Zbytek dne jsem strávila se Sany a psala si u toho s Tomem ale jen tak kamarádsky. Backy před chvílí odjela do práce a tak musím Sany celý den hlídat je to docela sranda.
Šla jsem si udělat do kuchyně nějaký pití a mezitím se Sany koukala na nějaký pohádky. Po chvíli někdo otevřel dveře. Říkala jsem si kdo by to tak mohl být ale pak se ozvalo „Už jsem doma!" Křikla Tess.
Zvedla jsem se a přešla do předsíně kde stála Tess „Ahoj" pozdravila jsem a pokračovala cestou do obýváku k Sany která jakmile slyšela Tess tak se rozeběhla za ní a obejmula ji. Já jsem si položila pití na stůl a přešla zpátky k nim.
„Tak co, zahrajeme si deskovky a koukneme na nějaký pohádky?" Zeptala se Tess Sany „Joo" jásala. Já jsem si řekla že se tomuhle radši vyhnul a tak jsem odešla do pokoje a jen projížděla nějaký tt když jsem viděla jeden tanec a dost jsem ho chtěla natočit a po chvíli jsem měla hotovo.
No a pak jsem to zveřejnila na tt a přidala si to do storycka na ig a dál to moc neřešila. Pak jsem se šla osprchovat nějakou tu chygienu a spát.
Ráno
Když ne ráno vzbudil budík tak se mi vůbec nechtělo vstávat, ještě že je dnes čtvrtek. Dneska asi budeme mít zkoušku konečně.
Vstala jsem udělala si nějakou tu hygienu nalicila a vybrala fit.
Make up
Outfit
(Vše krom kabelky a sluchátek)
Sešla jsem dolů kde seděla Tess, Sany a Backy. Dneska nějak nemám hlad takže asi snídat nebudu. Jen jsem jim řekla že půjdu do školy pěšky no a pomalu jsem se vydala.
Poslouchala jsem písničky a jen si užívala cestu, škola by měla být kousek. Přišla jsem před školu a nebyl to hezký pohled jako vždy tam bylo dost lidí tak jsem sklonila hlavu a snažila se vejít dovnitř což se mi i povedlo.
ČTEŠ
Thank you Tess
Fanfictiontvoje kamarádka má narozeniny a jediný co si přeje je aby si s ní šla na koncert její nejoblíbenější kapely tam však poznáš někoho do koho se později zamiluješ