlandım.
Çok yavaş bir şekilde yiyeceğim annemin sorgulamasından kaçmanın tek yolu bu.

_____

Canlarım benim bu bölümü yakın arkadaşım Melek için erkenden attım 💕🥰

Meleğim seni çok seviyorum 💕💕

Canlarım sizi de çok seviyorum ♥️

Oy ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

Şerefsiz °Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin