Neměla jsem to nejlepší dětství táta pil bil mě. Líbilo se mu když měl nad vším kontrolu nemohla jsem se ani usmát protože jsem hned dostala facku a doprovázela to slova typu že jsem líná svině, že mi nic nejde. Na to nikdy nezapomenu kvůli němu jsem se řezala ty jizvy tam budou navždy, některé nejdou vidět a některé jdou. Nikdy jsem ho nechtěla znovu vidět vím jak by to dopadlo zas bych skončila úplně na dně. Bojím se, někde tady je. Občas mám pocit že ho vidím, ten pocit jako by mě sledoval.
Pořád mám před očima ten jeden okamžik.
Tá: kam si myslíš že jdeš?!
K: ven
Tá: s kým!?
K: sama
Tá: (smích) ty jseš tak hrozná že se s tebou nikdo nechce bavit
K: já se nechci bavit s nima vždyť mě šikanujou
Tá: ty si to necháš líbit? Bože ty si snad nejhorší dcera. Zbij je. Nebo to nedokážeš (šel směrem ke mě stojící na chodbě u dveří ven) protože si srab co nikdy nic nedokáže (dal mi facku já nalítla do zdi a pomalu po ní sjela dolů až jsem seděla na koberci opřená o zeď.
K: (brečela jsem hrozně to bolelo ale on mě chytil za ruku a vytáhl na nohy) nesahej na mě!
Tá: kdo si myslíš že jsi když na mě řveš!
K: já se zabiju jestli mě nepustíš!
Tá: tak ať, aspoň od tebe bude klid (odešel mezitím jsem tam seděla a brečela)
Nebo tenkrát když ho máma vyhodila z domu a on tam přišel. Máma mě zavřela do skříně a řekla ať jsem potichu. Jediný co jsem slyšela jak lítají věci a křik.
„si v pohodě?" Ptal se Bill sedící vedle mě během jízdy v limuzíně „jo" vyhrkla jsem „ne Kate nejsi vidím to na tobě" namítl Bill „hele prostě se o tom nechci bavit" sykla jsem „je to kvůli Tomovi? Já nevěděl že tam bude" řekl Bill „ne kvůli tomu vůbec a už to neřešme"
Konečně jsme dorazily domů „tak jo zítra" loučil se Bill „jojo zítra" řekla jsem a při tom táhla nevnímající Tess.
Odvedla jsem ji do jejího pokoje a šla k sobě. Převlékla jsem se do over size trička a sedla si na postel jen jsem tam tak seděla a koukala na jizvu která mi zůstala na stehně. Po chvíli jsem si oddychla šla zhasnout a spát.
Nešlo to pořád jsem přemýšlela nad tím chlapem v baru a nad Tomem, co to bylo prostě se na mě ani nepodíval a pak se o mě bál a byl milí? Nechápu to.
~~
Probudila jsem se a ta hnusná chuť která mi ležela na jazyku se nedala vydržet. Vstala jsem a šla si do koupelny vyčistit zuby. Vzala jsem kartáček do ruky když najednou mi rukou projela neskutečná bolest. Pustila jsem kartáček a podívala se na svoji ruku.
Nedivím se že mě to bolí když je nateklá. Nechala jsem kartáček na místě a sešla dolů za Backy která byla v kuchyni a vařila.
„ahoj zlato, tak jak bylo?" Ptala se Backy „no jo dobrý akorát jsem někoho udeřila a teď mám oteklou ruku" řekla jsem nervózně z její reakce „uka" ohlédla se Backy „no tak to je hezký. Zajedeme s tím radši k doktorovi a zatím si to chlaď tím gelem, je v lednici. A vzbuď holky pojedou taky" „dobře akorát nevím jak na tom bude Tess" odpověděla jsem „pila? No nevadí taky jsem byla mladá, donesu ji něco na hlavu a vodu"
Vzala jsem si gel a dala si ho k ruce. Šla jsem tedy vzbudit holky, první Sany. Vešla jsem do pokoje a přišla k postely.
„vstávej. Pojedeš semnou k doktorovi?" Pošeptala jsem ji do ucha „uhm jo ale jen když mi tam nic dělat nebudou" řekla Sandra "neboj ochráním tě" ujišťovala jsem ji.
Sany hned vyskočila z postele a šla se obléknout. Já šla za Tess „Tess? Jak si na tom" „jo úplně nejlepší" řekla ironicky Tess „fajn jedeme do nemocnice a ty zůstáváš tady" oznámila jsem „fajn, a proč jedete do nemocnice?" „noo víš jak jsem jednu natáhla tomu chlapovi? No tak mám oteklou ruku" „fajn" dořekla a obrátila se na bok. Já jsem se šla převléknout přece tam nepojedu jen v tričku a kalhotkách.
„můžem?" Volala Backy ze zdola „jo" odpověděli jsme se Sany na stejno a šly dolů. Nastoupily jsme si do auta, já seděla ve předu a Sany vzadu. Po cca 15 minutách jsme se konečně dostaly do nemocnice tam se mi na to koukly a jen mi řekly že to mám naražený takže mi daly ortézu naštěstí měly černou takže jsem ji popadla a mohly jsme jet.
„zajedem pro mekáč?" Ptala se Backy „jo!!!" Křikla Sany a já jen přikývla. Vzaly jsme mekáč a jely domů.
~~
Seděla jsem v pokoji a jedla mekáč když najednou mi cinkl mobil.
Bill: jak vám je?😫
Já: mě dobře ale Tess moc ne😅
Bill: se nedivím byla dost opilá🤣
Já: to ty taky🤣🤣
Já: nechceš přijet se tu nudím a Tessa spí
Bill: ok ale nevím jaká semnou bude sranda mám kocovinu 😫
Já: nevadí
Bill: fajn za cca 20 min jsem tam nevím jak dlouho mi bude trvat vstát 😫🤣
Já: dobře tak za 20 min🤣
Odložila jsem mobil a šla se ještě jednou podívat jak je Tess ale když jsem vešla tak ještě spala. Vrátila jsem se do pokoje a koukala na tt.
„co to sakra?!" Křikla jsem zděšeně. Jako fakt na tiktoku někdo dělá edity na Toma a na Billa? Tak to mu musím ukázat.
Po nějaké chvíli zazvonil zvonek. To musí být Bill. Běžela jsem otevřít a byl tam nečekaně Bill.
„ahoj Kate. To máš od toho chlapa?" řekl Bill „ahoj, jo. Jdem nahoru" řekla jsem a obejmula Billa. Šly jsme na horu a sedly si na postel v mém pokoji a chvíli si povídali.
„jo málem jsem zapomněla musím ti něco ukázat" vzpomněla jsem si „ dobře mám se bát?" Ptal se Bill „ne" odvětila jsem.
Vytáhla jsem mobil zapla tiktok a ukázala Billovi edity „wow tak to je crazy a dost hustý" řekl Bill „že jo" odvětila jsem nadšeně a dál jsme to moc neřešily.
Omlouvám se že to nevyšlo dřív ale mám moc učení takže jsem to nějak nestihla no tady je další kapitola snad se líbí. Děkuji za hlasování a přečtení už jenom to přečtení mi udělá neskutečnou radost. Příští kapitola by mohla vyjít příští týden ale nic neslibuju 😫 zatim see ya!!
ČTEŠ
Thank you Tess
Fanfictiontvoje kamarádka má narozeniny a jediný co si přeje je aby si s ní šla na koncert její nejoblíbenější kapely tam však poznáš někoho do koho se později zamiluješ