1.počátek

132 5 1
                                    

„Katelin!?" zvýšila hlas Tess.

„huh co?" řekla jsem zmateně páč mě vyrušila z přemýšlení.

„ty už si mě zase nevnímala! Tohle je dnes už asi po 5. Nad čím furt přemýšlíš ani toho jídla ses nedotkla" řekla Tess naštvaně.

„promiň už tě plně vnímám" omluvila jsem se provinile.

„fajn,takže jelikož mi bude konečně 17 což znamená že jsem zase na chvíli stejně stará s tebou tak si od tebe přeji aby si semnou jela na koncert mé nejoblíbenější kapely" řekla nadšeně.

„ne" řekla jsem. Jako sorry ale já to Tokio Hotel ani neposlouchám tak proč bych tam měla jít.

„děláš si srandu že jo?! Ty tam semnou musíš jet prosím Kate prosím" prosila Tess.

No má narozky tak bych ji mohla udělat radostfajn kde to bude a za jak dlouho" řekla jsem a doufala že to nebude někde daleko.

„omg děkuji moc Kate. Takže je to tady v Berlíně a je to zítra od 19:00" řekla Tess s nadšením.

„cože už zítra!" vykřikla jsem.

„jo já vím hele klid. Jo a taky jdeme pěšky hele do centra nám to bude trvat cca 20 min" snažila se mě uklidnit.

„ok to určitě zvládnu kvůli tobě" uklidňovala jsem se.

„tak jo hele já už půjdu dom a v 18:00 zavolám jo?" řekla Tess když se zvedala od stolu v jídelně.

„dobře" řekla jsem nervózně.

Když jsem přišla domů tak jsem se šla dívat na seriál přece jenom bylo teprv 15:35. Koukala jsem na další díl a pak zavřela oči,když jsem se probudila tak mě za 5 min měla volat Tess.

Vstala jsem a promnula si oči a přešla s mobilem v ruce k šatníku. Co si mám sakra vzít na sebe?

„brrr brrr" překvapivě mi volala Tess.

„ahoj tak mi ukaž šatník a já ti něco vyberu,za chvíli půjdem"
„ok" odpověděla jsem ospale.

Tess mi vybrala kapsáče a top,s kapsáčema bych neměla problém ale ten top. Udělala jsem si linky řasenku k tomu a scházela jsem po schodech dolů.

„kam si jako myslíš že jdeš!" vykřikla na mě máma „jdu na koncert s Tess má narozky" řekla jsem klidně„no a mě nezajímá nějaká Tess nikam nejdeš běž okamžitě do pokoje!!" pobídla mě hrubě máma.

„mami ty už si zase pila víš co to s tebou dělá vidíš jak se chováš víš co naser si jdu se bavit" obula jsem si boty a šla za Tess.

„ahoj" řekla Tess natěšeně „ahoj" odpověděla jsem.

Za chvíli už jsme byly v centru města a já viděla všechny ty lidi hrozně jsem znervózněla a vzala si bezdrátové sluchátko pustila si do něj písničky abych se uklidnila aspoň trochu.

„hej klid" řekla Tess s pokusem mě uklidnit.

Když jsme si stouply do fronty tak jsme tam cca 6 min stály a pak se dostaly k pódiu Tess měla VIP takže to znamenalo jít úplně dopředu k pódiu a pak jít do zákulisí a vyfotit se s nima.

Tess z toho byla samozřejmě nadšená a já protože má narozky tak ji chci udělat radost.

„já už se nemůžu dočkat až je uvidím" řekla Tess kráčící úplně dopředu před pódium „jo já taky" řekla jsem ironicky.

Přišly jsme před pódium a Tess si vzala svůj mobil do ruky a připravila si foťák atd. Na pódiu ještě něco upravovaly a když už tady byli všichni tak přišla kapela.

V tu ránu snad všechny holky začly ječet, začala ječet i Tess. Nikdy jsem ji neslyšela křičet teda jen když měla v pokoji pavouka.

Já tam jen zmateně stála a prohlížela si ty kluky jeden černé vlasy,druhý dredy, třetí docela krátké vlasy no a poslední dlouhé vlasy. Ten s těmi černými vlasy má dost zajímaví styl a ten s dredy taky.

Mám pocit že Tess mi říkala i jak se jmenují myslím že jeden z nich je Bill o tom Tess furt mele. Zbytek si nepamatuji.

Přišly na pódium něco řekly publiku a začly hrát,nemůžu nic říct jejich hudba se mi dost líbí.

Najednou ten co zpíval přišel k nějaké dívce z levé strany a vytáhl ji na pódium. My byli na pravo takže jsem si říkala že není šance aby vybral mě nebo Tess teda aspoň jsem tomu chtěla věřit.

Za chvíli se na pódiu vystřídaly tak 3 holky a nebezpečně se blížil k nám. Taky jsem si nemohla nevšimnout že ten s těmi dredy se na každou z nich díval skoro non stop. Což mě děsilo ještě víc.

Když jsem se koukla do mobilu všimla jsem si že mi volala 3× máma ale rozhodla jsem se to ignorovat. Mrkla jsem se na čas a už bylo 20:46 má to končit v devět takže za chvíli.

Ten černovlasý kluk najednou šel směrem k nám. Kurva doufám že si vybere Tess ta ho miluje.

No přišel ke mě a podal mi ruku já se otočila na Tess a viděla jak se na mě usmívá a naznačuje ať jdu,no tak jsem šla. Chytla jsem se za jeho ruku a s jeho pomocí se vyhoupla nahoru a přitom jsem sledovala kluka s dredy jak se na mě dívá.

Zpěvák se mě zeptal jestli znám písničku don't jump řekla jsem že jo naštěstí je Tess pouští tak často že už nemám v hlavě nic jiného.

Toto je nový příběh chtěla jsem aby se trochu lišil od ostatních příběhu s Tomem takže se vám to snad bude líbit
Nebudu říkat kdy vyjde další protože toho mám moc a jsem na dovolené takže bych to nemusela dodržet do další kapitoly see ya!!

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat