İki yıl önce
Sabah erkenden kalkmış annemi darlıyordum."Anne geç kalmam değil mi "
"Yok kızım geç kalmazsın"diyip benimle baş etmeye çalışıyordu.
"Anne bugün lisenin ilk günü inşallah çok arkadaşım olur"
"Olur olur sen hiç canını sıkma iki dakika ayak altında dolanma da yumurtaları kırayım"
"Tamam ben salona geçip sofrayı kurayım"diyip heyecanımı yenmeye çalışır bir şekilde kıpırdamadan oturmaya çalışıyordum.
Umarım ortaokuldan güzel bir yerdir.
.......
Sanki okula değilde en arkada oturan çocukla bakışmaya gelmiştim esmer ,uzun boylu, kara gözlü çocuk ilk günden yüreğimi hoplatmıştı.
İki dakika önüme dönsem gözüm arkada onda kalıyordu. Bana gülümseyerek bakıyordu.Acaba başka kızlara da böyle bakıyor muydu?
İsmini çok merak ediyordum iki dakika yanına gitsem ne olacak ki?
İlk günden yanına gitmek fazla mı yüzsüzce olurdu?
Aman alttarafı ismini soracağım.Ayağa kalktığım sırada sarışın bir kız yanıma geldi "Merhaba benim adım Meryem ,yanına oturabilir miyim"kızın güzelliğine kız halimle düşmüştüm biraz şaşırsam da hemen"Tabi ki de oturabilirsin,memnun oldum benim adım da Mira"diyip tekrardan yerime oturdum.
Bakıştığım çocuğun yüzü düşmüştü acaba yanına gidemedim diye mi dedim içimden.Çocuğun arkadaşı aramızdaki durumu fark edip onu benim yanıma getirmeye çalıştı.Sıramın yanına geldiğinde kocaman gülümseyip onun konuşmasına bile müsade etmeyip "Merhaba güzel gözlü çocuk"dedim.
Dediğimin farkına varır varmaz yüzümü tuttum.
Arkadaşıyla o kahkahayı basınca rezil olmamak için ben de gülmeye başladım."Merhaba Emre benim adım,sabahtandır seni izliyordum seninle tanışmak için geldim buraya"
Tam cevap vereceklen daha az önce tanıştığım kız "Onun da ismi Mira "dedi.
Salak salak ismini öğrendiğim çocuğa bakıyordum Meryem kendini tanıtıyordu iki çocuğa da, bense Emreyle ilgileniyordum.
"Sevgilin var mı "dediğimde hepsi konuşmayı kesip şaşkınca baktı.
Emre ise "Yok"diyip hemen "Neden sordun"diye merakla cevabımı bekledi."Hiç"diyip göz kırptım.
(Aynen kanka hiçbir nedeni yok)"Zil çalacak birazdan,Mertle ben yerimize geçiyoruz görüşürüz kızlar"diyip sırasına geçti.
Durduk yere aşk şiirleri yazmak geçti aklımdan.
Cidden benden hızlısı mezarda.Elime bir defter alıp biraz zaman geçtikten sonra ona ne yazarsam aşk itirafı yaptıktan sonra verecektim.Ya da her gün bir mektup verirdim eline,çocuk aklım işte ne olacak.
Popüler bir çocuğa benziyordu ama pek de umurumda değildi.
.........
Zamanla daha çok hoşuma gidiyordu davranışları teneffüslerde yanına giden kızları umursamayıp onlara kısa cevaplar verip yanıma geliyordu yan yana oturup havadan sudan konuşuyorduk.Heyecandan elim kolum bir yerde durmadığı için sıranın yanına koyduğu eline temas edince beni sıcak basmıştı bunu ikimiz de fark ettiğimizde o gülümseyerek ellerimize baktı.
"Pardon yanlışlıkla oldu " dedim.
"Sorun yok"dedi gülümsemesini bastırarak.
Ben hâlâ elimi çekmemiştim.Meryem geldiğinde bir anda elini elimin altından çekti ayağa kalkarak "Sonra görüşürüz"dedi.
Ben de aptal aşıklar gibi "Görüşürüz Emre " diyip el salladım.
Meryem gülümseyerek imalı imalı kaşlarını kaldırıp onu göstererek "Ne oluyor aranızda"diye bir soru sordu.
"Hiç,ben birazcık aşık oldum ona o kadar"dedim.
Anladım dercesine başını sallayıp sıraya oturdu.
Konuşmaya devam etti."Geçen gün Emre'yi bir kızla gördüm bayağı yakınlardı "Yüzüm birazcık düşse de "Olabilir "dedim" Herkesin kendi hayatı sonuçta"
Arkamı dönüp Emre 'ye baktım.Emre'nin arkadaşları bana gülerek bakarak Emre'ye bir şeyler anlatıyorlardı merak etsem de kötü bir şey değildir herhalde dedim en fazla ne olabilir ki?
.......
Evde oturmuş salak aşıklar gibi onu gördüğüm günden beri şiir yazıyordum
Bugünkü şiirimi onun gülüşünü aklıma getirerek yazmaya başladım.Aşk İklimi
Gülüşün diyorum ilkbahar mı?
Çiçekler açtırıyor kalbimde.
Gülüşün diyorum acaba yaz mevsimi mi?
Sıcaktan bunalıyorum gözlerine değince.
Gülüşün diyorum bana özel mi?
Göremiyor sana olan hislerimi kimse.
Gülüşün diyorum hangi mevsim?
Yaşamak istiyorum senin aşk ikliminde.
Acaba beğenebileceği türden miydi o şiir sever mi ki?
Bence ben yazdıysam sever.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz °Texting°
Fiksi RemajaEmre:Ruh hastası günün nasıl geçiyor? Bilinmeyen numara: İyi geçiyor senin nasıl geçiyor Allah'ın cezası. ... #biz 1 17.01.2024 #para 1