Bylo asi 00:00 když jsme dokoukali ten horor. Já byla pořád přilepená na Tomovi ale musela jsem se zvednout a jít spát byla jsem totiž hrozně unavená.
„Tak jo lidi měli bychom jít spát" oznámila jsem „Dobrý nápad" souhlasil Bill „Hele asi nejspíš budeš muset spát u mě pac Brácha má v pokoji bordel" řekl Tom a já jen souhlasila.
Vydala jsem se nahoru převléct se. Vzala jsem si dlouhé triko a tanga. Tom už dávno ležel já jsem si ještě udělala nějakou svoji rutinu a šla za ním.
Vešla jsem do pokoje a za sebou zavřela. Tom se na mě šibalsky usmál a já přesně věděla o co mu jde.
Přišla jsem blíž k posteli když si mě Tom stáhl k sobě a políbil mě. Já jen spolupracovala. Po chvíli si mě posadil na sebe a jezdil mi prsty po celém těle. Sundal mi tričko a někde ho odhodil. Pak si mě přetočil pod sebe.Stále jsme se líbali. Pro případ si radši vzal ochranu. Tom mi pomalu sundal to poslední co jsem měla na sobě a jemně do mě zasunul. Já jen potichu zasténala. Tom postupně přidával a mě tak unikalo z úst čím dál víc vzdychů které se snažil tlumit polibky. Ale čím víc zrychloval tím horší bylo se udržet. Moje nehty se mu zarývali do zad. Až po chvíli jsme oba byli hotový.
Oba jsme byli z dnešku vyčerpání a tak jsme to nikam dál nerozvíjeli.
Ráno
Do pokoje prosvítal zlatý paprsek slunce který mě bohužel probudil z mého úžasného spánku. Protáhla jsem se, ale přepadl mě pocit hladu. Vstala jsem posbírala si oblečení a sešla dolů do kuchyně. „Hele první pátek co jsem neprochlastala" řekla jsem si pro sebe.
Něco jsem vytáhla z lednice a u toho jsem koukala na ig. Nic zajímavého ani na tt nic nebylo a tak jsem to vypla a šla se osprchovat + si udělat nějakou tu hygienu obléct se a pak půjdu asi probudit kluky přece jenom už je 12:45.
Make up
Outfit
Prvně jsem šla probudit Billa. Vešla jsem potichu k němu do pokoje a pak se rozběhla a skočila k němu.
„Ahh!" Vykřikla Bill „Dobré ránko" pousmala jsem se „Kolik je že už jsi vzhůru?" „13:25. Ve tři máme být u školy a pomáhat holkám připravovat ten ples" „Fajn" Zvedla jsem se z postele a šla probudit Toma.
Přešla jsem blíž k posteli a koukala na něj jak spí. Pousmál se a mě došlo že to jen dělá „Heej ty herečko" smála jsem se. Tom se posadil na postel a přiměl mě si na něho sednout. On spojil naše rty. Po chvilce jsem se zvedla.
„Kam jdeš" řekl Tom smutně „Pryč aby jsi měl motivaci vstát. A navíc ve tři máme být u školy a pomáhat tak šup šup" pousmala jsem se a odešla.
Vyšla jsem z pokoje a Bill na mě koukal a šibalsky se usmál „Nějak se mi nechce věřit že jste jenom kamarádi" já se jen zasmála.
~~
Tak jo už je 20:00 já s klukama jsme pomáhali holkám připravit tělocvičnu. Prý tady budou i ty co minulý rok odešly takže tady bude bohužel i můj ex Markus. Ale o něm jindy :)
Pak jsme jely domu já jsem se připravila vzala si šaty a pak jsme zas přijeli. (20:45) Už je tady dost lidí ale zatím tady nevidím Markuse to je dobře. Je tady Tess s tím svým Davidem.
S klukama jsme přišli k pití a nebudete tomu věřit ale někdo do toho punče nalil vodku. Aspoň bude sranda. Georg s Gustavem obsluhovali hudbu takže na nás skoro neměli čas. S klukama jsme seděli u stolu a kecali. Bohužel se najednou začlo tančit v párech. Doufala jsem že to Tom neudělá ale ano udělal přišel ke mě a poprosil mě o tanec. Já nechtěla ale ta vodka dělá svoje a tak jsem šla.
Tom mě chytil za ruku a vedl na parket. Já se snažila na sobě nedat znát moji lehkou opilost ale myslím že se mi to nedařilo „Tome? Co to děláš?" „Co máš na mysli?" Ptal se „Nechtěli jsme to držet v tajnosti?" „Já ne" nad tím jsem jen mykla rameny a položila hlavu na jeho rameno.
Když jsme dotancovali tak jsme si šly sednout. Nějak už mi bylo jedno jestli to bude tajemství nebo ne. Když si tom sednul tak jsem si sedla na něj a neřešila nic.
Billa to nepřekvapilo a tak řekl jen „Já to věděl. Sluší vám to" to mě zahřálo u srdíčka
Bill nás vyfotil
„Hej vy dva koukejte jak jste vypadali když jste tam byli" culil se a já byla zvědavá co zas vyfotil.
Bill nám ukázal tu fotku
„Nádherná fotka. Si dám na ig"
Po chvíli začali všichni zase hrát parové tance. Podívala jsem se na Billa a bylo mi ho trochu líto. Tak jsem vstala chytla ho za ruce a táhla ho na parket.
Bill byl překvapený ale nic nenamítal. S radostí bych s Billem dokončila ten tanec ale když jsme si oba všimli že se u Toma objevila Lucie tak jsme šly za nima.
„Ahoj Luci" ušklíbla jsem se „Nazdar" sykla „Co chceš?" Ptal se Bill „To si s vámi nemůžu ani povídat?" „Ne nemůžeš" zvýšila jsem hlas. Ta holka mě sere.
„Mohla by tady na chvilku být ne?" Ptal se Tom. Oba jsme se s Billem podívali na sebe jestli si nedělá Tom prdel ale zdálo se že ne „Děláš si ze mě prdel?" Řekla jsem dost vážně. Tom se na mě podíval a řekl „Ne?" Tohle bylo moc otočila jsem se o odešla. Tohle nerozdýchám.
Cauko lidičky je tu další kapitola a chci vám poděkovat za hlasování. Jsem ráda že vás tenhle příběh baví. U příští kapitoly see ya!
ČTEŠ
Thank you Tess
Fanfictiontvoje kamarádka má narozeniny a jediný co si přeje je aby si s ní šla na koncert její nejoblíbenější kapely tam však poznáš někoho do koho se později zamiluješ