13. Fu*ker's

57 3 0
                                    


„Vypadni!" Křičela jsem na jednoho z Tomových kamarádů „Uklidni se" odvětil když přistupoval ke mě. Chtěla jsem utéct a tak jsem se rozběhla ke dveřím ale bylo to marné, v zápětí mě chytl a stáhl k sobě. Snažila jsem se mu vykroutit ale byla jsem až moc opilá a on byl až moc silný. Hodil semnou o zem a já se sesunula na zem. Přišel blíž a já využila příležitosti a kopla ho do nohy díky čemuž se svalil na zem. Snažila jsem se dolézt ke dveřím ale popadl mě za vlasy a tak mě donutil si kleknout.

Zakřičela jsem ale nikdo mě neslyšel hudba dole byla asi moc nahlas. Když jsem tam klečela tak jsem cítila hroznou bolest ale na tu jsem hned přestala myslet když si ten sr@č začal rozepínat kalhoty. Že mě to nenapadlo rovnou napřáhla jsem se a chtěla mu vrazit jednu do rozkroku...on to však čekal a tak se na poslední chvíli vyhl.

Vlepil mi facku a vytáhl mě za vlasy nahoru. Když jsem stála na svých nohou tak mě tvrdě přimáčkl ke zdi, vzal mi ruce tak aby je mohl držet a vytáhl mi šaty nahoru. Opět jsem se snažila vykroutit ale neměla jsem sílu. Po chvíli jsme ucítila jak mě jeho peni*em plácá po zadku.

Začínala jsem se smiřovat se svým osudem když najednou někdo otevřel dveře...Byl to Tom.

Tomovo pov

Seděl jsem v obýváku s klukama když se ke mě zas připlazila Lucie. Bože jak já ji nesnáším. Chvíli se okolo mě kroutila snažil jsem se si to užít ale fakt to nešlo. Konečně Lucie odešla a já měl chvíli klid, dokud jsem neviděl opilou Kate pod září toho modrého světla vypadala úžasně, vypadala jako...Anděl.

„Tome musíme si promluvit...o samotě" řekla svým andělským hlasem. Když to dořekla tak ten kretén Jerry pronesl snad nejtrapnější větu co jsem od něj kdy slyšel. Hned jsem se na něj podíval pohledem jako "co to mělo být?!" Než jsem stihl odpovědět tak se zas přisrala Lucie. Lucie se začla navážet do Kate a pak jsem přestal na chvíli vnímat a jen jsem přemýšlel nad úplnou kravinou.

Pak vím že se začly prát a Kate ji jednu natáhla. Mimochodem byl to super pohled jak Lucie brečela, zasloužila si to. Kluci si tam pak zas zavolali jejich děvky a já se zvednul a šel hledat Kate která odešla. Koukal jsem po celým domě a když jsem se chtěl vrátit do obýváku tak jsem viděl Jerryho který odcházel nahoru.

Přišlo mi to divný a tak jsem šel za ním. Nahoře se mi ztratil a tak jsem chodil po místnostech a hledal až zbývala poslední.
Když jsem otevřel dveře moji hlavu zaplnily pocity strachu, smutku a agrese.

Kate pov

V tu chvíli jsem si nemohla odpustit upustit pár slz. Hrozně se mi ulevilo když jsem viděla Toma ve dveří. Jerry se na Toma zmateně podíval a Tom na něj vlítnul. Tom ho mlátil a já jsem se mezitím začla hrozně klepat. Po tom co mě opustil adrenalin jsem cítila hroznou bolest po celém těle, klepala jsem se, stěží jsem dýchala a začínala jsem vidět rozmazaně.

Stěží jsem vyšla z koupelny když jsem zahlédla rozmazanou postavu která mi připomínala Tess „Tess?" Když jsem to dořekla upadla jsem na zem a viděla jenom tmu.

Jediné co slyším je můj dech. Pomalu otevírám oči a vidím že jsem se ani nehnula z místa, jediné co se změnilo je to že mě někdo drží v náruči „Tome?" Řekla jsem zmateně „Jsi v pohodě?" Zeptal se „Jo jen se mi na chvíli udělalo špatně, nic to není jsem v pohodě" odpověděla jsem a pomalu se zvedala.

„Kate nemyslím si že by ses měla zvedat" dodal Bill „Ne, jsem v pohodě" konečně jsem stála na nohou když jsem cítila ty jejich ustaraný pohledy. Když mě Tom po chvíli pustil tak jsem sešla dolů.

George, Gustav a Tess byli dole to je dobře protože nechci aby to věděla Tess zbytečně by se strachovala. Vyšla jsem ven ale tentokrát před barák. Víte občas mám chuť od všeho utéct ale nejde to.

Seděla jsem na schodech které vedly k chodníku a přemýšlela. Možná bych se mohla vrátit zpátky k tanci přece jenom jsem odmalička nedělala nic jiného dokud jsem s tím neskončila.

Po chvilce mi tak nějak došlo co se stalo spíš jsem si to konečně uvědomila. Dopadl na mě veliký pocit prázdnoty který mě donutil brečet.

Cítila jsem se tak prázdná, tak křehká. Ten pocit se mi nelíbil. Vždy jsem si myslela že se ubráním všemu ale dnešek mě to vyvrátil. Co teď budu se bát? Nebo budu v pohodě?

Myšlenky mi rychle plnili hlavu a já se dal sama sebe ptala. Mohlo se mi stát něco horšího kdyby tam nepřišel Tom.

Dal jsem tam seděla a brečela dokud nepřišel Tom „Jsi v pořádku?" Ptal se „Jo" sykla jsem „Já vím že nejsi. O čem sis semnou chtěla promluvit?" „Na tom nesejde" sykla jsem a snažila se nerozbrecet se ještě víc.

Tom který stal za mnou si přisedl vedle mě a já se snažila aby nešlo vidět že brečím. Chvíli bylo ticho ale Tom ho prolomil „Kate moc mě to mrzí já věděl že je to hajzl ale nikdy jsem si nemyslel že by udělal tohle. Neboj budu si tě hlídat" když to dořekl tak mě to celkem uklidnilo ale zároveň jsem byla naštvaná.

„Proč to říkáš? V jednu chvíli se semnou líbáš a pak najednou děláš jako bych neexistovala. Ani před Lucií ses mě nezastal. Proč ses změnil? Co se stalo?"
Brečela jsem „Já mám strach že tě ztratím...nebo že to pokazím" když to dořekl tak jsem se na něj podívala a obejmula ho.

„Jak to teď mezi námi bude?" Ptala jsem se „Mohly by jsme být kámoši s výhodami?" Odvětil „Ok by prozatím asi šlo"

Guys je tady další kapitola snad se líbí já upřímně si myslím že se děje teď nějako moc akce ale když tak mi můžete napsat váš názor. Každopádně příští týden mám volno takže myslím že budete moct čekat víc kapitol. No u další kapitoly see yaa!!

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat