💕💕💕💕💕💕💕✨✨✨✨Okula gittiğimde bir yanım mutlulukla dolup taşarken diğeriyse üzgündü son birkaç gündür her şey tersine dönmüştü.Sınıfa girmek istediğimde bir grup kız ve Meryem önümü kesti.
Gamze Meryem'e onu dövsek mi bakışı atıyordu.Elif elindeki kalemle oynuyordu gözlüğü burnunun aşağısına kaymış bir şekilde bana bakıyordu.Sedefse gülümsüyordu.
Ben neyin içine düşmüştüm?
Emre ve eski sevgilileriyle baş başa kalmıştım(Meryem hariç).Gamze başka sınıftandı ama ne hikmetse o bile bugün buradaydı.
Bu bakışmaya son vermek adına konuşmak için ağzımı araladım:
"Ne istiyorsunuz?"
"Bakıyorum da bir zamanlar düşman iken şimdi bana karşı bir olmuşsunuz"dedim.
Meryem düşünceli bir şekilde beni baştan aşağı süzdü:
"Cidden kızlar anlamıyorum Emre'nin biz de bulamayıp bu kız da bulduğu şey ne acaba" eğleniyor gibi bir havası olduğuna göre bunu onun planladığına bu söylediklerinden sonra emin oldum.
Elif önüme gelip: "Hadi benden ayrılmasını anlarım ama Meryem sence de bu kız için benden ayrılması-
Sesini kapı sesi böldüğünde gelene baktılar.Hepsinin gözlerindeki o sapkın bakışları gördüğümde gelenin Emre olduğunu anlayıp onların baktığı yöne baktım.
Emre kızları bir arada gördüğüne memnun olmamış olacak ki görmezden gelip çantayı sırasına bıraktı.
Yanıma gelip "Çantanı neden hâlâ sırana bırakmadın" dedi.Ben ne yapacağımı bilemeyip nefes almak istercesine "Çünkü " diyip kızlara baktım.O da onları sonradan görmüş gibi arkasına baktı: "Kızlar buraya ne amaçla toplandığınızı bilmiyorum ama Mira'yı rahatsız ederseniz olacaklardan ben sorumlu değilim"dedi.
Çantamı belimden çıkartmak için elini koluma attığında çantamı çıkarttım bu sırada kızlar susmuş tehdit dolu gözleriyle konuşuyorlardı açıkçası biraz tırsmıştım.
Emre çantayı elimden alıp kendi sırasının yanına koydu."Gidelim" diyerek bana bakıp gülümsedi.
"Nereye?"diyerek anlamamış gibi baktım.
"İlk ders beden bahçeye çıkalım"dedi.
Yeni hatırlamış gibi kızarmış yanaklarımı çaktırmak istemeyerek kapıya yönelip "Gidelim"dedim.
Sırıtarak arkamdan geliyordu merdivenlerden indiğimizde çok yavaş yürüyor olmalıyım ki arkamı döndüğümde onunla göz göze geldim.Kara gözleri bir süre gözlerimde oyalandıktan sonra dudaklarıma gelmişti sıra,bu yaptığını anladığımda ben de elimde olmadan onun dudaklarına baktım kendimi sapık gibi hissedip hemen önüme dönüp öksürdüm.
"Yavaş yürüdüğümü söyleyebilirdin,o zaman hızlanırdım"dedim.
"O zaman eğlenmezdim" dedi.
Gülümsemesi genişlediği sırada bahçeye varmıştık ki Bora'yı görmesiyle yüzü asıldı.
Bora bugün onun yanımda oluşunu görmezden gelip "Günaydın güzellik"dedi.
Ben de bu iltifatına karşı kızardım ama Bora hep böyle olduğundan alışmıştım az da olsa."Günaydın","Çantanı bırakıp çabuk gel,hoca yoklama alacak" dedim
O da bilmiyormuş gibi "Tamamdır o iş ben de"diyip koşarak gitti.Her zaman derste uyuyan biri olmasına rağmen formdaydı bugün.
Bora'nın gidişini izlemeyi bırakıp önüme geçen Emre'nin kızgın suratına baktım.
"Ne?" dedim anlayamayarak.
"Neye gülüyorsun?"gibi saçma biri sordu.
"Gülmek yasak mı,hani ben insanım ya gülebilirim diye biliyorum " dedim ona yaklaşıp tek kaşımı kaldırdım.
"Gülmek yasak olmayabilir ama o hıyara gülümsememen gerekir"diyip homurdandı.Hoca'nın yanına gidip yoklama alınması için hocayla konuşuyordu.
Ben de hoca'nın yanına vardığımda beden hocası:"İçeride kimse kaldı mı?" dedi.
"Bora kaldı şimdi geliyordur"dedim.
Beden hocamız bu sene Şengül hocaydı kendisi Bora'yı çok severdi bu yüzden "İki dakika bekleyelim"dedi.
Beklememize bile gerek kalmadan merdivenlerden koşan Bora göründü.Uzak bir mesafede olmasına rağmen "Buradayım"diye bağırdı.Meryem ve Emre'nin arkadaşları kahkaha atarken Emre gözlerini devirdi bu duruma. Emre beni Bora'dan kıskanıyor olabilir mi diye geçirdim içimden.
Emre ona baktığımı fark ettiğinde gözlerimiz kesişti yutkunup gözlerini kaçırdı sahaya gidip çocuklarla futbol oynamak için hareketlendi.
Yoklama alınmıştı Şengül hoca bizi boş bıraktığı için ben yapacak bir şey olmadığından elime bir roman alıp bankta tek başıma oturdum.
Kızlar voleybol oynuyordu ben ise izliyordum.Çoğu zaman oynardım ama artık oynamak için bir sebebim yoktu bugün.Çünkü Meryemle aram bozuktu.
___________
Uzun olduğunu düşündüğüm bir bölümle karşınızdayım
Bu bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
Sizce Mira Emre'ye bir şans verebilir mi?
Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın ❤️😍
Hepinizi çok seviyorum ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz °Texting°
Teen FictionEmre:Ruh hastası günün nasıl geçiyor? Bilinmeyen numara: İyi geçiyor senin nasıl geçiyor Allah'ın cezası. ... #biz 1 17.01.2024 #para 1