12. sorry

56 3 0
                                    

„Bille promiň měla jsem ti aspoň něco říct" omlouvala jsem se „jo tos kurva mohla" řekl uraženě já k němu jenom přišla a obejmula ho „promiň ale myslela jsem že ti to tak trošku došlo když jsem byla v Tomově triku a ty ses mě na to ještě ptal?" řekla jsem provinile „já ale myslel že jste se spolu jen jednou vyspaly ne že to teď spolu táhnete?!" Odvětil.

Odtáhla jsem se a zahleděla se hluboko do Billovích tmavě hnědých očích a řekla „upřímně se v Tomovi moc nevyznám, chvíli se ke mě chová hrozně hezky a když jste okolo vy tak se ke mě chová jak ke kusu hadru" řekla jsem smutně. Chvíli následovalo ticho ale pak Bill pokrčil rameny vzal mě za ruku a táhl mě dovnitř.

„odpouštím ti ale být s Tomem ti nedoporučuju lepí se na něho totiž tahle holka" dořekl a ukázal na jednu z holek z bývalé Tomovi školy která se okolo něho motala jak had.

„mimochodem není vůbec milá. Zvenčí vypadá nádherně ale uvnitř je zkažená" šťukl a odešel. Co mám teď jako dělat? Myslím si že bych si s ním mohla jít promluvit. No ale prvně do sebe naliju pár panáků.

Šla jsem okolo obýváku kde byl Tom a jeho parta i s tou holkou do kuchyně. Když jsem procházela tak na mě nějaký z Tomových kamarádů začal pískat a řvát že ať jdu k nim a ať je nechám si sáhnout atd. Já to však ignorovala a dál pokračovala v chůzi do kuchyně pro osvěžující chlast.

U stolku s chlastem stál Gustav a George.chvili jsem na ně koukala a pak jsem se rozhodla že se k nim na chvíli  přidám.

„ahooj kluci, jak je?" Pozdravila jsem „ahoj Kate, dáš si s náma panáka?" Ptal se Georg „jasný právě proto jsem tady. Potřebuju si dát pár panáků na posílenou bych si šla promluvit s Tomem" řekla jsem.

„to bych být tebou nedělal" reagoval Gustav „proč bych neměla?" „protože jestli sis nevšimla tak tam má svoje kamarády a upřímně ty si moc hezká a oni by tě otravovali. A taky je tam Lucie a ta na Toma nedá dopustit, je to jeho ex" odůvodnil George.

„nebojte. A pojďme už chlastat nebo ještě vystřízlivím" odvětila jsem a rozdávala panáky. Po pár minutách jsme v sobě každý měli 7 panáků a dost to mé opilosti  přidalo a tak jsem ztratila snad všechny zábrany.

Než jsem pořádně promyslela co řeknu Tomovi tak jsem už byla na cestě do obýváku. Vcházel jsem do obýváku a zpozorovala jak se pohledy všech Tomových kamarádů vrhly na mě. Přistupovala jsem blíž, když najednou jsem ze sebe vyhrkla "Tome musíme si promluvit...o samotě"

Tom i jeho kamarádi se na mě udiveně podívali. Najednou se tam z ničeho nic objevila Lucie.

Ignorovala jsem ji a soustředila se na Toma sedícího na gauči, najednou nějaký z Tomových kamarádů zahlásil „můžeš jít semnou...ale mluvit nebudeme" šibalsky se usmál a ostatní se začly smát.

„ehm ehm"  upozornila na sebe Lucie. „co zkoušíš?" Ptala se „to není tvoje věc" sykla jsem.

„všechno je moje věc když se jedná o Toma. A Tom nechce mluvit s takovými holky s mommy issues" protočila oči v sloup a kluci se napínavě dívali.

To mě doslova sejmulo chtěla jsem odejít a tak jsme se otočila a uviděla George s Gustavem stojící ve futrech jak mě pozorují. Už jsem nakračovala že opustím místnost když najednou Lucie pronesla „zdá se že tvoje máma si tě radši nevšímá"

To byla poslední kapka nic víc jsem si nikdy nepřála než ji rozbít hubu. Mrštně jsem se otočila s strčila ji na zem, stáhla sebou i skříňku která oplývala obývací stěnu. Když ji sebou svrhla k zemi tak udělala dost velký rámus.

Billovo pov (dost krátké)

Povídal jsem si ve svém pokoji s Tess když jsme najednou uslyšeli ze spoda velkou ránu.
„co to bylo?" Zeptala se Tess „nevim ale radši se půjdeme podívat" řekl jsem dost vyděšeně.

Běžely jsme s Tess dolů a vydali se do obýváku z kterého vycházelo chlapecké jásání a pobízení. Když jsme vešly do obýváku přepadl mě obrovský strach.

Viděl jsem Kate stojící nad Lucií. Kate byla naprosto klidná a jen se dívala. V tu chvíli mě nenapadlo nic jiného než to že to je moje chyba.

V místnosti zavládlo ticho. Viděl jsme George a Gustava zírat na celou situaci. Tom seděl na gauči a překvapením nemohl uvěřit co se děje.

Chtěl jsem jít za Kate ale Tess mě stáhla zpátky a zašeptala „ted ji nech být, bude to muset vstřebat" a tak jsme všichni stály a pozorovali co bude dál.

Kate pov

Koukala jsem na svoje ruce a nemohla jsem uvěřit že jsem ji fakt strčila. Ale moje dívání se blížilo ke konci protože se Lucie zvedla a vlepila mi facku. To jsme si nemohla nechat líbit a tak jsme se s ní začla rvát. Různě jsme se strkali tahali za vlasy a pak se mi najednou naskytla příležitost ji jednu vrazit a tak jsem i udělala.

Krvácel ji nos ale aspoň byl klid a já jsem to psychicky nezvládala pac všechen ten stres padl přímo na mě. Odešla jsem z místnosti přímo na terasu kde jsem si opět sedla na kamenné schody které vedly na trávník. A zahulila jsem si.

Chvíli byl klid když najednou za mnou přiběhl Bill „co to jako bylo?!" „no co? Začla se navážet do mámi" odvětila jsem „ok, a od kdy hulíš?" Zeptal se „nech mě mám to poprvý a nehodlám s tím pokračovat" odvětila jsem a odešla se upravit na záchod.

Lucie se svými kámoškami odešla a kluci tam jen seděli a zas se nechávali oblézat od kurev. Šla jsem na horu po schodech a jeden z jeho kamošů to zaregistroval.

Přišla jsem do koupelny a oplachovala jsem si obličej když najednou slyším otevření dveří. Sakra já zapomněla zamknout...

Otočila jsem se a najednou vidím jednoho z těch kámošů „co chceš?" Sykla jsem „si krásná a hodně drsná holčička. Ale potřebuješ zkrotit" hned jak to dořekl tak jsem cítila že je to konec...

Cauko guys je tu nová kapitola🥳🥳 Já vím že je tu po dlouhé době ale nějak mě úplně opustil duch a taky už mám o trochu míň ráda Tokio Hotel ale nebojte nic se nezmění. Takže zde je nová kapitola a doufám že se vám líbí a já jdu psát zas novou kapitolu takže tak. A chtěla bych vám moc moc poděkovat že jsme přesáhly 300 přečtení což je neskutečný ❤️ a hrozně moc vám děkuju. Nevím co víc říct takže see ya!! <33

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat