9. dobrý nápad

73 4 0
                                    

Když Bill přišel nejspíš si všimnul jak jsem zařazená a hledím na jedno místo. Sedl jsi mezi nás a zmateně se podíval na Toma. Po chvíli začla hodina nemohla jsem přestat myslet na to co se před chvílí stalo.

„Kate, nechceš jít dnes do kina?" Zeptal se Bill „jo proč ne" kývla jsem a obrátila svůj pohled na Billa.

Po škole mě a Tess Bill odvezl domů a Tom šel za nějakými hoes nechci na to myslet ale Bůh ví proč mě to hrozně vadí.

„v 19:00 tě vyzvednu" oznámil Bill když jsem vystupovala „dobře" zavřela jsem dveře a otočila se na Tess která na mě udiveně koukala.

„ty jdeš s Billem na rande?" „Co to není rande. Jsme kamarádi" kroutila jsem očima.

Koukala jsem na tt když jsem zahlédla video se mnou a Billem. Bylo tam jak si mě přitáhl blíž a k tomu byl popisek „Bill's girlfriend?!"

Jako vím vypadá to divně ale fakt to udělal jen proto aby naštval ostatní holky.

Poslala jsem Billovi to video a čekala až odepíše. Bill se tomu divil ale neříkal že mu to vadí tak dobrý popravdě názory ostatních jsou mi ukradené.

Pomalu se blížil čas jet no a tak jsem to šla oznámit Backy.

„jooo můžu tě nalíčit?" Zajásala Sany „no eehm fajn ale budeš se snažit" „nebooj" ujišťovala mě.

Sany se mě snažila nalíčit a nebylo to špatný jen jsem si to pak trochu upravila. Tess mi vybrala oblečení no a nebylo to vůbec špatný. Po chvíli mi Bill napsal že už jsou před barákem to jsou mě ani moc nepřekvapilo bez tak s ním je Tom.

Otevřela jsem dveře a před nimi stál Bill a vzadu za ním v autě seděl Tom ale ještě s někým.

Otevřela jsem dveře a tak se mi konečně poskytl pohled na neznámou osobu. No tak to mě poser jako fakt?! Seděla tam jedna z těch namyšlených holek že školy. Okamžitě mě její pohled probodával.

Sedla jsem si vedle ní a vyhýbala se očnímu kontaktu a konverzaci.

Po ani ne 15 min jsme stály před kinem. Šly jsme zamluvit lístky na nějaký horor. Nebudu se bát já se nikdy nebojím, žádný horor mě nedokázal vystrašit.

Sedli jsme si na naše VIP místa a užívali si atmosféru. Já jsem seděla mezi Billem a Tomem. Ta piča seděla vedle Toma a pořád se k němu lepila. Nesnáším vlezlý lidi.

Po reklamách začal film a to teprve byla sranda. Ta Tomova hoe zaječela snad nejmíň 10× bylo to hrozně vtipný a tak jsme se s Billem nemohly přestat smát. Chvíli jsme ji i pomlouvali ale její křik to rázem přebyl.

Nezbývalo moc dlouho do konce filmu když najednou se Tom z nějakého důvodu přiblížil ke mě. Já měla opřenou ruku na opěrátku a on tu svou dál blíž k té mé. Po chvíli se mé ruky dotkl.

Ta energie mi proběhla celým tělem bylo to jako když si jen tak lehnete do prostřed místnosti nad ničím nepřemýšlíte a jste rádi že existujete.

Nenápadně jsme měly propletené dva prsty. Ani nevím proč to dělám nechová se ke mě nejlíp ale stejně se ho teď dotýkám. Občas mám pocit že bych ho snad mohla milovat.

Chvíli jsem se soustředila na film a zrovna tam byl jumpscare a já sebou cukla. Přiznávám že jsem to nečekala.

Po kině jsme ještě šly s Billem nakupovat. Bill mi vybral tak polovinu obsahu košíku. Když jsme šly k pokladně tak mě Bill předběhl a zaplatil všechno to oblečení co jsme měli v košíku. Obejmula jsem ho jako poděkování.

Nevím kde je Tom a docela mě to štve. Snažila jsem se porozhlédnout po Tomovi ale Bill si toho všimnul.

„hledáš Toma?" „ne vůbec" „ale no tak. Já viděl jak se držíte za ruce" řekl vesele „tak počkat nesnažíš se nás dát dohromady že ne?" Sykla jsem „možná?" „ty vole to snad ne" „helee mluvil jsem s Tomem a cítím že tě má rád"

Na to jsem mu nic neodpověděla a pokračovala po obchoďáku k autu.

„nebuď naštvaná slušelo by vám to" řekl Bill kráčící za mnou „nejsem naštvaná jen mě mrzí že se tahá se všema těma holkama"

~~

Když mě Bill odvezl domů přivítala mě Tess ostatní už spaly přece jen bylo 22:30.
Tess mě obejmula a následovala mě do pokoje.

„tak jak bylo?" Ptala se Tess „jo bylo to super akorát jsem zjistila že se Bill pokouší mě dát dohromady s Tomem" „nedivím se slušelo by vám to spolu" „jo to taky říkal" „to bude tím že je to pravda. A ještě něco se stalo?" „jo držela jsem se s Tomem za ruku v kině" „no tak to mě poser! První krok máš za sebou" „no... On to není první krok" „jak to kurva myslíš?" „já jsem s ním spala...už je to dýl. Na tý party kluka z Billovi třídy" „no ty pičo!"

Další hodinu jsme s Tess jenom kecaly a pak šly spát. Miluju ji jako sestru ale taky je to debil.

Ahooj guys omlouvám se že dlouho nevyšla nová kapitola ale necítila jsem se nejlíp teď už je to lepší tak snad to už bude lepší a snad se vám líbila nová kapitola. Takže u další see ya<3

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat