8. už nikdy

68 4 0
                                    

Vyložili jsme nákup a Tess ho šla uklidit já se šla se Sany koukat na pohádky. Večer jsem uložila Sany a protože jsem se rozhodla že půjdu v neděli večer ven tak jsem vzala Tess a samozřejmě flašku. Jak jinak.

Vydali jsme se do ulic Berlína. Tess chtěla jít do klubu ale mě se nějak nechtělo. Stejně mě tam zatáhla. Díky bohu že platila ona páč ani nevím kolik jsme toho vypili.

Dost jsme si to užívali a protože jsem si řekla že chci udělat nějakou crazy věc tak jsem se začla kroutit okolo nějakýho kluka. Nebyl ani moc hezký.

Tess si mě natočila a to byl konec protože to dala na ig. Takže to viděl Bill i Tom a taky všichni její fans. No byla cca půl noc a já už byla fakt na sračky a taky unavená.

Popadla jsem Tess a šly jsme domů po cestě v nějaké temné uličce jsme potkaly partu kluků který na nás něco řvaly vím že jsem na ně zařvala na zpět ať drží hubu. Což jsem neměla dělat.

Dál jsme pokračovali v chůzi a ignorovali ty kluky jenomže po chvíli mě jeden z nich chytil za ruku a já si všimla že za námi celou dobu jdou všichni z party.
„nesahej na mě!" Křikla jsem.

Ale všichni se smály chtěla jsem chytit Tess a utéct ale byla jsem moc na stračky. Začla jsem na ně řvát ať nás nechají být na pokoji. Myslím že to nemělo žádný účinek protože nás stále otravovali.

Tess na ně řvala něco v tom smyslu že jim zapálí barák a tak. Nebudu kecat ale byla to fakt sranda ji poslouchat. Tak podivně mě začly osahávat když najednou někdo za mnou zařval.

„nechte je na pokoji!" Počkat ten naštvaný hlas znám to je...Tom. sakra ten tady chyběl.

Oni hned přestaly a pomalu se vytrácely v temné uličce. Já s Tess jsme se na sebe koukly s výrazem "wtf" a pak jsme náš pohled směřovali na Toma.

„co tady kurva děláš?" Hned jak jsem to dořekla tak přicupital Bill „jee čau Bille" řekla jsem nadšeně.

„co asi přišly jsme vás doprovodit domů" sykl Tom „hej Kate. Hlavně se s ním zas nevyspi" zašeptala mi do ucha Tess. Já ji radši ignorovala.

Já s Tess jsme byli mezi Tomem a Billem a navzájem jsme se podpíraly. Cesta domů byla fakt únavná a já v polovině skoro i usla bylo mi fakt špatně nohy se mi pletly a já už nemohla bolely mě nožky.

„Kate pojď za chvíli jsme doma" řekla Tess „ne já tam nedojdou. Všechno mě bolí" fňukala jsem když najednou ke mě přišel Tom „co dě..." Než jsem to dořekla tak mě Tom držel v náruči.

„drž se, nepotřebuju aby si mi spadla" zdálo se mi to nebo to bylo milí? Nic jsem na to neřekla a užívala si ten pocit že mě někdo nese. Moje nohy na tom opravdu nebyli dobře.

Když jsme konečně přišly k nám domů tak otevřela Backy no jako její výraz stál za to. Pustila nás i kluky dovnitř a Tom mě odnesl až do pokoje kde mě položil na postel.

„děkuju" „není zač princezno" řekl s úšklebkem ve tváři. Vzal peřinu a přikryl mě. Ani netušíte jakou chuť jsem měla ho stáhnout k sobě.

Pomalu odešel a já pak slyšela jenom zvuk odjíždějícího auta. Pomalu jsem usínala když mi najednou vyrazila dveře vysmátá Tess „no to mě poser. Jak tě tom vzal. To bylo naprosto roztomilý, i Bill si to myslí" vychrlila „já vím" začla jsem se tlemit taky ale můj úsměv hned přešel když jsem za Tess zahlédla stojící Backy.

A sakra.

„holky nemůžete jít chlastat v neděli máte školu" hned jak Tess zaslechla Backy tak uskočila na stranu.

„Už to neuděláme" řekla Tess s úšklebkem ve snaze se nesmát páč stejně ví že to uděláme zas „táhni chrápat" sykla Backy na Tess která se z pokoje vypařila co nejrychleji.

„Kate, drž se toho Toma je milej a chrání tě" doporučila Backy „jenomže on se ke mě chová tak chladně" „zkus ho ignorovat a uvidíš" řekla zavřela mi dveře a odešla.

Bože občas mám chuť jen tak zmizet. Mám ho ignorovat? Mohla bych to zkusit. Hlavně se s ním už nikdy nesmím vyspat.

Ráno

Vše mě bolí a taky jsem zjistila že mám brutální modřinu od toho cápka co mě držel.

Vstala jsem oblékla se, a šla dolů do kuchyně.

Outfit

Tento týden má Backy odpolední takže Sany odveze a my ji vyzvednem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tento týden má Backy odpolední takže Sany odveze a my ji vyzvednem. Konečně přijel Bill samozřejmě že jel Tom taky ale neva přece ho ignoruju.

„Bille? Proč tady parkuješ stačilo nám jen přibrzdit a my to do ty školy dojdem" řekla jsem „překvápko přestoupily jsme k vám do školy aby jsme mohly být spolu"

„Tak to budete semnou protože Tess je v nižším ročníku" vystoupily jsme z auta a vydali se do školy. Hned jak Bill s Tomem prošly dveřmi holky z nich nemohly spustit oči a když si mě Bill naschvál přitáhl k sobě aby je naštval tak mě propalovaly pohledem.

Když jsem jim téměř ukázala školu tak jsme šly do učebny sedla jsem si s klukama do zadu Bill seděl uprostřed protože mám obavy že bych to nedala uběhlo pár hodin a byl na řadě oběd.

Tess si sedla tentokrát se svými kamarádkami nebudu kecat občas mám pocit že nejsem její BFF. Tak aspoň mám Billa. A Tom seděl s těmi debili co mě pořád otravují. Po chvíli na mě jeden z nich něco zařval. Ignorovala jsem to. Bill se mě pak ptal jestli jsem v pohodě atd.

Bohužel máme ještě odpoledko takže jsem si vzala věci a šla. Bill řekl že za chvíli přijde. Tak snad. Přišla jsem o trochu dřív a nikdo tam ještě nebyl až na Toma.

Hodila jsem si tašku napravo, uprostřed má sedět Bill a Tom sedí na levo. Nebyl to příjemný pocit, cítila jsem jak si mě prohlíží když najednou promluvil „kdo ti to udělal?" Ignorovala jsem to. Najednou se prudce zvedl a přešel ke mě „odpověz mi" zvýšil hlas. Chtěla jsem odejít ale přitáhl si mě blíž. Vzájemně jsme si hleděli do očí.

„nepustím tě dokud mi to neřekneš" řekl naprosto klidně ale i tak byl jeho stisk hrubý. Já jen kývla hlavou „to mám z neděle jak mě prudce chytil" řekla jsem tiše „vyřídím si to s ním" řekl naštvaně „ty víš kdo to byl?" „hádám že si to nepamatuješ. Byla to parta kluků z mé bývalé školy ale to ty nemůžeš vědět" sykl.

Zaslechli jsme kroky na chodbě, tak se mi Tom naposled podíval na rty a sedl si zpět na svoje místo. Zdálo se mi to nebo to byla nějaká energie mezi námi.

Další kapitola zde snad není moc nudná a tentokrát jsem to stihla do středy. Doufám že se líbí. Děkuji za hlasování a přečtení a u další kapitoly see ya!!

Thank you TessKde žijí příběhy. Začni objevovat