Možná jsem se zbytečně naštvala. Bill tam na Toma něco řval a já jsem si šla nalít punch. Zřejmě Tom byl taky opilí no akorát doufám že ví co dělá.
Pořád tam chodilo víc a víc lidí a mezi nimi se mihl Markus. Do pici. Snad to bude v pohodě.
„Kate pojď zpátky" ukecával mě Bill „Ugh fajn" chytl mě za ruku a dotáhl mě k nim. Tom se na Lucii usmíval a ona se k němu furt lepila.
„Tak jo stačilo, vypadni" vyhazovala jsem ji „Však je v pohodě. Tak proč musí jít?" Postavil se naštvaný Tom proti mě. Přiznávám se v tu chvíli jsem se ho docela bála.
„Proč? Protože jsi semnou a ne s ní" voda se ve mě vařila a já toho začínala mít dost „Lucka je o mnoho hezčí jak ty" odvětil.
S Tomem jsme si hleděli do očí a já ho propalovala pohledem. Bill napjatě čekal co se bude dít když v tom přišla uplakaná Tess. Hrozně brečela, pomalu se nemohla ani nadechnout. Toma jsem hned nechala být a soustředila se na Tess.
„Tess co se stalo?!" Pevně jsem ji obejmula a hladila ji po vlasech „David... On na mě začal sahat před jeho kamarády i když jsem mu řekla ať přestane tak toho nenechal" když jsem to slyšela tak se mi zatemnil mozek.
Jemně jsem odsunula Tess k Billovi a všichni na mě koukali. Já se vydala najít toho hajzla. Když jsem ho konečně zahlédla tak jsem se k němu rozběhla. Tom za mnou celou dobu běžel a chtěl mě zastavit ale já už byla u té jeho party kamarádů u které byl i on. On se otočil a zmateně se na mě podíval. Napřáhla jsem se a jednu mu vrazila pěstí do nosu. On se svalil na zem a já jen řekla „Ještě jednou na ni sáhneš když nebude chtít a jseš mrtvej!" Pohled všech lidí okolo nás se upřel na mě a já jsem přemýšlela jestli do něj mám ještě kopnout. Když jsem se připravovala to udělat tak mě Tom zatáhl za ruku a vedl mě davem ven.
„Kam mě vedeš?" Tom se na mě jen naštvaně podíval a prudce mě poodstrčil za dveře ven a hluboce se mi podíval do očí „Kate, běž domů" řekl naštvaně „C-co? Proč? Co jsem udělala?" Měla jsem nakrajíčku „Všem to kazíš a jako promiň ale ty jsi chodící pohroma kam přijdeš tak tam se stane drama. Nejlepší bude když půjdeš domů" dořekl a zavřel přede mnou dveře.
Já jsem tam jen stála a přemýšlela proč? Proč má pravdu. Po tvářích mi stékaly slzy a přemýšlela jsem jestli jít dovnitř ale...
Má pravdu kam přijdu tak je drama ale můžu to nějak změnit? Prostě co jsem měla dělat když Tess ublížil. Nwm asi pro mě tady není místo.
Pomalu jsem procházela ulicemi když jsem si všimla že někdo z naší školy jde směrem dovnitř v té tmě moc nešlo poznat o koho se jedná.
Pomalu jsme procházeli okolo sebe nad lampou když se naše oči střetli.
„Není tam zábava?" Pousmál se neznámí kluk „Je ale bez ze mě je to lepší" opětovala jsem mu úsměv nazpátek „Jak to že je to bez tebe lepší?" Ptal se „No nevím asi ostatním vadím" odvětila jsem „A co kdybych byl místo těch nudných lidí s tebou?" „Jestli chceš"
Šly jsme spolu do menšího parku kde jsme si sedli na lavičku a povídali si. Ale stále mě vrtalo hlavou jak to že chodí semnou na stejný předměty ale stále nevím jeho jméno.
„Hele je mi to trochu trapný ale nevím jak se jmenuješ" „Není to trapný. Jsem Tim" „Hezky jméno" musela jsem dodat.
„Hele a ty chodíš s Tomem že?" „No spíš už ne nevím je to složitý" „Kdyby sis o tom chtěla promluvit tak jsem tady". Jen jsem se na něj usmála a nic neříkala.Sedím vedle něho asi 20 min. Mluvím s ním poprvý v životě ale už teď vím že to je člověk kterého jsem hledala
„Hele vadilo by ti kdybych si zahulil?" „Ne v pohodě". Vytáhl si z kapsy jointa a zapálil si „Chceš taky?" Zeptal se. Já jsem jen přikývla. Občas musím upustit páru. Párkrát jsem si potáhla a vrátila mu to.
Po nějaké tě chvilce jsme už ani jeden nebyli úplně v pohodě ale zase nám aspoň bylo hezky.
„Hele už je docela pozdě nepůjdeme ke mě?" Zeptal se Tim „Klidně stejně mě nikdo hledat nebude"
Cestou k němu domů jsme si zas povídali o takových random věcech. Když jsme přišli k němu domů tak jsme šly k němu do pokoje a jen si povídali o životě bylo to takový občas depresivní ale máme hodně podobný názory.
Tak nějak jsme se rozhodli že půjdem spát. Nějak jsem si lehla vedle něho a usla.
Ráno
Pomalu jsem vstala a uvědomila si že Tim není vedle mě a tak jsem vstala vzala si mobil a viděla snad 20 zmeškaných hovoru „Kurva". Sešla jsem dolů a viděla Tima jak je v kuchyni a vaří jídlo. No není to snad sen? Kluk který umí vařit. Šla jsem za ním do kuchyně a sedla si na linku.
„Copak to vaříš?" „Hele těstoviny se sýrovou omáčkou" „Mňam tak to se nemůžu dočkat, mám takový hlad" Tim se pousmál a dál se soustředil na svoji práci. Já jsem šla mezitím zavolat Backy.
(Hovor)
Já- Ahoj Backy přespala jsem u kamaráda a po obědě nějak dorazím
B- jo v pohodě ostatní se o tebe večer bály
Já- jo
B- tak pak přijeď budeme mít návštěvu
Já- ok
Tak to by mě zajímalo jakou návštěvu.
Po obědě jsme se s Timem rozloučili a pak jsem šla domů. Když jsem přišla domů tak jsem se šla hned převlíknout z šatů a pak jsem šla dolů do obýváku za Sany. Ta na mě hned skočila. Pak do obýváku přišla Tess a já jsem se na ní podívala a už jsem věděla že se bude řvát. Pustila jsem dolů Sany otočila se a chtěla jít nahoru do pokoje. Nechci to s ní řešit na tohle teď nemám.
Takže guys bohužel jsem neměla tu chuť psát ale teď to snad bude lepší takže tady je další díl snad se líbí a see ya<3
ČTEŠ
Thank you Tess
Fanfictiontvoje kamarádka má narozeniny a jediný co si přeje je aby si s ní šla na koncert její nejoblíbenější kapely tam však poznáš někoho do koho se později zamiluješ