15.Bölüm

390 54 6
                                    

✨✨✨✨✨✨✨

Selammmmm ben geldim:)

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

....

Bankta oturmaktan sıkılıp sınıfa çıktım sınıfta kimse yoktu.Camdan futbol oynayan erkeklere baktım Emre'nin az önce oturduğum banka attığı bakışlar dikkatimi çekti.

Karşı takımdan Selim yanılmıyorsam duyduğum
kadarıyla "Oğlum oynasana niye öyle dondun kaldın"
dedi.

Emre ise 'Ben biraz ara vermek istiyorum gelince yeniden oynarım' dedi.Diğerleri bir şey demeden Emre'nin gitmesine izin verdi.

Emre okulun içine doğru geliyordu birdenbire başını
kaldırıp bizim sınıfın camina bakmasıyla göz göze
geldik. Yutkunup ne yapacağımı düşünmeye başladım,
ya buraya gelirse?Sınıfta benden başka kimse yok.
Ayağa kalktım ellerimle oynamaya başladım
gergindim.

Sınıfın kapısı açıldığında Emre'nin yüzünü görmemle utanarak gülümsedim. Ne yapacağımı bilemeyerek "Merhaba dedim.

Bana yaklaştı kimsenin olmadığına emin olmak istermiş gibi kapıyı sert bir şekilde örttü bana doğru geldiğinde ben kapıya doğru ilerledim. Geri adımlar atıp ondan uzaklaşmaya çalıştığımda kendimi kapıya
yaslanır bir şekilde buldum.

Aramızda mesafe olmamasını dert etmeyip neredeyse burun burunayken konuşmaya başladı; "Mira seni iki dakika görmesem bile özlüyorum bu normal mi?'elini açık bıraktığım saçıma götürdü bir parmağıyla oynamaya başladı.

"Neden benden uzak durmuyorsun eskisi gibi?"dedim nefes almakta zorlanıyordum.

"Bilinmeyen numaradan yazarak beni kendine daha
çok bağladın, keşke tekrardan yazsan o günleri özlüyorum"

"Beni defalarca reddedip uzak tutan sendin,anonim
olarak yazdığımı bildiğin halde bana söylemedin bildiğini!" diyerek sitem ettim.

Alnını alnıma dayadı" Söylesem yazmaya devam eder
miydin?"gözlerimin içine beklentiyle bakıyordu.

"Bilmiyorum, yazmaya devam ederdim belki de "dedim. Onun Meryemle buluştuğu an aklıma gelince gözlerim dolmaya başladı.Ağlayacağımı düşünüp başımı göğsüne yasladı. Daha önce hasret kaldığım kokusunu içime çektim. Şuan ona sarılıyordum.Ama bu yanlıştı ben onu henüz affedemeden birlikte olamazdık kendimi geri çekip "Gitmeliyim" dedim arkamı dönerek.

Elimi kapı kulpuna koydum elimi tutup kulağıma "Gitme diye fısıldadı.Ama ben dinlemedim kapıyı açmak için 'Ben seni affedene kadar benden uzak durmalısın zamana ihtiyacım var lütfen şimdi gitmeme izin verir misin' dedim. Şuan bu kadar uzun bir cümle kurduğuma inanamıyordum çünkü çok gergindim, Emre bu konuda hiç yardımcı olmuyordu.

Bir şey demeden elini çekip benden uzaklaştı arkamı dönüp ona baktım gözlerimi onun üzerinden geri çekip kapıyı açtım kokusunu ilk defa bu kadar yakından aldığıma rağmen ondan uzaklaştığıma şimdiden pişman olmuştum.

....

Sürprizzzzzzz

Yeni bölümle geldim:)

✨✨✨✨✨✨

Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

Şerefsiz °Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin