~~
Vyšlo mi z úst pár vzdechů když jsem na svém krku cítila jeho horký dech. Začal pomalu přidávat a mé nehty se pomalu zarývali do jeho zad.
Co to, kde to jsem počkat. Není to Tomův pokoj? Bože co se dělo včera? A proč jsem v Tomově pokoji?
Když jsem sebrala dost odvahy tak jsem se pomalu otočila a viděla spícího Toma. V tu chvíli se mě vybavilo pár úryvků z večera. Počkat kolik je?
12:56 sakra! Backy o nás bude mít strach počkat kde je Tess? Achjo je fakt na piču že si nic nepamatuju. Napíšu ji ale až najdu mobil a něco na sebe.
Pomalu jsem vstala z postele oblékla jsem si kalhotky a Tomovo triko jen pro zatím nechala jsem si věci na převlečení u Billa. Pomalu zvedla svůj mobil ze skříňky a odešla.
Zamířila jsem hned k Billovi do pokoje a vešla dovnitř. Bill byl roztažený přes celou postel. Jak jsem udělala krok tak se hned vzbudil, asi nebude mít tvrdý spánek.
„tvl Kate proč máš na sobě Tomovo triko" řekl rozespale já radši mlčela páč jsem si nepamatovala všechno.
„Neeee Kate že ne" řekl Bill „no já vlastně ani nevím" „fajn o tom si ještě promluvíme" sykl Bill a pozoroval mě.
Já si vzala oblečení z batohu a hodila svůj mobil po Billovi „zavolej Tess" dodala jsem. Bill zavolal Tess no a ta řekla že spala u kamarádky a že už jede domů.
Po hovoru jsem si tedy vzala oblečení a šla do koupelny se převlíknout pak jsem musela jít k Tomovi abych mu vrátila triko.
Vešla jsem a on se už oblékal chybělo mu akorát to triko „na půjčila jsem si ho snad neva" přišla jsem k němu blíž abych mu mohla podat triko. Vzal si ho a nic neříkal. Koukala jsem na jeho břišáky nemohla jsem se vynadívat „půjdeš nebo tě mám ojet znova" sykl. Já s mojí výbušnou povahou jsem nemohla prostě odejít „takhle semnou mluvit nebudeš" odvětila jsem a nahodila svůj "zabiju tě" výraz.
On se jenom otočil a propaloval mě pohledem „co se s tebou stalo býval si tak milí" namítla jsem přišel ke mě blíž a řekl „co ti je do toho" řekl dost naštvaně „všechno" křikla jsem „proč by mělo" řekl chladně. Chvíli jsem přemýšlela jak mu to říct prostě přiznávám že ho miluju a to dost ale mám strach. Když jsem to jednou řekla tak to dopadlo... no hrozně.
„To jsem si myslel byla chyba že jsem tě miloval" když to dořekl myslela jsem že se rozpadnu. Ale věděla jsem že se nechci vzdát „chyba?! Děláš si srandu byla chyba to že jsme se poznaly. Chyba byla to že jsem věřila tomu že milovat tě bude lehký!" Vykřikla jsem, otočila se vyšla na chodbu a práskla za sebou dveřmi. Bill ihned vyšel ze dveří a přiběh ke mě na chodbu. Já tam stála a snažila se nebrečet.
„hele to bude dobrý pojď" uklidňoval mě Bill a vedl mě do jeho pokoje. Lehla jsem si k němu do postele obličejem do polštáře a doufala že se udusim. Bill si lehl, přitáhl si mě blíž a držel mě v obětí.
„hele neboj to bude v pohodě on jen potřebuje čas" řekl Bill „já jsem to asi hrozně posrala. Proč se tak chová? Co se změnilo?" „Neměl jsem ti to říkat ale několikrát ti psal volal a tys mu neodpověděla nikdo z nás nevěděl kde jseš. Hrozně se o tebe bál a když se s tím smířil tak si přijela a neměl to moc lehký rodina a tak" „já... potřebovala jsem být sama a tak jsem neodpovídala nikomu" „já vím dej mu čas a bude to lepší" radil Bill „a jak si to zvládal ty to s tou rodinou?" Ptala jsem se „no překvapivě dobře"
Nějakou chvíli jsme tam ještě leželi a pak jsme jely ke mě.
„ahoj kde si byla?" Ptala se Backy stojící ve dveřích „promiň něco jsem řešila" koukla jsem se na ní ubrečenýma očima a odešla na horu do pokoje.
„co se stalo Bille?" Ptala se Backy „pohádala se s Tomem a moc dobře to nenese. Když tak si o tom s ní zkus promluvit" řekl Bill rozloučil se a jel domů.
Po chvíli za mnou přišla Tess a skočila na mě „au vole co děláš?" „přišla jsem tě rozveselit" řekla. Chvíli jsme si povídali a dost se na smáli.
~~
Tess dneska spala u mě, hrozně se roztahovala.
„Kate vstávej" řekla Backy „huh" zabručela jsem „vstávej dneska máte tu zkoušku s kapelou" no to snad ne úplně mi to vypadlo vyskočila jsem z postele a něco si na sebe oblékla ani jsem se nelíčila. Zkušebnu jsme měly kousek chtěla jsem jít pěšky ale Backy trvala na tom že mě odveze.
No jdu jen o 14 min později to bude v pohodě snad se taky nějak opozdily. No omyl když jsem přišla blíž všimla jsem si Toma stojícího před dveřmi jak kouří. Od kdy vlastně kouří? V těch pár týdnech mi toho hodně uteklo.
„jdeš pozdě" sykl Tom „no a?" Prošla jsem okolo něj a zamířila jsem k Billovi. Omluvila jsem se no a šly jsme zkoušet. O přestávce jsem si povídala s Georgem a Gustavem.
Po zkoušce mě odvezl Bill domů a já šla na tt vydat video ze zkoušky jen úryvek. Netrvalo dlouho a video začlo být viral.
„půjdeš s námi do obchodu?" Ptala se Sany „jasně" vzaly jsme si boty a mohly jsme vyrazit. Nakonec s námi šla i Tess. Proč se na mě všichni dívají?
Vešly jsme do obchodu a za mnou přiběhla parta holek „ty se znáš osobně s Tokio Hotel?" Ptala se jedna z holek „ehm jo" zahlcovali mě otázkami a já se na ně snažila nějak odpovědět ale po chvíli to Sany přestalo bavit a Tess nejspíš taky.
Rozloučila jsem se s holkama zaplatila a šly jsme domů.
Je tu další kapitola a je tu dřív jakože o dost ale tak nevadí sice to vydávám ve čtvrtek v 1:44 ale neva. No snad se vám líbí. Díky za hlasování a přečtení a do další kapitoly see ya!!
ČTEŠ
Thank you Tess
Fanfictiontvoje kamarádka má narozeniny a jediný co si přeje je aby si s ní šla na koncert její nejoblíbenější kapely tam však poznáš někoho do koho se později zamiluješ