Haftasonu olduğu için sınavlara çalışmak için pozisyon aldım.Kimya,biyoloji,fizik, edebiyat,tarih...
Saymakla bitmiyor bu dersler.Karşımda duran testlere canavarlarmış gibi baktım.
"Öf ya öf!"
"Bana kim dedi sayısal bölümü seç!"
Eşitağırlığa mı geçsem ne yapsam diye aklımdan geçirdim.
Telefonumdan gelen bildirim sesiyle emekleyerek prizin yanında durdum.Emre'den mesaj gelmişti.
Emre💗:
Beraber ders çalışalım mı?Kıkırdayarak cilveli bir tavırla,
Siz:
Olurrrrrr:))Siz:
Beraber ders çalışalım sevgilim:)Emre💗:
Bir daha desene?Siz:
Neyi?Emre💗:
Az önce dedin ya?Siz:
Az önce ne dedim ki?Emre💗:
Sevgilim dedin ya?Siz:
Öyle mi demişim?(Ben Antalya ' ya gitmişim,ne zaman gitmişim)
Emre💗:
?Siz:
Sevgilim:))Emre💗:
Valla kalpten gideceğim şimdi burada:)Emre💗:
Benim evimde çalışalım mı?Siz:
Derken?Siz:
Beni eve mi atmaya çalışıyorsun:))Emre💗:
Saçma sapan konuşma ders çalışmak için diyorumEmre💗:
Çalışma odam var benim.Son dediklerine bozularak prizin başından ayrıldım.
Trip mi atsam zaten sebep arıyorum.Matematik testini biraz çözmeye başladım.Bildirim sesleri durmayınca Emre'ye yazmak için geri prizin başına gittim.
Şarjın tam dolduğunu fark edip Emre'nin yazdığı mesajları üstünkörü okuyup "Konumu at" yazdım.
...
Emre'nin evinin kapısını çalıp ilk defa geliyormuşum gibi heyecandan kıpırdadım.
Sırtımdaki çantanın içindeki yükler bile hafif geliyordu.
Emrem gelecek ya özlemişim mis kokulumu.Kapı açıldığında Emre'nin gülümseyen yüzünü gördüğüm anda boynuna atladım.
"Oh oh"
"Nasıl da güzel kokuyor"
"Kocam da kocam"
Dediğim şeylerden sonra şaşırarak yüzüme baktı.
"İyi misin?"dedi sırıtarak.
"Açlık başıma vurdu yemek yapalım mı?"diyip kendi evimmiş gibi dolanmaya başladım etrafta,son durak mutfak Asker ileriiiii.
Buzdolabını açıp içine baktım.
Hazır domates çorbası dikkatimi çekti."Çorba içelim mi?"diyip gülümsedim.
"Çorba?"
"Evet domates çorbası"
Arkadan sarılıp yanağıma sulu bir öpücük kondurduktan sonra "Olur sen bana çorba yap"dedi.
"Yaparım tabi"diyip ani bir hareketle dudağından öpüp onun kollarından sıyrıldım.Tezgaha doğru resmen koştum.
...
Yazarınız aşk acısı çekerken,bu bölümü acı dolu bir tebessümle yazdı...
Okuyan herkese teşekkür ederim kusura bakmayın çok bölüm atamıyorum.(Hem mezuna kalıp hem de birinden hoşlanmak çok zor)
Sizi çok seviyorum❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz °Texting°
Teen FictionEmre:Ruh hastası günün nasıl geçiyor? Bilinmeyen numara: İyi geçiyor senin nasıl geçiyor Allah'ın cezası. ... #biz 1 17.01.2024 #para 1