32.Bölüm

248 26 3
                                    

"Her aşk mutlu bir sonu hak eder mi?"


Hayat bazen sürprizlerle doludur.Bana yapılan sürpriz doğum günü kutlaması gibi.

Duraklardan birine doğru amaçsızca yürüdüm önüme gelen ilk taksiye el kaldırıp bindim.

"Nereye?"diye sorduğunda "Gitmek istediğim bir yer yok "demek istedim.Ama sustum.

Radyoda çalan şarkı sözlerini dinlemeye başladım:

"Şimdi dikenler taşlar, dilinin altında
Ne bahar ne çiçekler, bir duman kapkara
Artık ne güneş ne de cennete bir yol var
Senden başka güneşler ve çiçekler var

Bugün benim doğum günüm
Sevgin ölmek gibiydi, yaşama döndüm
Bırakıp da gitsen bile
İki yüzlü aşkına güle güle"

Taksici dalgınlığımı fark edip "İyi misiniz?diye sordu.

"İyiyim,evim biraz uzak siz düz devam edin ben vardığınızda size söylerim"dedim.

"Tamamdır kızım"dedi.

Sonra başka şarkılar çalmaya devam etti ben de dinlemeye mahkûm oldum yol boyunca.

...

Eve geldiğimde annem ve babamı doğum günüm için hazırlandıklarını gördüm.

Beni gördüklerinde yakalandıklarını fark edip babam "Neden erken geldin?"diye sordu.

Annemse yüzümden bir şeylerin yolunda gitmediğini anladı yanıma gelip "İyi misin?" diye sordu.

"Sorma anne,lütfen sorma,ben çok yoruldum"diyip sarıldım.

Sarılmayı bıraktığımda annem beri koltuklardan birine oturttu.Babam yanıma gelip saçlarımı okşayarak "Benim güzel kızım doğum gününde neden mutsuz?"diye sordu.

Ah be baba neden mutsuz olduğumu neden değmeyecek insanlara bağlandığımı ben de bir bilsem.

Annem mutfağa gitmeden önce "Güzel kızımın çikolatalı ve muzlu pastasını getireyim de keyfi yerine gelsin" dedi.

Ben de gülümseyip annem ve babama baktım.

Annem geri geldiğinde pastanın üzerindeki mumları yakıp üflemem için babamla birlikte tezahürat yapmaya başladı.

Tam üfleyecekken "Bir dilek tut " dedi babam. Ben de biraz düşündükten sonra bir dileğimin artık olmadığını fark etsem de düşünüyormuş gibi yapıp mumu üfledim.

"Pastayı hiç kesip yiyesim yok çok uykum var ben uyumaya gitsem olur mu?" dedim.

"Daha hediyelerini verecektik?"

"Yarın açarım"diyip ikisine de sarıldım sonra da odama gittim.


...

Emre'den

Mira'nın peşinden gitmek istesem de gidememiştim.
Gözlerim dolmaya başlasa da elimin tersiyle ittim süzülmeye çalışan yaşları.

Meryem lavaboya gidip yüzünü yıkadıktan sonra geri döndü.Herkes suskunken Meryem "Biz o kadar onun için uğraşıp doğum gününde güzel bir gün geçirsin isteyelim onun yaptığına bak!"diyip söylendi.

Kendimi tutamayıp "Hepsi senin yüzünden biliyorsun değil mi?"dedim.

"Ne benim yüzümden?"

"Senin yüzünden benden ayrıldı"

Bora ayağa kalkıp "Ne demek Meryem yüzünden senden ayrıldı?"diyerek bana baktı.

Bora'nın bana olan sorusuna sinirlenip "Ne oldu hâlâ unutamadın mı Mira'yı?Bakıyorum da çok ilgilisin konu Mira olunca?"

"Sen ne demek istiyorsun?"diyip yanıma geldiğinde Melek "Durun,ben gittikten sonra kavga edin" diyip koşarcasına kapıya yöneldi.

Bora Meleğin arkasından "Bekle düşündüğün gibi değil"diyerek peşinden gitti.

Meryemse pişmanmış gibi davransa da gayet halinden memnundu.

"Benim yüzümden ayrıldığınızı bilmiyordum,özür dilerim"dedi.

"Madem bilmiyordun Mirayla ayrıldığımızı ve benim hâlâ Mirayı sevdiğimi bildiğin halde mutfakta neden beni yanağımdan öptün?"dedim bir an boş bulunarak. Elif'in hâlâ burada olduğunu unutmuştum.

"Oha yani mutfakta Emre'yi mi öptün?"diyip Meryem'e baktı.

"Bilerek olmadı kendimi tutamadım"dedi gözlerini kaçırarak.

"Seni sürekli görmezden geliyorum ama bu son yaptığın fazlaydı, eğer Mira senin beni öptüğünü gördüyse ona her şeyi anlatacaksın,ben sana hiçbir zaman karşılık vermedim.Sadece Mira'nın seni affetmesi için doğum gününde bana yardımcı olmana izin verdim"diyip sinirli bir şekilde ona bakmaya devam ettim.

"Git şimdi buradan mahvedeceğin bir şey kalmadı"diyerek kapıyı gösterdim.

Bir şeyler söylemek istese de ona sus işareti yaptım.
O da ağzını açıp kapattı.Gitmesi gerektiğini anlayıp yavaş adımlarla evimi terk etti.

Elif yanıma gelip "Sen gerçekten Mira'yı seviyorsun umarım barışırsınız.Kendini çok hırpalama senin bir suçun yok.Kendine iyi bak" diyerek gitti.

Salon'un ortasında yere oturup cebimden telefonumu çıkardım Mirayla olan fotoğrafıma baktım.

"Aşk hep acıtıyor mu,bu yaşımda bu kadar acı çekmem mümkün mü? diye kendi kendime sordum.

...

Uzun bir aradan sonra merhaba

Okuyan ve oy veren herkese teşekkür ederim ❤️

Umarım bu bölümü beğenirsiniz ✨

Oy sınırı 13


Şerefsiz °Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin