2. já, v kapele?!

71 4 2
                                    

Nebudu lhát ale byla jsem dost ve stresu. Já na pódiu a přede mnou několik tisíc lidí a mám zpívat bože že jsem sem vůbec šla.

Bill si odklonil mikrofon a zašeptal mi do ucha „klid to zvládneš, věřím ti" když to dořekl tak začly hrát a já s Billem začly zpívat. Měla jsem pocit že se pozvracím, můj zpěv musí být hrozný ale všichni jásaly ale bez tak to bylo kvůli němu. Po chvíli jsem si to začla dost užívat a než jsem se nadála tak už byl konec. Ale Bill mě pořád držel okolo pasu a nezdálo se že by mě chtěl pustit.

„pojď půjdeš s námi do zákulisí" řekl s úsměvem na tváři Bill a šel směrem k tomu klukovi s dredy a okolo mých boků měl furt ruku „fajn" odvětila jsem dost zmateně.

Když jsme přišly k němu blíž tak mě Bill konečně pustil.

„Kdo to je?" Zeptal se kluk s dredy „Jsem Kate" vyhrkla jsem ze sebe „tak já vás tady nechám pak přijďte" ohlásil Bill a odešel „tak Kate, rád tě poznávám. Jsem Tom ale to už asi víš" prozradil Tom „spíš ne" sykla jsem „hele co kdyby jsme se šly projít a pokecaly, přece jenom všechny holky ti teď určitě závidí že si semnou povídáš a rozhovory na pódiu moc nemusím" navrhoval Tom „ok" souhlasila jsem.

~~

procházeli jsme se po parkovišti vedle místa kde byl koncert a povídali si, byl dost sympatický „takže Kate jaký to je si povídat s tvým crushem" řekl a šibalsky se na mě usmál „heh ty ale nejsi můj crush" odpověděla jsem se smíchem v hlase „fakt tak co děláš na našem koncertě" zeptal se Tom „kámoška má narozky a tohle bylo její přání" odvětila jsem.

Tom zastavil a otočil se směrem na mě jemně mi přiložil svoje ruce na boky,nahnul se a zašeptal mi do ucha „vážně se ti ani trochu nelíbím?"

Pardon ale co teď tento pro mě naprosto neznámý člověk jako dělá co si jako myslí „ne ani trochu" řekla jsem a odtáhla se od Toma „měli by jsme se vrátit" dodala jsem a pomalu šla „už ti někdo někdy řekl že jseš tvrdohlavá?" Řekl a vydal se za mnou. Já to ignorovala.

Konečně jsme narazily na Billa jak já ho ráda vidím.

„tak tady jste Tome pojď jdeme se fotit s ostatníma a ty jestli bys mohla tak fotit" rozkázal Bill a šlo se.

Chvíli jsem tam fotila fanynky s klukama a pak přišla Tess.

„tak tady jsi" řekla Tess a obejmula mě a k tomu dodala „nevim co si s Tomem dělala ale pak mi to musíš vše říct jasný? A teď mě vyfoť" „fajn"

Ahhh přijdu si jak otrok bože.

~~

Když se lidi s VIP vyfotili tak semnou chtěl Bill mluvit a Tess tam čekala
semnou.

„Tak jo. Řeknu to narovinu máš úžasný hlas který se nám bude dost hodit takže jsem se tě chtěl zeptat jestli se nechceš přidat do naší kapely?" Vyhrkl Bill.

Tess zapištěla což u ní znamená že bych to měla vzít ale mě se nechce „nemohl bys mi dát čas do zítra na promyšlení prosím?" Poprosila jsem Billa „ok dáš mi tvoje číslo kdyby náhodou?" Tázal se Bill
„jojo" odvětila jsem a dala Billovi svoje číslo.

Mimochodem jsem si nemohla nevšimnout že Tomovi se rozzářily oči když jsem řekla že si to promyslím, jak jinak. Tess byla z nich úplně hotová takže aspoň plus.

„tak jo my už asi půjdem" oznámila jsem a pomalu odcházela „počkat nechcete jít s náma na after party?" Zeptal se Tom
„jo!" Křikla Tess „nee nechceme" sykla jsem „ale no tak Kate prosím mám narozky" prosila Tess „ježis no tak jo"

~~

Konečně jsme tu. Všude svítila světla a všude někdo byl na to že nemám ráda moc lidí tak tohle mě bavilo. Vypili jsme pár panáků a drinků teda já moc ne jen tak mírně ale Tom,Bill a Tess byli skoro na sračky ty dva ostatní z kapely se tady někde poflakovali a já seděla na baru a vesele koukala na ostatní jak tančily v párech.

„jdeš tančit?" Řekl Tom a šťukl „promiň ale s opilcemi netancuji" sykla jsem „ale no tak" než to dořekl už jsem stála naproti němu a tančila. Jak to sakra udělal, no každopádně jsem si řekla že jeden tanec s ním nevadí.

Tak jsem mu dala ruce kolem krku a on si mě přitáhnul netuším proč ale ten divný pocit.

Nahl se a zase mi chtěl dát pusu já jsem však uhla hlavu a zašeptala jsem mu do ucha „zapomeň" když jsem dokončila větu skončila písnička a já se odtáhla a šla najít Tess. Já vím možná jsem chladná ale mě to není moc příjemný zvlášť když se mi nelíbí.

Hledala jsem Tess a hele seděla s Billem na baru a povídali si „čus kde máš Toma?" Šťukl a zeptal se Bill „nevim" sykla jsem „Tess pojďme už domů" prosila jsem „Bill říkal že u nich můžeme přespat" řekla Tess „zapomeň" řekla jsem naštvaně když v tu přišel tom a chytl mě za boky.

„Tome pusť mě" štěkla jsem po něm a on mě otočil proti němu „hej klid uvolni se" uklidňoval mě Tom „já jsem úplně v klidu, jenom musíme jít domů už je pozdě a Tess mamka se bude bát" řekla jsem klidně „tak řekneme řidičovi a odvezeme vás jo? Ale slib že se ještě uvidíme" řekl Tom smutně „jo uvidíme"

Je tu další kapitola sorry že to tak dlouho trvalo ale mám toho moc takže doufám že se vám líbí a netuším kdy vyjde další ale budu se snažit aby vyšel co nejdřív. Jinak mě můžete sledovat na ig: katiethtkbk a u další kapitoly see ya<3

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat