16. Dobrý no

29 3 0
                                    

V pokoji jsem si chvíli kreslila ale po chvíli mě to přestalo bavit. Popravdě nevím co mám dělat.

Někdo zazvonil na zvonek a Tess mě po chvíli volala ať přijdu dolů a tak jsem i udělala. Ve dveřích stál Tom.

„Co tady děláš?" Ptala jsem se „Chtěl jsem tě vidět" „fajn tak pojď nahoru" když jsme přecházeli z předsíně ke schodům tak si nemohl v nevšimnout Davida sedícího v obýváku. Tom mě zatáhl do obýváku a hned šel pozdravit.

„Tak Tess ty už sis konečně někoho našla?" Provokoval Tom na což Tess jen protočila oči v sloup.

„Ahoj já jsem David" představil se a opět vstal a šel Tomovi podat ruku „Čau, jsem Tom" „Jo znám tě, jsi z tý kapely"

Tom s Davidem si tam povídali a já byla čím dál víc nervózní z jeho přítomnosti. Vadí mi ale nevím proč. Třeba to je jen chvilkoví.

Nechala jsem tam ty tři a šla do pokoje zavolat Backy.

(Hovor)

Já- Ahoj
Ba- Ahoj copak?
Já- Mohl by u nás Tom přespat?
Ba- Jako dnes?
Já- Jo
Ba- Jo mohl ale žádný ponocování zítra máte ještě školu
Já- Jo děkuju
Ba- není zač užijte si to pá
Já- papa

Bylo jednoduší než jsem si myslela.

Nechce se mi jít dolů tak půjdu asi za Sany. Zaklepala jsem a vešla „Copak tady děláš?" Ptala jsem se „Hraju si s panenkama" zavřela jsem dveře a sedla si k Sany.

„Koukej tohle si ty a tohle jsem já a Tess a taky mamka" ukazovala na panenky „uhm máš celou rodinku že?" „Ne nemám" řekla smutně „Jak to?"  „No přece mi chybí Tom" „Tak ho vyrobíme" „Jooo, můžeš použít tohohle Kena mě se stejně nelíbí" „Dobře"

Se Sany jsme chvíli vyráběli Toma ale začínalo se stmívat a tak jsem Sany řekla ať se osprchuje a připraví si do školy s ať pak jde spát že to zítra doděláme.

Šla jsem dolů a Tom se tam se Sany a Davidem smáli. Nevím proč ale v tu chvíli mě přepadl takoví pocit zbytečnosti. Tom za mnou ani nešel. Otočila jsem se a šla do pokoje.

Přijde mi že zase začínám mít ty stavy jako po maminý smrti. Vrací se mi pořád vzpomínky a ten nátlak. Začlo mi být těžko a furt hůř se mi dýchalo čím víc jsem na všechno myslela tím horší to bylo.

„A dost" řekla jsem si pro sebe, popadla jsem mobil, peníze a vydala se ven. Normálně jsem prošla předsíní ven a ani jeden si toho nevšimly. Hned jak jsem stála před dveřma baráku se mi nahrnuli do očí slzy. Šla jsem do obchodu si koupit aspoň frisco. Cestou zpátky jsem potkala bar a tak jsem ho navštívila.

Uvnitř to nebylo nic moc ale bylo to docela hezký na vyčištění hlavy. Něco jsem trochu vypila a povídala jsem si s barmanem.

Tess pov (krátké)

Seděli jsme s Tomem a Davidem dole v obýváku a nemohli se přestat smát. Povídali jsme si o všem dokud jsem se nezeptala jak on a Kate. Jeho pohled říkal vše ale on řekl jen že dobrý. Divný.

Po chvíli za námi přišla Sany že chce obejmout od Toma a ode mě a pusu na dobrou noc ale pak se zeptala na otázku kterou jsme si začli všichni klást taky „kde je Kate?" „Asi v pokoji" odpověděl Tom „Ne tam není už jsem tam byla. Prošla jsem celý horní patro ale není tam" když jsem to slyšela tak mě projel mráz po zádech. Co když... Ne nesmím přemýšlet nad nejhorším.

„Broučku jdi spát neboj ona se najde" snažila jsem se říct klidně ale když odešla tak jsem začínala mít skleněné oči.

„Musíme ji jít okamžitě hledat. Zavolejte ji. Vezměte sebou i Billa bude ho potřebovat. Já zůstanu s malou" rozkázala jsem v panice „Tess co se děje?" Ptal se zmateně Tom „Kate je v nebezpečí" jak jsem to řekla tak se zvedli oblékly se a vyrazily.

Tomovo pov (krátké)

Netuším co se děje ale vím že za to můžu asi já nechal jsem ji a povídal si s nima. Hrozně se o ní bojím mám ji fakt rád.

Vyběhly jsme z domu a já hned volal Billovi.

(Hovor)

T- Bille musíme jít okamžitě hledat Kate
B- Co? Proč?
T- Na vysvětlování není čas
B- Tak se sejdeme na rohu
T- Fajn ale pohni

S Davidem jsme šly rychlím krokem na tzv. Roh je to prostě místo kterými tak s Billem říkáme. Skoro jsme tam byli ale Bill už tam byl a tak jsme na něj jen mávli a přemýšleli.

„Kam by tak mohla jít?" Řekl David „Netuším?" Mykl jsem rameny „Pokuď ji znám dobře jakože sto pro tak bude někde v baru" řekl s jistotou Bill. Všichni jsme se na sebe podívali a šly k nejbližšímu baru který je kousek od obchodu.

Po cestě jsem Billovi vysvětlil důvod proč asi odešla a ten mě za to seřval ale tak klasika.

Když jsme byli přímo u něho tak jsme vešli a nebyl nic moc ale všichni jsme v tu chvíli doufali že tady bude proběhly jsme k baru a hledali ji.

Kate pov

V klidu jsme si povídali a najednou za mnou přiběhl vyděšený Tom s Billem a tím Davidem.

„Jeee co tady děláte?" „Co asi? Šly jsme tě hledat" řekl Bill „Já jsem se jen nudila tak jsem se šla projít" mykla jsem rameny když mě najednou Tom obejmul a řekl „Bál jsem se o tebe, pojď půjdem domů"

~~

Bill i Davida odjeli. Tom tu dnes šli takže tak Tess to psala bohužel Backy a ta si semnou zas bude chtít promluvit bezva.

Bylo 22:40 a tak jsme se rozhodli že půjdeme spát. Převlékla jsem se do pyžama a lehla si. Tom se svlékl též a byl jen v boxerkach. Lehl si vedle mě a přitáhl si mě jemě mě políbil a já se zachumlala pod deku a šla spát.

Nová kapitola je na světě, upřímně jsem jí psala asi den a nějak jsem se rozjela a baví mě to. Jinak díky za hlasování a přečtení. U další kapitoly see ya!!<3

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat