11. něco víc?

71 3 1
                                    


Jen tak jsme se procházeli, Tom mě držel za ruku a vedl mě ulicemi. Neumím si pomoc ale s ním je všechno tak hezčí skoro ani nemyslím na mámu když jsem s ním i když je ke mě občas hnusný tak má i světlé chvilky.

„na koho si tam koukala?" Zeptal se Tom „nevím kdo to byl ale sledoval mě a docela dlouho" „tos mi to nemohla říct rovnou? Bych si to s ním vyřídil hned" chvíli bylo ticho a pak... „ne nemohla protože ses z ničeho nic objevil za mnou" řekla jsem naštvaně.

Tom na to nic neodpověděl a tak celou cestu vládlo ticho, dokud jsme nepřišly před jeho barák „proč jsme tady?" Ptala jsem se „protože tě Bill chce vidět, a já tě mám rád u sebe" pousmál se a šly jsme dovnitř.

„ahoooj kočko" ušklíbl se Bill u dveří a dodal „nelekni se" vešly jsme dovnitř a uviděla spoustu lidí „cože? Máte tady párty?" Řekla jsem „ano a proto tě sem Tom dovedl" „supr" dořekla jsem a vydala se pro chlast, no co? Když už musím tak pořádně ne?

Ještě že je zítra řiditelské volno jinak bych zítra nevstala. Hned v kuchyni kterou jsem objevila čistou náhodou jsem potkala Tess,George a Gustava „čau všichni" pozdravila jsem „ahoj" řekly jednotně „Tess víš že mi to šlo říct i normálně koukej na mě jak vypadám" moje blond vlasy s černým topem a šedými tepláky nejsou úplně společenský.

„neboj s tím jsem počítala a vzala pár věcí takže šup do koupelny ať tě můžu upravit" ušklíbla se Tess. Nic jsem na to neřekla a následovala Tess do koupelny. Musím uznat že kluci mají velice pěkný dům.

„tak jo doufám že jsi připravená na změnu" dořekla Tess a už mi dělala vlasy a make up. Po asi 20 minutách bylo hotovo.

Šaty

Make up

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Make up

Vlasy jsem si nechala jenom rozpuštěné a mohly jsme jít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vlasy jsem si nechala jenom rozpuštěné a mohly jsme jít.

„jo a dneska tady spíme" oznámila Tess „ok" odpověděla jsem. Sešly jsme dolů po schodech kde na nás čekal Bill a ostatní krom Toma.

„páni, tobě to hrozně sluší Kate" řekl a obejmul mě „dekuji" „tak jo stop mazlení a všeho pojďme konečně pořádně zapařit" pronesl Gustav. Šly jsme do obýváku kde všichni tančily.

Asi po hodině jsem se stihla opít a nebyla jsem jediná s klukama jsme panákovali každou chvíli a dost to na nás šlo vidět. Opět jsme zase šly tančit a to nebyla ještě ani půlnoc, fajn asi za 20 min bude.

Nebylo tady úplně narváno a byla jsem za to ráda ale po chvíli přišly Tomovi kamarádi ze staré školy a to byl extrém. Všude někdo byl a ne že přišly jen kluci ale i holky a nejvíc mě nasralo jak se všechny motaly okolo Toma a jedna na něm dokonce seděla.

Nechápu to, chvíli se s ním líbám a pak dělá jako bych neexistovala. Tancovala jsem s ostatními když jsme se na chvíli odpojila a šla na vzduch na zahradu. Vytáhla jsem si z podprsenky krabičku s trávou kterou jsem před nedávnem našla v šuplíku po mamce, ubalila jsem si a řekla si že bude super nápad to zkusit.

„co tady děláš?" Ozval se za mnou ten známý hlas „nic" nervózně jsem se otočila a schovala krabičku i jointa za zády „co tam schováváš?" Ptal se Tom „vůbec nic"

Tom ke mě přišel a podíval se mi do očí, moje oči směřovali chvíli na jeho rty a oči. Tom si toho všimnul a využil toho, nahnul se ke mě a já jsem ho z nějakého důvodu chtěla políbit, když nás dělili už jen mm tak mě z ruky vytrhl jointa a ušklíbl se.

„ty hulíš?! To bych do tebe neřekl" pronesl Tom „hej, chtěla jsem to jen zkusit nic víc" Tom si asi 3× potahnul a pak ho zahodil.

Já jsem si šla sednout na schody které vedly z terasy na trávník a po chvíli si vedle mě sedl i Tom.

„takže...? Si mě chtěla políbit?" Ušklíbl se „ne" odpověděla jsem mu lží „vím že kecáš" pousmál se a pomalu se otočil na mě a přisedl si blíž.

„nech toho, vevnitř na tebe čekají ty kurvy" sykla jsem „ale no tak, však víš že mi na nich nezáleží" odpověděl a přiložil mi ruku na vnitřní stranu stehna.

Pořád se přibližoval blíž a blíž až se spojily naše rty. Jeho ruce cestovali po mém těle když najednou otevřel skleněné dveře na terasu Bill „děláte si že mě prdel? Už zas?" Zahlásil úplně na mol.

V tu chvíli se Tom zvednul s odešel a já s Billem jsme na sebe jen koukali

Ahoj guys omlouvám se že je tenhle díl trochu kratší ale má to svůj důvod. Každopádně doufám že se vám kapitola líbí a uvidíme se zas u příští. Taky vám chci poděkovat za přečtení a hlasování moc vám děkuji a hodně si toho vážím. No takže u další kapitoly see ya!!

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat